Web Analytics Made Easy - Statcounter

نائب رئیس الحشد الشعبی عراق با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد که نیروهای این سازمان با تعهد جدی به مسئولیت خود هرگز اجازه بازگشت داعش برای تهدید امنیت و ثبات کشورشان را نمی‌دهند.

قدس آنلاین؛ «ابومهدی المهندس» معاون رئیس سازمان الحشد الشعبی عراق روز سه شنبه بر آمادگی یگان‌های این سازمان در مقابله با هسته‌های داعش در همه استان‌های عراق تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه دفتر معاون رئیس سازمان الحشد الشعبی آمده است: ابومهدی المهندس در عیادت از هاشم احمد حنتوش التمیمی، فرمانده تیپ ۲۰ الحشد الشعبی تاکید کرد: حضور فرماندهان الحشد الشعبی در خط مقدم مجاهدین و ریخته شدن خون آنها در کنار دیگر مبارزان، گواه احساس و تعهد بالای آنها به مسئولیت، میهن و مردمشان است.

به گزارش وبگاه خبری موازین نیوز، نائب رئیس سازمان الحشد الشعبی بر آمادگی این سازمان برای مقابله با هسته‌های داعش در همه استان‌هایی که مشمول عملیات «اراده پیروزی» علیه بقایای تروریست‌هاست، تاکید کرد و گفت: ما هرگز و تحت هیچ شرایطی اجازه نخواهیم بود که داعش بازگردد و امنیت کشور و ملت ما برای بار دیگر تهدید کند.

الحشد الشعبی دو روز پیش هم با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: برخی از مناطق آزاد شده از دست داعش، چند روزی بود که تحت حملات مکرر گروه‌ تروریستی داعش قرار داشت و هدف از این حملات سوء استفاده از شرایط امنیتی و سیاسی بحرانی در عراق است. مهم‌ترین این مناطق، استان دیالی بود که یکشنبه شب شاهد درگیری سنگین میان نیروهای الحشد و تروریست‌هایی بود که تلاش داشتند، با نفوذ به این استان، موجب سقوط آن شوند.

در این بیانیه آمده است: در درگیری‌های شب گذشته در منطقه نفط خانه، شش نیروی الحشد به شهادت رسیدند و شمار زخمی‌ها به ۱۷ تن از جمله فرمانده تیپ ۲۰ می‌رسد.

نیروهای تیپ ۴۴ الحشد الشعبی عصر روز سه شنبه هم حمله جدید عناصر داعش در منطقه الحضر در جنوب الموصل را دفع کردند.

در بیانیه الحشد الشعبی آمده است: نیروهای لشکر ۴۴ الحشد الشعبی عصر سه شنبه حمله جدید داعش به منطقه الحضر در جنوب شهر موصل را دفع کردند که تا چندین ساعت ادامه داشت.

در این بیانیه آمده است: عملیات عصر سه شنبه دومین عملیات مقابله با داعش در ۲۴ ساعت گذشته بوده است. تروریست‌های داعش دوشنبه شب هم تلاش داشتند مواضع الحشد الشعبی در منطقه الحضر در جنوب موصل را هدف قرار دهند که ناکام ماندند.

طبق بیانیه صادر شده توسط الحشد الشعبی، تیپ ۴۴ الحشد الشعبی پس از چند ساعت درگیری و استفاده از سلاح‌های سبک و نیمه سنگین و همچنین دوربین‌های دید در شب، توانست تروریست‌های داعش را به عقب براند.

در این بیانیه همچنین آمده است که هدف تروریست‌ها ایجاد ناآرامی در روستاها و شهرک‌های جنوب استان نینوی و شمال غرب استان صلاح‌الدین و همچنین قطع مسیر ارتباطی اصلی بود. منطقه «الحضر» در آوریل سال ۲۰۱۷ به دست نیروهای الحشد الشعبی از اشغال داعش خارج شد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: الحشد الشعبی حشد الشعبی حشدالشعبی امنیت عراق ابومهدی المهندس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۷۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان: نباید اجازه مخفی کاری اسراییل در جنایات غزه را داد

رژیم صهیونیستی از زمان آغاز جنگ غزه در هفتم اکتبر، کوشیده است جنایات خود در این باریکه را مخفی کرده و حتی آن را به مقامات حماس نسبت دهد. کشف گور‌های جمعی در اطراف دو بیمارستان ناصر و الشفا در غزه بخشی از همین موضوع است. 

به گزارش الجزیره، رجیب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه بار دیگر از رژیم صهیونیستی به دلیل جنگ غزه به شدت انتقاد کرد. 

اردوغان در این باره گفت: ترکیه همچنان به تلاش‌های خود به منظور استقرار آتش بس دائمی در غزه و نیز ورود کمک‌های بشردوستانه برای فلسطینیان گیرافتاده در این منطقه محاصره شده ادامه می‌دهد. 

وی با اشاره به جنایات گسترده رخ داده علیه فلسطینیان، تاکید کرد: نباید اجازه داد اسراییل اقدام به مخفی کردن جنایات و قتل عام خود در غزه کند. ما شاهد آن هستیم که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به منظور آنکه طول دوره سیاسی خود را افزایش دهد نه تنها در حال به خطر انداختن امنیت شهروندان صهیونیست است، بلکه امنیت تمامی منطقه را نیز به مخاطره انداخته است. 

اردوغان یکی از بزرگترین منتقدان نتانیاهو بوده و او را با آدولف هیتلر، پیشوای نازی‌ها مقایسه کرده بود. وی بار‌ها بر پایان دوره سیاسی نتانیاهو پس از پایان جنگ غزه تاکید کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد
  • سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • بیانیه مقاومت عراق درباره حمله به هدف حیاتی در حیفا
  • بیانیه مقاومت اسلامی عراق درباره حمله به هدف حیاتی درحیفای اشغالی
  • طالبان: سه کشور همسایه زمینه داعش در منطقه را فراهم کرده‌اند
  • اردوغان: نباید اجازه مخفی کاری اسراییل در جنایات غزه را داد
  • هشدار دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران به کشورهایی که اجازه استقرار مراکز امنیت سایبری خود را به رژیم صهیونیستی داده‌اند
  • هشدار احمدیان به کشورهایی که اجازه استقرار مراکز امنیت سایبری خود را به رژیم صهیونیستی داده‌اند