Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون نخست وزیر و وزیر خارجه ایرلند به منظور پیگیری پروژه‌های کشورش وارد غزه شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه المنار، سیمون کووینی، معاون نخست وزیر و وزیر خارجه ایرلند عصر سه‌شنبه وارد غزه شد و مورد استقبال مازن غنیم، رئیس سازمان آب فلسطین و سمیر مطیر، رئیس شرکت برق فلسطین قرار گرفت.

کووینی در جریان سفرش به غزه از سایت‌هایی بازدید کرد که در آن سیستم‌های انرژی خورشیدی تعبیه خواهند شد و هدف از آن راه اندازی تصفیه خانه آب شمال نوار غزه است و به زودی اجرایی می‌شود و دولت ایرلند نیز به ارزش هشت میلیون یورو از این پروژه حمایت مالی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پروژه از مهمترین پروژه‌های انرژی خورشیدی است و به تصفیه آب نوار غزه کمک خواهد کرد و یکی از مهمترین پروژه‌هایی است که در تصفیه آب نوار غزه نقش دارد. این امر در حل مشکلات زیست محیطی و بهداشتی که اکثر شهروندان فلسطینی از آن رنج می‌برند، نقش به سزایی دارد.

مطیر از دولت ایرلند به خاطر حمایتش از این پروژه و پروژه‌های دیگر در اراضی فلسطین تشکر و قدردانی و بر اهمیت این پروژه در یافتن راه‌حل‌های عملی جهت تأمین انرژی برای یکی از مهمترین پروژه‌های نوار غزه، به ویژه با توجه به بحران برق و منابع محدود تاکید کرد.

همچنین نیکولای ملادینوف، هماهنگ کننده صلح سازمان ملل امروز (چهارشنبه) وارد نوار غزه خواهد شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از شبکه هفت تلویزیون رژیم صهیونیستی، نیکولای ملادینوف روز چهارشنبه به نوار  غزه سفر خواهد کرد.

این سفر احتمالا در راستای پیگیری طرح‌های بین‌المللی و مساله آرام‌سازی اوضاع در غزه بین مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی انجام می‌گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کشور ایرلند نوار غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۹۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفیر کشورمان در روسیه با امیرعبداللهیان دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، «کاظم جلالی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه دیدار و گفت‌وگو کرد.

سفیر کشورمان در این دیدار گزارشی از آخرین وضعیت محل مأموریت خود و روابط دو کشور ایران و روسیه ارائه کرد.

جلالی با اشاره به گسترش روابط اقتصادی دو کشور، بر فراهم آمدن زیر ساخت‌های تعاملات تجاری از جمله موضوع ترانزیت گمرک و مسائل پولی و بانکی تاکید کرد.

همچنین در این دیدار آخرین وضعیت موافقت نامه جامع دو کشور مورد بررسی قرار گرفت.

وزیر امور خارجه در این دیدار با توجه به رویکردهای مشترک دو کشور ایران و روسیه در بسیاری از مسائل بین المللی و منطقه‌ای، بر لزوم تلاش برای ارتقای بیش از پیش روابط دو کشور در حوزه‌های مختلف بویژه در زمین اقتصادی و تجاری در راستای توجه ویژه رؤسای جمهور دو کشور تاکید کرد.

کد خبر 6100056 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • مجارستان: در ماموریت ناتو در اوکراین مشارکت نخواهیم کرد
  • جنگ غزه محور اصلی سفر وزیر خارجه ترکیه به امارات
  • سفیر کشورمان در روسیه با امیرعبداللهیان دیدار کرد
  • نه وزیر خارجه پاکستان به امر و نهی آمریکا درباره روابط با ایران
  • دیدار سفیر ایران در روسیه با امیرعبداللهیان
  • تاکید معاون وزیر خارجه بر ضرورت بی‌طرفی و حرفه‌ای گری آژانس بین‌المللی انرژی اتمی
  • نتانیاهو: نابودی حماس نزدیک است
  • ایرلند و اسپانیا خواستار به‌رسمیت شناختن کشور فلسطین هستند
  • دست پر ایران در سازمان همکاری اسلامی/ نشست دو روزه سازمان همکاری‌های اسلامی در گامبیا روز گذشته پایان یافت
  • ادعای ترکیه درباره شرط حماس برای کنارگذاشتن سلاح