Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@21:34:47 GMT

هوشیاری مرد میانسال باعث نجات ۵ نفر از مرگ شد

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۵۷۷۶۴

هوشیاری مرد میانسال باعث نجات ۵ نفر از مرگ شد

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از گازگرفتگی در یک ساختمان مسکونی و مسمومیت ۶ نفر در پی این حادثه خبر داد. ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲ اجتماعی حوادث نظرات - اخبار اجتماعی -

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا با اعلام خبر گازگرفتگی در یک ساختمان مسکونی، در میدان نوبهار (محدوده شرق تهران) درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 6:13 صبح امروز یک مورد حادثه گازگرفتگی در یک ساختمان مسکونی در میدان نوبهار، خیابان شعبانلو به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان یک ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل حادثه ساختمانی چهار طبقه بود که در یکی از واحدها در طبقه همکف نشت گاز مونوکسیدکربن اتفاق افتاده اما خوشبختانه یکی از ساکنان این واحد (مردی میانسال) متوجه گازگرفتگی شده بود.

وی ادامه داد: این فرد بلافاصله ضمن بازکردن در واحد، نفرات را از منزل خارج کرده بود همچنین در مجموع 6 نفر شامل یک آقا و دو خانم میانسال، پسر و دختری هشت و 12 ساله و کودکی کمتر از یک سال که در این واحد حضور داشتند دچار مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن شده بودند.

ملکی با بیان اینکه آتش‌نشانان با استفاده از دستگاه گازسنج اطمینان پیدا کردند که داخل راهرو و همین واحد مقدار زیادی گاز مونوکسید کربن منتشر شده، گفت: با حضور کارشناس آتش‌نشانی مشخص شد به علت نقص در دودکش موتورخانه (واقع شده در طبقه همکف)، انتشار گاز مونوکسیدکربن در این ساختمان روی داده است.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه موتورخانه در نهایت خاموش شد، خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان به مالکان این ساختمان تأکید کردند که باید رفع نقص در موتورخانه صورت گیرد و پیش از رفع معایب به هیچ عنوان از آن استفاده نشود.

"قاتل خاموش" حریف شهروندان 3 استان نشد + جدولگاز کشنده‌ای که یک‌ساعته فرد را از پای درمی‌آورد

انتهای پیام/

R1370/P/S2,1392/CT1 واژه های کاربردی مرتبط آتش‌نشانی تهران آتش‌نشانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آتش نشانی تهران آتش نشانی آتش نشانی تهران آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۷۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت:این حادثه ساعت ۱۸:۴۰ دقیقه امروز در خیابان اردشیر در بلوار آیت الله بهبهانی رخ داد.

کوروش سبزعلی افزود: با اعلام وقوع این حادثه ۹ نفر از آتش نشانان با تجهیزات لازم به محل اعزام شدند.

وی اظهار کرد:در این حادثه که بر اثر نشت گاز رخ داد، ٢ نفر مصدوم شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت:این حادثه به علت نشت اجاق گاز به وقوع پیوست.

دیگر خبرها

  • نجات دو محبوس حادثه واژگونی پژو ۲۰۶ در مشهد
  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • ماجرای تلخ حبس طاقت‌فرسا زن زباله‌گـرد در میان دیوارهای ساختمان متروک | تصاویر
  • مهار آتش در آپارتمان چهار طبقه در زاهدان
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان
  • نجات نصاب آسانسور با سقوط از ارتفاع ۱۵متری
  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز
  • واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس