Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرماندار آرادان با بیان اینکه انتخابات به‌ مانند یک سنگر برای کشور ایران اسلامی است، گفت: حضور مردم در پای صندوق مصون‌سازی سرنوشت ملت و مردم از آسیب‌ها محسوب می‌شود.

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از فرمانداری شهرستان گرمسار، مجتبی بوربور، فرماندار آرادان، عصر روز گذشته، 12 آذر در نشستی با اعضای ستاد انتخابات و معتمدان شهرستان آرادان با بیان اینکه انتخابات سنگر کشور است، اظهار کرد: حضور مردم در پای صندوق مصون‌سازی سرنوشت ملت و مردم از آسیب‌ها محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: حضور پرشور مردم در انتخابات که عرصه‌ای برای حماسه‌آفرینی است، دشمن را از تعرض به خاک جمهوری اسلامی ایران بر حذر می‌دارد که در این راستا هرقدر که انتخابات باشکوه‌تر برگزارشود عظمت و اقتدار ملت ایران بیش‌ازپیش در چشم دشمنان به رخ کشیده خواهد شد.

بوربور بابیان اینکه رأی مردم امانتی در دستان برگزارکنندگان انتخابات است، یادآور شد: همان‌طور که بارها رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز تأکید داشته‌اند انتخابات حق‌الناس است و همه تکلیف دارند تا نسبت به اجرای آن به بهترین وجه اقدام کنند از سوی دیگر در برگزاری باشکوه انتخابات از سوی همه ارکان ستاد و هیئت اجرایی باید چهاراصل مدنظر قرار گیرد که این اصول رقابت، مشارکت، سلامت و تضمین امنیت محسوب می‌شوند.

فرماندار آرادان با بیان اینکه مردم و مسئولان وظیفه‌دارند تا با عمل به قانون و حرکت در چارچوب‌های تعیین‌شده قانونی زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات را فراهم آورند، متذکر شد: حضور در انتخابات نه‌تنها یک وظیفه دینی بلکه تکلیف الهی است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن مشارکت مردم انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۷۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح

سردار عباسقلی زاده در مراسم هیات رزمندگان آذرشهر تبیین وصیت نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را عامل بازدارنده توطئه‌های دشمنان عنوان کرد و گفت: به گفته سردار سلیمانی جمهوری اسلامی حرم است و ماباید در دفاع از این حرم، خود را به سلاح ایمان و بصیرت تجهیز کنیم تا کشورمان و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل توطئه‌های دشمنان مصون بماند.

وی با تاکید بر حضور گسترده مردم در انتخابات آتی افزود:شرکت گسترده مردم در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی از اهمیت و حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و دشمنان با توطئه‌های متفاوت سعی دارند حضور مردم در انتخابات را کمرنگ نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • حمایت غرب از نسل‌کشی جدید اسرائیل/ حضور در انتخابات سهیم شدن در تعیین سرنوشت است
  • راه حل رفع مشکلات حضور آگاهانه در انتخابات است‌
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است
  • ردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنند
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند