Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌‌های منطقه آمریکای جنوبی رقبای خود را در مرحله گروهی رقابت‌های کوپا‌آمه‌ریکای سال آینده شناختند. ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گروه‌بندی 10 تیم حاضر در منطقه آمریکای جنوبی و دو تیم میهمان برای شرکت در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای سال 2020 انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوره بعدی جام ملت‌‌های آمریکای جنوبی به صورت مشترک توسط آرژانتین و کلمبیا میزبانی می‌شود. بر همین اساس مسئولان کنفدراسیون آمریکای جنوبی (کنمبل) تصمیم گرفته‌اند که مرحله گروهی این دوره از رقابت‌های را به شیوه‌ای متفاوت برگزار کنند.

به منظور جلوگیری از سفرهای طولانی تیم‌ها میان کشورهای میزبان - کلمبیا (کشوری در شمال منطقه آمریکای جنوبی) و آرژانتین (جنوبی‌ترین کشور آمریکای لاتین) - 12 تیم حاضر در این رقابت که شامل دو میهمان یعنی قطر و استرالیا می‌شوند را در دو گروه قرار گرفته‌اند: گروه شمال و گروه جنوب.

در گروه A (جنوب) تیم‌های ملی آرژانتین، استرالیا، بولیوی، اروگوئه، شیلی و پاراگوئه حضور دارند و در گروه B (شمال) تیم‌های ملی کلمبیا، برزیل، قطر، ونزوئلا، اکوادور و پرو.

مسی: من و رونالدو خارج از فوتبال هیچ رقابت دیگری با هم نداریم/ برای کوپا آمه‌ریکای سال آینده خیلی هیجان دارم

به این ترتیب تیم ملی کلمبیای تحت هدایت کارلوس کی‌روش بار دیگر در مرحله گروهی کوپا آمه‌ریکا با قطری‌ها روبه‌رو شدند. کلمبیایی‌ها در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای تابستان امسال که برزیل میزبان آن بود، در گروه B با قطر مصاف داشتند و این تیم را با نتیجه دووان زاپاتا شکست دادند. از هر یک از گروه‌ها 4 تیم به مرحله یک چهارم نهایی صعود می‌کنند.

کوپا آمه‌ریکای سال 2020 روز 12 ژوئن (22 خرداد 99) با مصاف تیم‌های ملی آرژانتین و شیلی در ورزشگاه مانومنتال شهر بوئنوس آیرس آرژانتین آغاز و فینال آن (21 تیر 99) در شهر بارانکیای کلمبیا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "قطر" تیم ملی فوتبال آرژانتین تیم ملی فوتبال کلمبیا کارلوس کی‌روش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار قطر تیم ملی فوتبال آرژانتین تیم ملی فوتبال کلمبیا کارلوس کی روش اخبار قطر تیم ملی فوتبال آرژانتین تیم ملی فوتبال کلمبیا کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۹۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین گروه از زائران خراسان جنوبی به عمره اعزام شدند

حسین دستگردی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برنامه ریزی برای سفر عمره زائران خراسان جنوبی اعزام دو کاروان ۸۵ نفره بوده است.

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی با اشاره به اینکه یکی کاروان دیروز چهارم اردیبهشت ماه با پرواز از شهرستان زاهدان به این سفر معنوی اعزام شدند، گفت: این کاروان از خواهران و برادران اهل سنت ما بودند.

دستگردی ادامه داد: برنامه ریزی بر این است که یک کاروان ۸۵ نفره دیگر روز ۱۳ اردیبهشت ماه با پرواز از فرودگاه مشهد به عمره مفرده اعزام شوند که این زائران اهل تشیع هستند.

وی با تأکید بر اینکه زائران خراسان جنوبی اول به مدینه مشرف می‌شوند و بعد از آن به مکه و زیارت خانه خدا خواهند رفت، ادامه داد مدت سفر زائران عمره ۱۰ روز خواهد بود که پنج روز را در مکه و پنج روز را در مدینه خواهند بود.

مدیر حج و زیارت خراسان چنوبی یادآور شد: امیدواریم همه زائران خراسان جنوبی در صحت و سلامت و با یک زیارت مقبول اعمال عمره مفرده خود را انجام داده و به وطن برگردند.

دستگردی یادآور شد: زمان اعزام زائران حج تمتع هنوز به صورت دقیق مشخص نیست ولی به احتمال قوی دهه اول خردادماه خواهد بود.

کد خبر 6087223

دیگر خبرها

  • ستاره چلسی فصل را از دست داد، آرژانتین نگران کوپا!‏
  • کشور‌های آمریکای جنوبی خواستار بازداشت سران رژیم صهیونیستی شدند
  • شاهکار مهندسان ایرانی در آسیا/ تعظیم سریلانکا به توان فنی ایران
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • یوونتوس، رکورددار صعود به فینال کوپا ایتالیا در تاریخ این رقابت‌ها
  • اولین گروه از زائران خراسان جنوبی به عمره اعزام شدند
  • اجرای بسته تشویقی نوسازی بافت فرسوده شش شهرستان سیستان وبلوچستان
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • سونامیِ بستری کودکان و نوجوانان انگلیسی به خاطر عوارض سیگار الکترونیکی
  • دستگاه اتوماسیون تعیین گروه‌بندی خون در قم بهره برداری شد