Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-27@05:03:38 GMT

2 قتل به خاطر شاخه های خشک درخت

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۵۸۴۸۴

2 قتل به خاطر شاخه های خشک درخت

مرد جوان که به‌خاطر ریختن شاخه‌های هرس شده درختان در کوچه با زوج همسایه درگیر شده و هر دو نفرشان را با ضربه‌های چاقو به قتل رسانده بود، بزودی محاکمه می‌شود

 ظهر روز 23 بهمن سال ۹۶ در پی گزارش یک درگیری منجر به قتل، مأموران کلانتری ۱۱۳ بازار به محل حادثه رفتند و با پیکر بی‌جان مرد ۶۰ ساله‌ای به‌نام ابراهیم و بدن مجروح همسرش جمیله مواجه شدند که او هم پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

---

تحقیقات اولیه نشان می‌داد که این دو قربانی توسط مرد همسایه به‌نام فرهاد 40 ساله کشته شده‌اند که پلیس بلافاصله او را دستگیر کرد و تحت بازجویی قرار داد. فرهاد در همان مراحل اولیه بازجویی اتهامش را پذیرفت و گفت: شهرداری پس‌از هرس کردن شاخه درختان، آن را در خیابان انداخته بود و این زوج شاخه‌هایی که جلوی خانه‌شان بود را جمع کرده و جلوی خانه ما گذاشته بودند. من به آنها اعتراض کردم اما گوش نکردند و همین مسأله باعث درگیری ما شد. آن دو نفر آنقدر به من ناسزا گفتند که در یک لحظه از شدت عصبانیت به داخل خانه رفتم و کارد آشپزخانه را برداشتم و چند ضربه‌ای به آنها زدم اما قصدم کشتن آنها نبود. به‌دنبال اعتراف‌های این مرد و بازسازی صحنه جرم کیفرخواست او صادر و پرونده‌اش به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. این در حالی است که فرزندان این زوج خواستار حکم قصاص برای قاتل شده‌اند.

بیشتر بخوانید/ اعتراف به قتل پدر پس از عذاب وجدان

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۸۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب استقلال ملاثانی برای شگفتی‌سازی مقابل سپاهان

به گزارش ورزش‌سه، بر این اساس تیم فوتبال استقلال آبی‌پوش ملاثانی از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه فولاد آرنا با نفرات زیر برابر سپاهان صف آرایی می‌کند:
کردانی، سیدعلی، احسان علوان‌زاده، آنتیک، مومنی، فاتح، خالدی، وحید نامداری، حمودی، محمد اهل‌شاخه و پاک‌پرور.

همانطور که مشخص است سیاوش اکبرپور بازیکنان نامداری همچون مومنی، خالدی، حمودی و اهل شاخه را در ترکیب خود در اختیار دارد که سال‌های واپسین فوتبال خود را پشت سر می‌گذارند ولی تجربه آنها در دیدار حساس برابر سپاهان می‌تواند به کار نماینده شهر اهواز بیاید.

دیگر خبرها

  • چرا هیچ وقت یادمان نمی ماند درِ خانه را قفل کرده ایم یا نه؟
  • چرا هیچ وقت یادمان نمی‌ماند درِ خانه را قفل کرده ایم یا نه؟
  • پیام دیگر شاخه نظامی حماس به خانواده‌های اسرای صهیونیستی
  • ترکیب استقلال ملاثانی برای شگفتی‌سازی مقابل سپاهان
  • یک روش ساده برای تکثیر درخت کاج در خانه (فیلم)
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • اهل‌شاخه: فرزندان خوزستان را مقابل سپاهان تنها نگذارید
  • (ویدئو) حملات بی‌امان بیش از ۲۰ خدنگ به مار پیتون
  • حکم اعدام برای آزارگران ۲ دختر دانش‌آموز | ما را به بیابان‌های ورامین بردند و...
  • اعدام و حبس برای عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز