Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سیامک مره‌صدق نماینده کلیمیان ایران در مجلس شورای اسلامی با اعلام کناره‌گیری خود از عرصه انتخابات مجلس گفت: من سه دوره نماینده مجلس بودم و به نظر من سه دوره برای فعالیت یک نماینده کافی است.

اخبار سیاسی- وی افزود: اگر ما اعتقاد به گردش نخبگان داریم باید این کار را از خودمان در مجلس شروع کنیم، نه اینکه فقط شعار آن را بدهیم و از طرف دیگر مگر یک انسان چقدر ایده و برنامه‌ دارد و می‌تواند در این عرصه نوآوری داشته باشد که بیش از این سمت و کسوتی باقی بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده کلیمیان ایران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: من هرچه نوآوری داشتم در این 12 سال خرج کردم و به نظر من دلیلی برای ادامه کارم وجود ندارد و باید یک ذهن جوان‌تر و با ایده‌های نوتر به جای من در عرصه حاضر شود.

مره‌صدق خاطرنشان کرد: به نظر من تنها راه خدمت به نظام مجلس شورای اسلامی نیست. من افتخار دارم که سرباز نظام جمهوری اسلامی ایران هستم و هر جا که نظام به وجودم نیاز داشته باشد یا اینکه امر کند که من باید در آنجا خدمت کنم، با جان و دل در خدمت هستم.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: انتخابات مجلس نماینده کلیمیان انتخابات مجلس کاندیداتوری مره صدق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۷۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است

بیژن نوباوه‌وطن در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: هنوز یک پنجم مجلس دوازدهم تعیین نشده که این تعداد بسیار مهم و اثرگذار است.

داوطلب دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم بیان کرد: مطمئن هستم با تعهدی که مردم دارند، حتماً دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی پای صندوق‌های رأی خواهند آمد و با مشارکت خود این کار ناتمام را تمام خواهند کرد.

وی تاکید کرد: همه مطالبات ملت از طریق مجلس شورای اسلامی قابل پیگیری است و هر چقدر مجلس ما قوی‌تر و منسجم‌تر باشد، قطعاً می‌تواند در آینده کشور نقش به سزایی داشته باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم همه مردم که در دور اول انتخابات مجلس پای صندوق‌های رأی آمدند و حتی کسانی که در دور اول نیامدند، روز جمعه این هفته پای صندوق‌های رأی بیایند و ۴۵ نماینده باقیمانده مجلس دوازدهم را با رأی بالای خود تعیین کنند.

کد خبر 6099053 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • شمال استان اردبیل در تب و تاب انتخابات
  • مردم حضور حداکثری در مرحله دوم انتخابات مجلس داشته باشند
  • قالیباف: سازمان هلال‌احمر خدمات بی‌نظیری در دوران جنگ ارائه کرد
  • فردا، پایان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است
  • نماینده اصلح باید شناخت کافی از دغدغه‌های مردم داشته باشد
  • انتخابات در جمهوری اسلامی به‌معنی مبارزه با دیکتاتوری است
  • مشارکت پرشور در مرحله دوم انتخابات لازمه انتخاب نماینده اصلح است
  • مهم‌ترین چالش کلانشهر اراک جذب و انتقال سرمایه است
  • بسیج سازندگی؛ نهالی روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی