Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@07:02:27 GMT

گواردیولا: فکر کردن سیتی به قهرمانی، دیوانگی است

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۵۷۷۷۱

گواردیولا: فکر کردن سیتی به قهرمانی، دیوانگی است

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی بعد از پیروزی پرگل تیمش مقابل برنلی گفت امسال فکر کردن سیتی به قهرمانی در لیگ برتر دیوانگی خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه منچسترسیتی دیروز در هفته پانزدهم لیگ برتر موفق شد در خانه برنلی این تیم را با نتیجه 4-1 شکست دهد پپ گواردیولا سرمربی سیتی در پایان بازی گفت فکر کردن به سبقت گرفتن از لیورپول صدرنشین و قهرمانی در لیگ برتر برای تیم او دیوانگی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند رسانه‌های انگلیسی معتقدند این حرفهای گواردیولا با حالتی طعنه‌آمیز زده شده و منتقدین سیتی را هدف گرفته است.

 

 

منچسترسیتی دیروز در حالی به زمین برنلی رفته بود که پیش از آن از پنج بازی پیاپی خود تنها یک پیروزی بدست آورده بود. ولی سیتی با دو گل گابریل ژسوس و گلهای دیگری از رودری و ریاض محرض نمایش عالی‌ای داشت و شمه‌ای از سیتی پرقدرت فصل گذشته را به نمایش گذاشت. این پیروزی باعث شد سیتی به فاصله هشت امتیازی لیورپول صدرنشین برود تا منتظر بازی امروز شاگردان کلوپ در دربی شهر لیورپول باشد.

 

گواردیولا در پایان بازی در کنفرانس خبری گفت:" راستش را بخواهید با توجه به فاصله ما با لیورپول فقکر کردن به قهرمانی یک جورهایی دیوانگی خواهد بود. ما باید به دربی فکر کنیم و بازی به بازی جلو برویم چون همه چیز فقط لیگ برتر نیست. رقابتهای دیگری مثل جام حذفی، جام اتحادیه و لیگ قهرمانان هم هست".

 

سرمربی سیتی در ادامه گفت:"مهم این است که ریتم این بازی را در بازی‌های بعدی هم تکرار کنیم. من از اینکه در بازی‌های اخیرمان توانستیم توپ را بیشتر از آنچه قبل از آن دیده بودیم پاس بدهیم و به گردش در بیاوریم خوشحالم".

 

 

پپ گواردیولا (سرمربی) منچستر سیتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پپ گواردیولا سرمربی منچستر سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۷۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچسترسیتی با پوکر هالند گرگ‌ها را سلاخی کرد

شاگردان پپ گواردیولا با یک پیروزی پرگل خانگی برابر تیم ولورهمپتون به تعقیب صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس ادامه دادند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی از شب دوم از هفته سی‌و‌ششم لیگ برتر فوتبال انگلیس، امشب (شنبه) از ساعت 20 به وقت تهران، منچسترسیتی تیم دوم جدول رده‌بندی در ورزشگاه اتحاد پذیرای ولورهمپتون بود و میهمان خود را با نتیجه قاطع 5 بر یک در هم کوبید.

چهار  گل این بازی را ارلینگ هالند، مهاجم نروژی سیتی به تنهایی به ثمر رساند تا یک پوکر دیگر با پیراهن آبی‌های منچستر را به کارنامه پرافتخارش اضافه کند. او در دقایق 12 و 3+45 از روی نقطه پنالتی و در دقایق 35 و 54 در جریان عادی بازی دروازه حریف را گشود. دیگر گل سیتی هم توسط جانشین هالند، خولین آلوارس و تنها سه دقیقه پس از ورودش به میدان در دقیقه 85 بازی به ثمر رسید. تنها گل گرگ‌ها نیز در دقیقه 53 توسط هوانگ هی چان رقم خورد.

سیتی با کسب بیست‌و‌پنجمین پیروزی‌اش در این فصل 82 امتیازی شد و دوباره به فاصله یک امتیازی آرسنال صدرنشین برگشت. این در حالیست که مردان گواردیولا یک بازی معوقه هم برابر تیم تاتنهام دارند و به این ترتیب از این شانس برخوردار هستند که سرنوشت قهرمانی‌شان را در دستان خود نگه دارند.

منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد

در ادامه بازی‌های هفته سی‌و‌ششم لیگ برتر جزیره، فردا سه بازی دیگر برگزار می‌شود که در نخستین آنها از ساعت 16:30 چلسی پذیرای وستهام است و در بازی همزمان برایتون از استون‌ویلای چهارمی پذیرایی می‌کند. همچنین از ساعت 19 نیز لیورپول برای جا نماندن از کورس مدعیان پذیرای تاتنهام خواهد بود. لیورپول 75 امتیازی در صورت توقف در این بازی عملاً با قهرمانی در لیگ برتر خداحافظی خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • رکورد جالب سرمربی لیورپول؛ هیچ‌کسی در لیگ برتر نتوانست یورگن کلوپ را دبل کند!
  • تاتنهام در جهنم آنفیلد سوخت / امید شاگردان کلوپ برای قهرمانی زنده ماند +فیلم
  • سیتی با پوکر هالند به قهرمانی نزدیک شد
  • پوکر هالند در اتحاد؛ نفس سیتی پشت سر آرسنال
  • منچسترسیتی و تحقیر رقبا در دوران گواردیولا؛ 50 بازی با برتری حداقل 4 گل
  • منچسترسیتی با پوکر هالند گرگ‌ها را سلاخی کرد
  • سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد
  • امیدواری ستاره آرسنال به قهرمانی: هر چیزی امکان دارد
  • آرسنال قاطعانه برد و فشار روی سیتی را افزایش داد
  • میکل آرتتا: منچسترسیتی امتیاز از دست خواهد داد