Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌های سایپا و پارس جنوبی تلاش خواهند کرد تا در خانه برابر فولاد و ماشین‌سازی به پیروزی دست یابند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امروز با برگزاری دو مسابقه آغاز می‌شود.

پارس جنوبی جم - ماشین سازی تبریز

در ورزشگاه تختی شهر جم تیم پارس جنوبی از ساعت 15 پذیرای ماشین‌سازی تبریز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان فراز کمالوند با 9 امتیاز در رتبه چهاردهم جدول رده‌بندی قرار دارند و اگر با این روند کسب امتیاز کنند تا پایان فصل خطر سقوط به لیگ آزادگان نماینده شهر جم را تهدید می‌کند. در سمت مقابل شاگردان رسول خطیبی در هفته‌های اخیر بهتر امتیاز گرفتند و با 15 امتیاز در رده نهم جدول ایستاده‌اند. پیروزی برای ماشین‌سازی این تیم را به نیمه بالایی جدول می‌فرستد و در مقابل برتری پارس جنوبی این تیم را تا حدود زیادی از منطقه سقوط جدا می‌کند.

سایپا - فولاد خوزستان

تیم‌های سایپا و فولاد خوزستان از ساعت 15:15 در ورزشگاه دستگردی دومین بازی روز اول هفته سیزدهم لیگ برتر را برگزار خواهند کرد. سایپا با 10 امتیاز جایگاه سیزدهم جدول را به خود اختصاص داده است. شاگردان ابراهیم صادقی شروع خوبی در آغاز فصل داشتند اما رفته‌رفته در کسب نتیجه افت فاحشی داشتند و با ادامه این روند در خطر سقوط به لیگ آزادگان قرار می‌گیرند. در سمت مقابل فولاد با جواد نکونام نتایج نسبتاً خوبی گرفته و در رتبه پنجم جدول قرار دارد. پیروزی سایپا این تیم را کمی در حاشیه امنیت قرار می‌دهد و در مقابل فولاد را به کورس قهرمانی نزدیک می‌کند.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: سایپا فولاد ماشین سازی پارس جنوبی جم هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۷۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال بر سر نایب قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل ژیرونا

بارسلونا می تواند با پیروزی مقابل ژیرونا اختلاف خوبی با این تیم ایجاد کند.

طرفداری | ژیرونا و بارسلونا فردا شب از ساعت 20:00 به وقت تهران در چارچوب بازی های هفته 34 فصل 24-2023 لالیگا به مصاف هم می روند. آلخاندرو هرناندز وظیفه قضاوت این دیدار را بر عهده دارد. ژیرونا با سه پیروزی و دو شکست در پنج دیدار اخیر خود، 71 امتیازی و در رده سوم است. بارسلونا نیز با چهار پیروزی و یک شکست در پنج دیدار اخیر خود در لالیگا، با 73 امتیاز در رده دوم قرار دارد. بارسلونا در صورت پیروزی در این بازی می تواند اختلافی پنج امتیازی با ژیرونا ایجاد کند و تا حدودی نایب قهرمانی خود را تضمین شده بداند. ترکیب احتمالی بارسلونا برای این دیدار به شرح زیر است:

بارسلونا (3-3-4): تراشتگن | کونده، مارتینز، آرائوخو، کانسلو | گوندوعان، کریستنسن، پدری | یامال، لواندوفسکی، رافینیا

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • جدال بر سر نایب قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل ژیرونا
  • سجده شکر، پاسخ ساسان به حاشیه‌سازان(عکس)
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت انواع پژو پارس امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • معرفی یک گلر جدید از تیم اخباری(عکس)
  • شیراز با برد مقابل صدرنشین خندید
  • 12 محصول ایران خودرو و سایپا ارزان شد + جدول قیمت
  • پرسپولیس ۰ - ۰ سپاهان / تقسیم امتیاز در جدال سنتی / استقلال صدرنشین ماند
  • امیری: بازی هفته بعد جدال مرگ و زندگی است/ یک امتیاز فاصله چیزی نیست که کنار بکشیم+ فیلم