Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر مرتضائی صبح چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کاشان که با حضور حجت الاسلام بهرامی رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کل کشور برگزار شد، اظهار داشت: تمام دستگاه های اجرائی در کاشان موظفند به منظور رعایت حقوق شهروندان کاشانی تمام تلاش خود را به کار بندند.

وی با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس و اقدامات همه جانبه فرمانداری کاشان برای برگزاری سالم و بیطرفانه این انتخابات ابراز داشت: تاکید بر بی طرفی و اجرای قانون اساسی سرلوحه اقدامات و فعالیت های فرمانداری کاشان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار کاشان با بیان اینکه کاشان یک شهر صنعتی است، تصریح کرد: با وجود تمام تحریم های ظالمانه استکبار جهانی بر علیه مردم و نظام جمهوری اسلامی بیش از ۱۵۰۰ واحد تولیدی کاشان نه تنها هیچ تعدیل نیرویی نداشته اند بلکه در جذب نیروی کار هم اقدام کرده اند.

وی از استقرار ۱۳ شهرک و ناحیه صنعتی در کاشان خبر داد و اذعان داشت: با توجه به اینکه واحدهای صنعتی کاشان توانسته اند در عرصه تولید اقدامات موثری انجام دهند صادرات غیرنفتی کاشان نسبت به سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است.

قوه قضائیه در تکمیل زندان جدید کاشان مساعدت کند

مرتضائی با اشاره به اینکه زندان کاشان ظرفیت محدودی برای پذیرش دارد، خاطرنشان کرد: زندان جدید ساخته شده است که برای تکمیل آن امیدواریم قوه قضائیه بتواند با تصویب اعتباراتی ساخت آن را به پایان رساند.

وی با بیان اینکه برنامه های فرهنگی و تربیتی در زندان کاشان برای مددجویان انجام می شود، بیان داشت: تعلیم و تربیت ۳۰۰ مددجوی حافظ قرآن و کسب مقام دوم در سطح استان و همچنین کسب مقام سوم در مسابقات ورزش پهلوانی در سطح استان اصفهان از جمله افتخارات مددجویان زندان کاشان است.

فرماندار کاشان از جمله چالش های موجود در زندان کاشان را کمبود نیرو انسانی، کمبود و کسری اعتبارات جاری و مشکلات خانواده زندانیان دانست و اظهار داشت: از جمله نیازهای مجموعه دستگاه قضائی کاشان تکمیل تاسیسات زندان جدید، احداث ساختمان شعب دادگاه تجدید نظر، احداث ساختمان پزشکی قانونی  وهمچنین ساختمان دادسرای نظامی است.

کد خبر 4788387

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری کاشان شورای اداری بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام بسیج گرگان هفته بسیج قزوین خطبه های نماز جمعه مجلس شورای اسلامی بیرجند راهپیمایی شهرکرد ویروس آنفلوانزا مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۸۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۳ درصد از داوطلبان اهدای خون خراسان رضوی «مستمر» هستند

به گزارش قدس خراسان، مصطفی مهدوی ارفع اظهار کرد: میزان اهدای خون این استان در سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۱ حدود هفت درصد افزایش داشته است.

مسوول اداره روابط عمومی انتقال خون استان خراسان رضوی افزود: ۲۱۱ هزار و ۱۸۴ داوطلب پارسال به مراکز اهدای خون خراسان رضوی مراجعه کردند که از این تعداد ۱۶۰ هزار و ۹۴۱ نفر موفق به اهدای خون شدند.

وی با بیان اینکه ۵۳ درصد از داوطلبان اهدای خون خراسان رضوی «مستمر» هستند، ادامه داد: اهدا کننده مستمر خون به کسی گفته می‌شود که حداقل ۲ بار در سال خون اهدا کند و این تعداد در سال گذشته بیش از ۸۵ هزار و ۸۱۸ نفر در استان گزارش شده است.

مهدوی ارفع بیان کرد: بیش از ۲۹ درصد اهدا کنندگان خون استان در این بازه زمانی «با سابقه» و حدود ۱۸ درصد اهدا کننده «بار اولی» هستند.

مسوول اداره روابط عمومی انتقال خون استان خراسان رضوی با بیان اینکه در کشورهای توسعه یافته زنان نیمی از اهداکنندگان خون را شامل می‌شوند، افزود: بانوان سال گذشته ۵.۳۵ درصد معادل هشت هزار و ۶۱۵ نفر از اهداکنندگان خون استان را تشکیل می داده اند.

وی افزود: شاخص اهدای خون ۲۷.۲۸ نفر به ازای هر هزار نفر جمعیت کشور است.

دیگر خبرها

  • جای دانشجو زندان نیست!
  • ۲۷۳۲ مورد بازرسی کالا، فنی و نشت‌یابی از سوی واحد بازرسی شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • ‌بری: طرح پیشنهادی فرانسه را دریافت نکرده‌ایم/ نبرد ما تا توقف جنگ در غزه ادامه می‌یابد
  • چهارشنبه اوج فعالیت سامانه بارشی درکرمانشاه/دمای هوا کاهش می‌یابد
  • طرح کالابرگ ادامه می یابد؟
  • سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود
  • تخلیه بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو در پی تهدید به بمب‌گذاری
  • مقابله با آمریکا؛ هدف مشترک تهران - مسکو
  • ۵۳ درصد از داوطلبان اهدای خون خراسان رضوی «مستمر» هستند
  • حماس: فعالیت آنروا باید زیرنظر سازمان ملل ادامه یابد