Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@19:23:11 GMT

احتمال افزایش میزان وام مسکن فرهنگیان

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۵۸۱۳۲

احتمال افزایش میزان وام مسکن فرهنگیان

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه تاکنون ۱۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار در قالب وام مسکن میان فرهنگیان توزیع شده است گفت: در حال حاضر پشت نوبتی نداریم و تمام وام‌های مرابحه و مسکن را به کسانی که ثبت نام کرده بودند پرداخت کرده‌ایم. در صورت تامین اعتبارات قصد داریم میزان وام مرابحه را افزایش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گودرز کریمی‌فر در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت واریز وام ۵۰ میلیونی مسکن فرهنگیان در سال جاری اظهار کرد: درخواست یک اعتبار ۳۰۰۰ میلیارد تومانی کرده‌ایم که اگر با آن موافقت شود، محتوا و سرفصلهای تفاهم نامههای ما تغییر و میزان این وام افزایش خواهد یافت.

وی افزود: این وام در قالب مرابحه و مسکن خواهد بود. قصد داریم میزان وام مرابحه را افزایش دهیم.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه تا کنون ۱۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار در قالب وام مسکن میان فرهنگیان توزیع شده است گفت: در حال حاضر پشت نوبتی نداریم و تمام وامهای مرابحه و مسکن را به کسانی که ثبت نام کرده بودند پرداخت کرده‌ایم، البته تعدادی شرایط اولیه نداشتند و اکنون که حائز شرایط شده‌اند در تفاهم نامه جدید وام به آنها تعلق می گیرد.

کریمی‌فر همچنین به راه اندازی باشگاه پیشکسوتان اشاره کرد و افزود: یکی از سیاست‌های جدی آموزش و پرورش، راه اندازی باشگاه فرهنگیان است و این طرح را بدون تکیه بر منابع دولتی اجرا می‌کنیم. تلاش می‌کنیم تا پایان سال، ۱۰ استان دیگر را به باشگاه پیشکسوتان مجهز کنیم و در مابقی استان‌ها نیز تا پایان دولت باشگاه‌ها را آماده بهره برداری کنیم.

وی افزود: هدف ما استفاده از تجارب ماندگار بازنشستگان است؛ آنها مولود اصلی آموزش و پرورش هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وام مسکن وام مسکن فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۸۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان معمار آینده نظام هستند

ایسنا/گیلان فرماندار رشت با تأکید بر اینکه معلمان در تراز انقلاب پرورش دهنده و تربیت کننده جامعه انقلابی هستند، گفت: معلمان یکی از مؤثرترین ارکان آموزش و پرورش بوده و معمار آینده نظام هستند.

کیا عاشوری امروز، ۱۰ اردیبهشت‌ماه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان رشت، شورای آموزش و پرورش را از مهمترین جلسات عنوان کرد و حضور اعضا را الزامی دانست و گفت: استمرار جلسات شورای آموزش و پرورش منجر به شناسایی نقاط ضعف و قوت می‌شود.

فرماندار شهرستان رشت با گرامیداشت هفته معلم و بزرگداشت شهادت استاد مطهری، افزود: معلمان یکی از مؤثرترین ارکان آموزش و پرورش بوده و معمار آینده نظام هستند و نسل امروز محصول تعلیم و تربیت معلمان و جامعه فرهنگیان است.

عاشوری با تأکید بر اینکه معلمان در تراز انقلاب پرورش دهنده و تربیت کننده جامعه انقلابی هستند، گفت: حل مشکلات کشور از مسیر آموزش و پرورش می‌گذرد و دانش‌آموزان آینده سازان جامعه هستند که رفع نیازهای جامعه دانش‌آموزی باعث ارتقای سواد آموزشی جامعه می‌شود.

عاشوری با اشاره به شکاف بین نسل امروز و دیروز، تصریح کرد: بسیار فاصله بین نسلی از لحاظ اندیشه، تفکرات و باورهای اعتقادی وجود دارد که خلأها باید با آموزش پر شود.

وی با تاکید بر به روزرسانی آموزشی معلمان و جامعه فرهنگیان گفت: آموزش باید محور کار معلمان و فرهنگیان جهت ارتقای سطح آموزشی و پرورشی قرار گیرد؛ معلمان باید شکاف بین نسل‌ها را پر کنند.

فرماندار رشت با اشاره به جنگ رسانه‌ای موجود و فضای مجازی و ایجاد شبهات در بین دانش‌آموزان بیان کرد: فرهنگیان با علم روز و دانش به شبهات دانش‌آموزان پاسخ منطقی و مستدل دهند.

عاشوری با اشاره به فرارسیدن فصل امتحانات افزود: بیش از ۲۰ هزار دانش‌آموز در شهرستان رشت در مقاطع دهم، یازدهم و دوازدهم برای امتحانات نهایی آماده می‌شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۹۰ هزار معلم جدید، اول مهر به مدارس می‌روند
  • اخذ موافقت ایجاد دو دانشگاه فرهنگیان در خراسان جنوبی
  • جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • جذب استعداد درخشان در دانشگاه فرهنگیان
  • استخدام ۵۸۱ نفر در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای ۴۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • بررسی بودجه آموزش و پرورش در لایحه ۱۴۰۳/ همان چالش همیشگی باطعم بی قانونی!
  • کسورات حقوق دانشجو معلمان به میزان خدمات دریافتی می شود
  • معلمان معمار آینده نظام هستند
  •  جذب سه هزار معلم جدید در آموزش و پرورش هرمزگان