Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@06:57:28 GMT

تیم سوهان محمد سیمای قم به مصاف گیتی پسند می‌رود

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۵۸۳۰۸

تیم سوهان محمد سیمای قم به مصاف گیتی پسند می‌رود

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه دیدارهای نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، دیدارهای معوقه هفته هفدهم این مسابقات در حالی به انجام می‌رسد که لیگ برتر در آستانه ورود به هفته بیستم قرار دارد.
  تیم سوهان محمد سیمای قم قرار بود دو هفته پیش در اصفهان به دیدار تیم گیتی پسند اصفهان برود که این مسابقه لغو شد و اکنون با اعلام کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتسال، این دو تیم جمعه ۱۵ آذر در اصفهان برابر هم به میدان می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقه از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در سالن پیروزی اصفهان برگزار می‌شود به طوری که این دیدار نبرد تیم‌های دوم و چهارم جدول رده بندی به حساب می‌آید و تیم گیتی پسند اصفهان تیم همیشه مدعی لیگ برتر فوتسال است که با تقویت خود در نیم فصل اکنون از وضعیت فنی بهتری نیز برخوردار شده و برای ادامه روند بالانشینی خود محتاج ۳ امتیاز دیدار خانگی خود برابر حریف قمی است.

تیم سوهان محمد سیمای قم در مسابقه اخیر خود از هفته نوزدهم در یک بازی نزدیک در ورامین ۴ بر ۳ مغلوب ستارگان این شهر شد و به طور کلی تمامی شکست‌های تیم سوهان محمد سیما در این فصل در خارج از خانه رخ داده و همین موضوع، بخت تیم سوهان محمد سیما برای موفقیت در اصفهان را کاهش می‌دهد.
تیم سوهان محمد سیمای قم در حال حاضر در جدول ۳۱ امتیازی است و در صورت کسب پیروزی در اصفهان فاصله خود با گیتی پسند ۳۵ امتیازی را به یک امتیاز می‌رساند اما تساوی یا شکست موقعیت این تیم در رده چهارم جدول را متزلزل می‌کند.

تیم سوهان محمد سیما در تاریخ تقابل‌های خود با گیتی پسند هنوز پیروز نشده و به دنبال شکستن این طلسم در اصفهان است. این در حالی است که مس سونگون صدرنشین لیگ برتر فوتسال است. کد خبر 4788221

منبع: مهر

کلیدواژه: فوتسال لیگ برتر فوتسال قم اخبار ورزشی قم بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام بسیج گرگان هفته بسیج قزوین خطبه های نماز جمعه مجلس شورای اسلامی بیرجند راهپیمایی شهرکرد ویروس آنفلوانزا مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۸۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب استقلال برای مصاف با ذوب آهن

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، دیدار تیم های استقلال و ذوب آهن از هفته بیشت و ششم مسابقات لیگ برتر از ساعت 20:30 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

ترکیب تیم فوتبال استقلال برای این دیدار به شرح زیر است:

سید حسین حسینی، صالح حردانی، محمد حسین مرادمند، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، مهرداد محمدی، زبیر نیک‌نفس، گوستاوو بلانکو، ابوالفضل جلالی، جلال الدین ماشاریپوف و آرش رضاوند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گروسی کنار پل خواجو+ فیلم
  • اعلام ترکیب استقلال برای مصاف با ذوب آهن
  • پخش شب آوا از شبکه باران
  • پخش مناظره انتخاباتی دو کاندیدای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای اردبیل
  • دیدار گیتی پسند مقابل نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • فردا گیتی‌پسند اصفهان میزبان نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • گیتی‌پسند میزبان ماراتن نایب‌قهرمانی
  • گیتی‌پسند میزبان ماراتن نائب‌قهرمانی
  • تکلیف مردم لرستان در دور انتخابات چیست؟
  • نبرد حساس صدرنشینی در آزادی؛ ذوب آهن، کابوس آبی‌پوشان در خارج از خانه؟