Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی نوروزی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پرونده‌های قضایی در بخش‌های کیفری و حقوقی برای بررسی و ارایه احکام به اداره کل پزشکی قانونی استان ارجاع می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: اداره کل پزشکی قانونی، با بهره‌گیری از کارشناسان باتجربه، اظهارنظرهای دقیقی نسبت به پرونده‌های ارجاع شده قضایی ارایه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان ادامه داد: با وجود کمبود نیروی انسانی در پزشکی قانونی استان، پاسخ به پرونده‌ها، با احتساب نوع و ویژگی، در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود.

نوروزی با بیان اینکه میزان پرونده‌های ارجاعی به پزشکی قانونی در سال‌های گذشته در سمنان متفاوت بود، آماری از ارجاع تعداد پرونده‌های قضایی به پزشکی قانونی در یکسال گذشته ارایه نداد.

وی با اشاره به کاهش آمار همسرآزاری در استان سمنان از ابتدای سال ۹۸ تاکنون به نسبت ۹۷، گفت: این پدیده از انواع بزهکاری‌های اجتماعی از جمله اعتیاد نشات می‌گیرد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان گفت: همسرآزاری تنها به معنی آسیب از سوی مرد به زن نیست و پرونده‌هایی در ارتباط با شوهرآزاری هم در استان در سال‌های اخیر تشکیل شده است.

پنج اداره پزشکی قانونی استان در شهرهای سمنان، شاهرود، دامغان، گرمسار و مهدیشهر فعال است.

برچسب‌ها شکایت سمنان حقوقی و قضایی سازمان پزشکی قانونی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شکایت سمنان حقوقی و قضایی سازمان پزشکی قانونی کشور شکایت سمنان حقوقی و قضایی سازمان پزشکی قانونی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۷۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج

مدیرکل پزشکی قانونی کردستان ضمن تایید جسد پیدا شده در سد قشلاق سنندج گفت: امروز جسد برای بررسی تعیین هویت و علت مرگ، تحویل پزشکی قانونی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، امروز در فضای مجازی و کانال‌های محلی فیلم پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج پخش شد که در آن نشان می‌داد جسد یک مرد در نزدیکی سد قشلاق (وحدت) افتاده است.

بهتاش خانی‌آباد، مدیرکل پزشکی قانونی استان کردستان ضمن تأیید این خبر، اظهار کرد: جسد پیدا شده امروز جهت تعیین هویت و بررسی علت مرگ تحویل پزشکی قانونی داده شد.

وی افزود: اقدامات لازم برای اطلاع از زمان و چگونگی فوت این فرد آغاز شده است و پس از تکمیل تحقیقات اعلام خواهد شد.

به گزارش ایمنا، سد قشلاق یا وحدت، در ۱۲ کیلومتری شمال سنندج مرکز استان کردستان ایران واقع شده است که آب آشامیدنی و کشاورزی منطقه را تأمین می‌کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 751148

دیگر خبرها

  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 10 و 11 خرداد ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود
  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج
  • ۵۰ درصد چاه‌های آب سمنان نیازمند مرمت و بازسازی است
  • بررسی علت فوت کارگر معدن زغالسنگ کوهبنان توسط دستگاه قضایی
  • هوش مصنوعی نمی‌تواند جای پزشک را بگیرد
  • بررسی علت فوت کارگر معدن کوهبنان در دستور کار قضایی است
  • بررسی علت مرگ کارگر معدن کوهبنان در دستور کار قضایی است
  • کاهش تعداد مراجعین ناشی از نزاع به پزشکی قانونی اردبیل
  • ۱۳۵ پرونده تخلف حوزه دامپزشکی در استان سمنان تشکیل شد
  • رسیدگی مستمر به مشکلات خانواده زندانیان نیازمند بوشهر