Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@13:39:16 GMT

مذاکره برای تخصیص سهیمه ویژه بنزین به معلولان

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۵۸۰۶۸

مذاکره برای تخصیص سهیمه ویژه بنزین به معلولان

محمد نفریه در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد تغییر قیمت بنزین نیز گفت: با تغییر قیمت بنزین معلولینی که به مراکز روزانه ما مراجعه و یا در منزل مراقبت می شوند برای سرویس رفت و آمد به مشکل برخورده و هزینه های  آنها زیاد شده است بر همین اساس مکاتبات لازم با مسئولین ذیربط انجام شده و از آنها خواسته ایم برای این معلولین نیز سهمیه بنزین جداگانه ای در نظر بگیرند و پیگیر این موضوع هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: هنوز در این خصوص پاسخ نهایی به ما داده نشده ولی امیدواریم در این هفته که ویژه معلولان است دولت سهمیه ویژه ای برای ایاب و ذهاب معلولان اختصاص دهد.

معاون امور توانبخشی معلولان در خصوص اعتبار مورد نیاز اجرای قانون جامع حمایت از حقوق معلولان نیز گفت: ما مکلف هستیم طبق قانون هزینه اجرای قانون جامع حمایت از حقوق معلولان را برآورد و اعلام کنیم وبا توجه به اعتباری که به ما داده می شود در خصوص خدمات رسانی به معلولان برنامه ریزی می کنیم .

نفریه اظهار داشت: امسال با توجه به تصویب هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان ، برای تمامی معلولان شدید و خیلی شدید در سه دهک پایین درآمدی پرداخت کمک معیشت را اجرایی خواهیم کرد و اگر بخواهیم سایر گروه های معلولان را نیز تحت پوشش حق معیشتی که در قانون آمده قرار دهیم نیازمند آن هستیم که اعتبار بیشتری به ما تخصیص دهند.

کد خبر 4788312 مهناز قربانی مقانکی

منبع: مهر

کلیدواژه: بهزیستی معلولان سهمیه بنزین شهرداری تهران آلودگی هوا شورای شهر تهران شهر تهران اغتشاشات ایران وزارت آموزش و پرورش آتش نشانی محسن هاشمی قوه قضاییه معلولان دستگیری سارق کمیته امداد امام خمینی نیروی انتظامی محمد علی نجفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۸۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استراتژی جدید: نقشه بایرن برای مربیان معروف!

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد نه چندان خوب بایرن مونیخ در این فصل که باعث شد قهرمانی در رقابت‌های بوندسلیگا را پس از بیشتر از یک دهه از دست بدهند و از مسابقات جام حذفی آلمان هم کنار بروند باعث شد که مدیران این باشگاه تصمیم به قطع همکاری با توماس توخل در پایان فصل بگیرند. 

جستجو برای یافتن سرمربی جدید برای بایرن و انتخاب جانشین توخل در پایان فصل از همان زمان آغاز شد و نام‌های بسیاری مطرح شد که جدی‌ترین آنها رانگنیک بود اما این مربی هم تصمیم گرفت همچنان در تیم ملی اتریش بماند و به پیشنهاد دریافتی از سوی این باشگاه پاسخ منفی داد. 

حالا روزنامه بیلد خبر داده که مدیران این باشگاه قصد دارند استراتژی جدیدی را پس از این پاسخ منفی به کار بگیرند. آنها به جای در نظر گرفتن یک نامزد و مذاکره صرف با او، قصد دارند به صورت همزمان چند گزینه متفاوت را در نظر بگیرند و مذاکرات را به صورت موازی پیش ببرند. 

مکس ایبرل، مدیر این باشگاه، همچنان علاقه زیادی به همکاری با روبرتو دی زربی دارد و حالا به دنبال مذاکره و به خدمت گرفتن او خواهد بود. این مربی تا سال 2026 با برایتون قرارداد دارد اما بعید است که این باشگاه انگلیسی مانع جدایی او شود.

دیگر خبرها

  • بیانیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز در خصوص سرایت بنزین به آب‌های سطحی
  • استراتژی جدید: نقشه بایرن برای مربیان معروف!
  • تردد سخت ۲ هزار معلول در شهر چابهار/ فرصت یک ماهه برای متناسب سازی محیط
  • گلایه شرکت‌ های ترانزیتی از افزایش هزینه‌ های مرزی و توقف کانتینرها در دوغارون
  • بایرن مونیخ به این دو دلیل سراغ زین الدین زیدان نمی‌رود
  • دغدغه مردم زیرکوه در خصوص تخریب قنوات و جاده‌ها ویژه پیگیری می‌شود
  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای بازسازی شبکه فاضلاب اصفهان
  • مذاکره هیئت‌های تجاری کشورهای مختلف با فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • خرید ماشین‌آلات برای شهرداری‌، نیازمند تخصیص اعتبار است
  • باشگاه آلومینیوم: مذاکره با بازیکنان خلاف اصول حرفه ای است