Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایشگاه معلولان جسمی حرکتی به همت موسسه رعد در سنندج برپا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد به مناسبت سالروز معلولین و توانیابان جسمی حرکتی نمایشگاهی را به منظور نمایش آثار این افراد در میدان آزادی شهر سنندج برپا کرد.

این نمایشگاه جنب هایپر مارکت میدان آزادی دایر شده و تا روز پنج شنبه 14 آذر ماه علاقه مندان می توانند از ساعت 9 الی 20 از این آثار دیدن کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کنار این آثار کمیته بانوان این موسسه مواد خوارکی از جمله انواع ترشیجات خانگی را به نفع معلولین به فروش گذاشته اند.

موسسه آموزشی رعد 200 نفر معلول جسمی حرکتی را تحت پوشش دارد و آنان را در زمینه های کامپیوتر،صنایع دستی و هنری، آموزش زبان کُردی، انگلیسی، موسیقی و قرآن آموزش می دهد.

مردم شهر سنندج می توانند چنانچه معلول جسمی حرکت را شناسایی کرده اند به این مجتمع به آدرس سایت اداری روبه روی ساختمان کمیته امداد مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33287468 تماس حاصل کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان روز جهانی معلولین موسسه رعد نمایشگاه آثار معلولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۹۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت بازنگری حریم عمارت خسروآباد سنندج

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا ایزدی بعدازظهر شنبه ضمن بازدید از محدوده عمارت خسروآباد سنندج و حضور در جلسه هم‌اندیشی که با حضور، مشاور امور مجلس و استان‌ها، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، معاون میراث‌فرهنگی و کارشناسان این اداره‌کل در استانداری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: اجرای ضوابط اختصاصی حریم بناهای تاریخی یکی از نکات حائز اهمیت در حفظ و نگهداری بافت‌های تاریخی است.

مدیرکل ثبت آثار و حفظ و احیای میراث‌معنوی و طبیعی کشور افزود: باید حریم‌ها را با لحاظ اینکه مردم کمتر دچار آسیب شوند، اصلاح کنیم.

وی با اشاره به لزوم همکاری دستگاه‌های مربوطه به‌ویژه شهرداری سنندج در خصوص بازنگری حریم عمارت خسروآباد سنندج عنوان کرد: امیدواریم با اعمال اصلاحات و بازنگری، عرصه و حریم قانونی آثار حفظ شود.

در این جلسه مقرر شد مشاور واجد شرایط و صلاحیت کار در بافت‌های تاریخی تعیین و موضوع در کوتاه‌ترین زمان انجام شود.

عمارت قاجاری خسروآباد در سنندج که با شماره ۱۴۹۱ در فهرست آثار ملی ایران ثبت شده بنایی واجد ارزش‌های معمارانه است که به دلیل باغ و بنا در کنار هم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

کد خبر 6090228

دیگر خبرها

  • نمایشگاه تولیدات خوداتکایی مدارس شبانه‌روزی در سنندج برپا شد
  • نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد
  • ضرورت بازنگری در حریم عمارت خسروآباد سنندج
  • ضرورت بازنگری حریم عمارت خسروآباد سنندج
  • حریم عمارت خسروآباد سنندج بازنگری شود
  • نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان برپا شد
  • نمایشگاه صنایع‌دستی در عمارت خسروآباد سنندج برپا شد
  • نمایشگاه صنایع‌دستی، مشاغل خانگی و صنعت‌کاران سنندج برپا شد
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان در سنندج
  • تسلیت رئیس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در پی درگذشت خانم معصومه حائری