Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@03:43:23 GMT

جزئیات فسخ قرارداد ویلموتس

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۵۸۹۰۰

جزئیات فسخ قرارداد ویلموتس

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، فدراسیون فوتبال مجبور است اضافه بر این مبلغی دیگر به او بپردازد. همه چیز هم بستگی به کرم ویلموتس دارد! طبق قرارداد اوست که سوار است و ما پیاده.

فدراسیون فوتبال به این مربی بلژیکی تعهد داده بود در زمانی مشخص پول قراردادش را بپردازد، ولی موفق نشد و ویلموتس قبل از بازی عراق می‌خواست فسخ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بد نیست بدانید این مربی بعد از آنکه ۲ میلیون دلار از ایران دریافت کرد، حاضر نبود به تهران بیاید! ویلموتس گفته بود قراردادش را فسخ کرده و نهایتاً لطف می‌کند و برای یک بازی موقتاً روی نیمکت تیم ملی می‌نشیند. بعد از درخواست‌های مکرر تاج بود که ویلموتس تأکید کرد: «دوشنبه به ایران می‌آیم.» یعنی ۴ روز قبل از بازی عراق. با اصرار فدراسیون فوتبال بود که در نهایت او پذیرفت یک‌شنبه و در فاصله ۵ روز پیش از آن مسابقه، وارد تهران شود. کل فدراسیون از دست این مربی شاکی هستند و می‌گویند «او بزرگترین کلاهی بود که سر ایران رفت». مهدی تاج هم از جذب این مربی به شدت ناراضی است و به همین خاطر پس از اعتراض هیئت رئیسه، سریعاً تصمیم به فسخ قرارداد با او گرفت.

درباره رقم قرارداد ویلموتس همان چیزی که گفتیم، کاملاً درست بود. قرارداد ویلموتس و دستیارانش برای سال اول ۳ میلیون دلار بود که باعث شد صدای بعضی از مدیران فدراسیون هم دربیاید. آن‌ها اعتقاد داشتند این مربی دو برابر کی‌روش درآمده و با شرایط مالی فدراسیون فوتبال به هیچ‌وجه همخوانی ندارد. تاج به اعضای هیئت‌رئیسه گفته بود: «من خودم با ویلموتس نگران تیم ملی هستم، چون معتقدم اگر از مرحله اول هم صعود کنیم، در مرحله دوم شانسی برای موفقیت با او نداریم.» در واقع اراده او با اعتراض هیئت‌رئیسه عامل اصلی برای گرفتن تصمیم نهایی برای برکناری ویلموتس بود.

مسئولان فدراسیون می‌گویند مربی بلژیکی هدفی جز کسب درآمد در ایران نداشت و به هیچ‌وجه مسئولیتی در قبال نتایج احساس نمی‌کرد. ویلموتس و فدراسیون در حال حاضر شفاهی طلاق گرفته‌اند و مانده همه چیز روی کاغذ بیاید. تاج یک گلایه اساسی از این مربی بلژیکی دارد. او می‌گوید کی‌روش در ۸ سال حضور در ایران، یک بار هم نام وکلای خود را پیش نکشید، ولی ویلموتس به محض آنکه کمی دیرتر از موعد پول خود و حتی بیشتر از آن دریافت کرد، دوباره وکلای خود را وارد بازی کرد.

تاج امیدوار است در دیدار با ویلموتس بتواند با او طوری به جمع‌بندی برسد که ایران کمترین غرامت را متقبل شود. بعد از پایان کار با ویلموتس، رئیس فدراسیون فوتبال عازم کرواسی می‌شود تا پیش‌قرارداد را با برانکو عوض کند. البته توقع همه این بود که تاج دوباره اشتباه قبلی خود را تکرار نکند و سرمربی سابق قرمز‌ها را به تهران بکشد. رئیس فدراسیون، اما به برانکو گفته در کرواسی بماند تا او به آنجا برود و قرارداد را امضا کنند. پیش‌بینی این است که مربی کروات هفته آینده به ایران بازگردد. اما او یک مشکل دارد؛ ممنوع‌الخروج است! برانکو تأکید کرده باید این مشکلش حل شود تا به ایران بیاید، در غیر این صورت هفته آینده نمی‌آید.

منبع: روزنامه خبر ورزشی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتبال ایران مارک ویلموتس برانکو ایوانکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۸۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی

آفتاب‌‌نیوز :

باشگاه پرسپولیس پس از تفاهم اولیه شفاهی رضا درویش مدیرعامل با اوسمار ویه‌را سرمربی برزیلی سرخپوشان پایتخت در حال تنظیم قرارداد جدید برای تمدید است.

از این رو درویش با ارسال این قرارداد به واحد حقوقی خواستار بررسی آن‌ها و همچنین تعیین مبلغ قابل توجیه برای حفظ مرد برزیلی شده است. طبق توافق باشگاه پرسپولیس و اوسمار ویه‌را، پس از انتخاب این مربی به‌عنوان سرمربی جدید سرخپوشان، یک متمم جدید به قرارداد او اضافه شد که طی آن مبلغ پایه قرارداد ۱۶۰ هزار دلاری اوسمار بدون تغییر باقی ماند، اما آپشن‌های جدیدی به قرارداد این مربی برزیلی اضافه شده است.

بر اساس این آپشن‌ها در صورت قهرمانی پرسپولیس در هر یک از جام‌ها مبلغ ۴۰ هزار دلار، برای هر برد بیرون از خانه هزار دلار و برای هر برد خانگی ۵۰۰ دلار به‌عنوان پاداش به اوسمار ویه را تعلق خواهد گرفت.

حالا باشگاه پرسپولیس در نظر دارد کمتر از ۳۰۰ هزار دلار برای فصل آینده در اختیار ویه‌را قرار دهد، اما ویه‌را بعید است با این رقم موفقت کند و پیش بینی ۵۰۰ هزار دلاری بابت ادامه حضورش در تیم را دارد.

حال باید منتظر ماند و دید آیا پرسپولیس بدون هیچ ملاحظه‌ای قرارداد مربی برزیلی را تمدید می‌کند یا در اجرای ان تعلل کرده و منتظر نتیجه او در باقیمانده بازی‌های فصل جاری لیگ برتر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • پرسپولیس دنبال تخفیف در تمدید قرارداد اوسمار
  • باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی
  • مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد
  • شرط جالب شمسایی برای تمدید قرارداد با تیم ملی
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس