Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد استاندار یزد با بیان این‌ که مناسب‌سازی شهر جهانی یزد کمک زیادی به رونق گردشگری این شهر می‌کند، گفت: یزد باید به صورت کامل برای معلولین و جانبازان مناسب‌سازی شود.

«محمدعلی طالبی» شب گذشته دوازدهم آذرماه در جشن افتتاحیه نخستین جشنواره ملی گردشگری معلولین که همزمان با روز جهانی معلولین در استان یزد برگزار شد، با بیان این‌که امروز شهرداری‌ها در حال حرکت به سمت کارکرد اصلی خود و دور شدن از فعالیت‌های صرفاً عمرانی هستند، اظهار کرد: شهرداری یزد یکی از شهرداری‌های پیش‌قدم و پیشرو در این حوزه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشبختانه رویکرد شورای اسلامی شهر و شهرداری یزد نسبت به مسائل اجتماعی و فرهنگی بسیار خوب است و این فرصتی برای حرکت سریع روبه جلو در ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات شهری است.

استاندار یزد با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره گردشگری معلولین در این استان، گفت:‌ کاری که در این حوزه برای گردشگری معلولان صورت گرفت، نشان دهنده توجه و اهتمام شهرداری برای رسیدن به استانداردهای جهانی و استفاده همه افراد از خدمات شهری است.

طالبی تصریح کرد: برای شهری همچون یزد که به ثبت جهانی رسیده قطعا چنین حرکت‌های ارزنده‌ای در حوزه مسائل اجتماعی از اهمیت بسیار بالایی برخودار است و می‌تواند به رونق هرچه بیشتر گردشگری کمک شایانی داشته باشد.

وی ادامه داد: این حرکت را هم باید پاس بداریم و هم در دستگاه‌های مختلف تلاش کنیم که شهر ما شهری برای زیستن همه افراد در این خطه از کویر باشد و در دوران پیش رو هیچ شخصی را نداشته باشیم که نتواند از خدمات شهری بهره‌مند باشد.

طالبی ابراز امیدواری کرد که که استانداردهای جهانی در استان و شهر یزد به صورت کامل در حوزه‌های مختلف شهری رعایت و انجام شود تا هم برای شهروندان خودمان و هم برای گردشگران داخلی و خارجی هیچ مشکلی نداشته باشیم.

استاندار در پایان سخنان خود نیز اظهار کرد: امیدواریم که مسئولان و مردم در کنار همدیگر بتوانند قدم‌های اساسی را در راستای توسعه هر چه بیشتر شهر بردارند و زمینه‌ای فراهم شود که بسیاری از مشکلات برطرف شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استاندار يزد استانی اجتماعی يزد جشنواره مناسب سازي شهري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۸۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای ۸۰ مجوز گردشگری در استان چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ۸۰ مجوز گردشگری در دولت سیزدهم در این استان اعطا شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، غلامعلی حیدری امروز در همایش شوراهای استان با اشاره به اینکه اعتقاد ما این است تقویت شوراها تقویت جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: شوراها یکی از ارکان مهم مردمی جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه از نقش‌آفرینی شوراها در شکل‌گیری حماسه‌های مهم سال گذشته به خصوص انتخابات تشکر می‌کنم، گفت: تلاش‌ها و جلسات قبل از انتخابات به خصوص تبیین چهره به چهره که توسط شما عزیزان انجام شد قابل تقدیر است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در دولت سیزدهم تمام پروژه های حیاتی استان فعال شدند، ادامه داد: 80 مجوز گردشگری در این دولت در سطح استان صادر شده است.

حیدری با بیان اینکه لازم است شوراها برای پای کار آمدن ظرفیت‌های مردمی تلاش کنند، اظهار کرد: سرمایه‌گذاری مردم در گردشگری و کشاورزی و دامپروری، تحول ایجاد خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های مهم حوزه آب در استان فعال شدند و بعضا به بهره‌برداری رسیدند، بیان کرد: مهمترین پروژه‌ آبی استان یعنی پروژه آب شرب بن-بروجن در دولت سیزدهم به بهره‌برداری رسید، این پروژه آب شرب پایدار برای نیمی از جمعیت استان را تامین می‌کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری به دیگر پروژه‌های فعال حوزه آب اشاره کرد و گفت: سد باباحیدر، سد آقبلاغ، سد بیدکان، جهاد آبرسانی در مناطق استان از جمله خانمیرزا و لردگان از جمله پروژه‌هایی هستند که در دولت سیزدهم فعال شدند، درصد بالایی از تامین آب پایدار اتفاق افتاده است.

انتهای پیام/7540

دیگر خبرها

  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی
  • تردد سخت ۲ هزار معلول در شهر چابهار/ فرصت یک ماهه برای متناسب سازی محیط
  • آبگرفتگی‌های در اغلب مناطق اهواز رفع شده است
  • مطالبات اراضی شهری شهرداری پرداخت شود
  • باغ مشاهیر ابر پروژه‌ای برای تمام مردم شهر است
  • اعطای ۸۰ مجوز گردشگری در استان چهارمحال و بختیاری
  • لزوم ایجاد بسترهای مناسب برای کسب درآمد پایدار در کردستان
  • آماده سازی ۴۰۰ نقطه در کرمانشاه برای تبلیغات کاندیداهای مجلس
  • عادی‌سازی بی‌حجابی شبیخون فرهنگی
  • عادی‌سازی بی‌حجابی؛ شبیخون فرهنگی