Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ستاد انتخابات مازندران با بیان اینکه در سومین روز از نام‌نویسی داوطلبان انتخابات ۲۸ نفر ثبت‌نام کردند، گفت: با پایان سومین روز نام‌نویسی داوطلبان نمایندگی مجلس، تعداد داوطلبان در مازندران به ۸۲ نفر رسیده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، در یک روز پائیزی در ۱۱ آذرماه نام‌نویسی از داوطلبان یازدهمین مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور آغاز شد و در استان مازندران و شهرستان‌ها این مهم با میزبانی حوزه‌های انتخاباتی کار خود را آغاز کرد و شهرها بعد از چهار سال رنگ و بو انتخابات را به خود گرفتند و شهرهای استان مازندران حال و هوای خاصی در این روزهای سرد پاییزی گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در زمینه ثبت‌نام انتخاب پیش‌رو حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در ۱۰ آذر پیش از آغاز درس خارج فقه، با شرح روایتی درباره توصیه پیامبر اعظم(ص)خطاب به ابوذر، ضمن انتقاد به ثبت نام بی‌محابای برخی از افراد در انتخابات مجلس تأکید کردند: هر مسؤولیتی، هر سمتی، هر توانایی‌ای، در کنارش یک مسئولیتی دارد، یک تعهدی وجود دارد. باید دید آیا می‌توانید آن تعهد را انجام دهید یا نه؟ این خیلی درس بزرگی است.

در سومین روز از انتخابات ۲۸ نفر در مازندران نام‌نویسی کردند

مهدی محمدی در روز سوم ثبت نام داوطلبان انتخابات دور یازدهم مجلس شورای اسلامی  در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: با پایان سومین روز نام‌نویسی داوطلبان نمایندگی مجلس، تعداد داوطلبان در مازندران به ۸۲ نفر رسیده است.

دبیر ستاد انتخابات استان مازندران با بیان اینکه در سومین روز از نام‌نویسی داوطلبان انتخابات ۲۸ نفر ثبت‌نام کردند، افزود: سومین روز نام‌نویسی داوطلبان شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ صبح امروز سه‌شنبه در ۹ فرمانداری استان آغاز شد و تا ساعت ۱۸ ادامه داشت.

این مسؤول تصریح کرد: در سومین روز در حوزه انتخابیه «ساری و میاندورود» ۳ نفر «نوشهر، چالوس و کلاردشت» ۱ نفر، «قائم‌شهر، جویبار، سوادکوه، سوادکوه‌شمالی و سیمرغ» ۴ نفر، «بهشهر، نکا و گلوگاه» ۳ نفر، بابل ۴ نفر، آمل ۵ نفر، «تنکابن، رامسر و عباس آباد» ۲ نفر، «نور و محمودآباد» ۳ نفر و «بابلسر و فریدونکنار» ۳ نفر در یازدهمین روزه ثبت نام مجلس شورای اسلامی نام‌نویسی کردند.

محمدی خاطرنشان کرد: از ۲۸ داوطلب ثبت‌نام کرده، امروز در مازندران ۲۵ نفر دارای مدرک کارشناسی ارشد و معادل، ۱ نفر دارای دکترا و ۲ نفر دارای مدرک حوزوی بودند.

دبیر ستاد انتخابات مازندران با بیان اینکه  با احتساب ۲۸ ثبت نامی سومین روز، تعداد داوطلبان نمایندگی مازندران در مجموع به ۸۲ نفر رسیده است، عنوان کرد: امروز ۲۷ داوطلب نمایندگی مرد و یک نفر زن بودند و یک نفر از داوطلبان هم دارای سابقه نمایندگی است.

وی بیان کرد:  داوطلبان تا شنبه ۱۶ آذر فرصت دارند با همراه داشتن مدارک لازم، همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر به فرمانداری‌های حوزه‌های ۹ گانه شهرستان‌های ساری، بهشهر، قائمشهر، بابل، بابلسر، آمل، نور، نوشهر و تنکابن مراجعه و برای شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، نام‌نویسی کنند.

محمدی توضیح داد: تنها ایثارگران و افرادی که سابقه نمایندگی مجلس شورای اسلامی را دارند با یک مدرک پایین‌تر از کارشناسی ارشد می‌توانند ثبت‌نام کنند، چون برابر قانون مدرک این افراد در صورت داشتن کارشناسی، یک مدرک بالاتر ارزیابی می‌شود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات مازندران گفت: آمار ثبت نام داوطلبان نامزدی نمایندگی مجلس در مازندران در سومین روز در مقایسه با مجلس دهم حدود  ۲ برابر بیشتر است.

محمدی  همچنین بیشترین ثبت نامی را در سومین روز مربوط به حوزه انتخابیه آمل و کمترین را هم مربوط به حوزه انتخابیه تنکابن و رامسر دانست.

* سومین روز حوزه انتخابیه تنکابن، رامسر و عباس‌آباد

از آغاز نام‌نویسی داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تا سومین روز در حوزه انتخابیه تنکابن، رامسر و عباس‌آباد  تعداد داوطلبین به ۶ نفر رسید  که محمدرضا پورتقی، سلمان جور ابراهیمان و امیر رفعتی در روز سوم ثبت‌نام کردند.

اسامی افراد داوطلبان مجلس در حوزه انتخابیه تنکابن، رامسر و عباس‌آباد علی شمس، نصرالله نصیری، هادی شیرزاد، سلمان جورابراهیمان، محمدرضا پورتقی، امیر رفعتی و سیدابراهیم هاشمی نامزدهای این حوزه بودند.

* سومین روز حوزه انتخابیه بهشهر، نکا، بهشهر و گلوگاه

در حوزه انتخابیه بهشهر، عباس زارع‌نژاد مدیرکل سابق روابط عمومی وزارت بهداشت نامزدی خود را برای انتخابات مجلس یازدهم اعلام کرد.

محمود رحمانی‌خلیلی، فرزند حجت‌الاسلام‌ شیخ علی‌اصغر رحمانی‌خلیلی نماینده ادوار مردم بهشهر و نکا در مجلس نیز امروز با حضور در فرمانداری شهرستان بهشهر برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام حضور و نام‌نویسی کرد.

کاندیداهای شاخص ثبت‌نامی از حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه تاکنون آقایان غلامرضا شریعتی اندراتی، محمد (اویس) موسی‌زاده، محمود رحمانی‌خلیل، عباس زارع‌نژاد بودند.

ابوالحسن گوران اوریمی در فرمانداری قائم‌شهر و لیلا حسنی در وزارت کشور برای ‌کاندیداتوری مجلس در حوزه انتخابیه قائم‌شهر نام‌نویسی کردند.

* سومین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات مجلس در ساری

رئیس مرکز حوزه انتخابیه ساری و میاندورود  در سومین روز از ثبت نام داوطلبان دوره یازدهم ملس شورای اسلامی گفت: در سومین روز ثبت‌نام از داوطلبین ۳ نفر به صورت قطعی با حضور در فرمانداری شهرستان ساری ثبت‌نام کرده‌اند.

در دومین روز  از ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه ساری میاندورود ابوالقاسم روحی سرخکلایی به عنوان داوطلبان مطرح ثبت‌نام کرد.

ساری و میاندورد با داشتن ۲ کرسی در مجلس انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه‌ها  در ۶ بخش شهرستان ساری و ۲ بخش شهرستان میاندورود برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات یازدهم مجلس مازندران فرمانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۸۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا،  تبلیغات دومین مرحله از انتخابات مجلس دوازدهم از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ساعت ۸ صبح ادامه دارد.

انتخابات در ۸ حوزه انتخابیه تبریز، تهران، آبادان، شیراز، کرمانشاه، خرم‌آباد، قائم‌شهر و ملایر به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود و در تهران برای هر شعبه ۴ صندوق الکترونیکی و در باقی حوزه‌های انتخابیه برای هر شعبه، ۳ صندوق الکترونیکی در نظر گرفته شده است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان کاندیدا‌های حاضر در عرصه رقابت ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فهرست کاندیداهای مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد
  • اطلاعیه پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • آشنایی با ۸ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • آشنایی با ۸ کاندیدای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • اسلامی: نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • اسلامی: ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات مجلس فعال است
  • ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات مجلس فعال است