Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@03:07:33 GMT

«منطقه پرواز ممنوع» در کرج هم به اکران درآمد

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۵۹۶۳۳

«منطقه پرواز ممنوع» در کرج هم به اکران درآمد

رئیس حوزه هنری استان البرز گفت: فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» ویژه فعالان فرهنگی و خانواده‌ها در سینما هجرت کرج اکران می‌شود.

اسماعیل آجرلو، رئیس حوزه هنری البرز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرج ضمن اعلام این خبر عنوان کرد: حوزه هنری استان البرز در راستای انجام فعالیت‌های تبلیغی و تروجی در زمینه فرهنگ و هنر و توجه ویژه به کودکان و نوجوانان اقدام به اختصاص سانس ویژه فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» در سینما هجرت کرج ویژه فعالان فرهنگی و هنری نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آجرلو افزود: حوزه هنری در مقاطع مختلف در راستای توجه به محصولات فرهنگی فاخر اقدامات حمایتی لازم را انجام می‌دهد تا بستر اسقبال عمومی برای این آثار در سطح استان فراهم شود.

وی گفت: این فیلم سینمایی از روز پنج‌شنبه 14 آذر ماه لغایت شنبه 16 آذر ماه در دو سناس ساعت 19 و 21 در سینما هجرت کرج اکران می‌َشود که علاقمندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام حوزه هنری البرز به آدرس artalborz @ مراجعه نمایند.

گفتنی است فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» یک فیلم در ژانر کودک و نوجوان ایرانی به نویسندگی و کارگردانی امیر داسارگر و تهیه‌کنندگی حامد با مروت نژاد است.

این فیلم ماجراجویانه، روایتگر داستان سه نوجوان است که در حین آماده شدن برای مسابقه ساخت پهپاد، با پیدا شدن یک یوزپلنگ در حوالی محل زندگیشان، وارد مسائل و درگیری‌های مختلف و مهیجی می‌شوند.

شایان ذکر است فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» در سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوان اصفهان جایزه پرمخاطب‌ترین فیلم و همچنین پروانه زرین بهترین بازیگری را از آن خود کرد.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: فیلم سینمایی سینما کرج منطقه پرواز ممنوع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۹۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه برنامه‌های شبکه دو به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع)

ویژه برنامه «کوی محبت» به میزبانی مهدی اعرابی و با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مهدی طباخیان (کارشناس مذهبی) و حاج احمد چینی ۱۴ اردیبهشت حوالی ساعت ۲۲ تقدیم نگاه مخاطبان خواهد شد.

فیلم سینمایی «مصلحت» به کارگردانی حسین دارابی و تهیه کنندگی محمدرضا شفاه که برگرفته از یک اتفاق واقعی است؛ ماجرای پرونده «مهدی» پسر آیت‌الله مشکاتیان یکی از مقامات بلندپایه‌ی قوه‌ی قضائیه است، که مرتکب قتل می‌شود و پدر، فرزند را تا چوبه دار می‌برد، اما در نهایت خانواده مقتول با دیدن این رفتار از یک مقام بلندپایه قوه قضائیه، از قصاص صرفنظر کرده و گذشت می‌کنند. این فیلم سینمایی ۱۵ اردیبهشت حوالی ساعت ۱۷:۳۰ روانه آنتن می‌شود.

انیمیشن سینمایی «پرنده طلایی» به کارگردانی مجید شاکری در مرکز پویانمائی صبا تهیه و تولید شده است، داستان «طوفان» کبوتری است که به دنبال یافتن جایی مناسب برای زندگی، پا در راهی طولانی می‌گذارد، و در این راه با خطر‌های زیادی دست و پنجه نرم کرده و سرانجام خود را به دوستانش ثابت می‌کند. پرنده طلایی شنبه ۱۵ اردیبهشت ساعت ۸ صبح تقدیم نگاه مخاطبان خواهد شد.

پخش «سخنرانی استاد رحیم پورازغدی» جمعه ۱۴ اردیبهشت همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) با موضوع «امام صادق علیه السلام در نگاه رقیبان و دشمنان» حوالی ساعت ۱۹:۴۵ از مسجد «پردیسان» مشهد مقدس و پخش «مداحی و نوحه‌سرایی» از حاج محمدرضا طاهری و حاج سید مجید بنی فاطمه در فواصل برنامه‌ها از دیگر برنامه‌های شبکه دو سیما به مناسبت شهادت این امام همام است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی
  • ماجرای جنگ شهاب حسینی و پارسا پیروزفر مقابل جواد عزتی و الناز حبیبی
  • ویژه برنامه‌های شبکه دو به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع)
  • جزیره قشم در نگاه سازمان مدیریت بحران جایگاه ویژه‌ای دارد
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
  • بالگرد اورژانس قم دوبار به پرواز درآمد
  • رقم زدن حرکات توسعه‌ای با جذب سرمایه گذار
  • ادامه رونق اکران‌های مردمی فیلم‌های سینمایی / فروش سال ۱۴۰۳ از یک میلیارد تومان عبور کرد
  • رکورد فروش اکران برخط فیلم‌های سینمایی جابه‌جا شد
  • برای نخبگان در حوزه‌های مختلف مسیر ویژه‌ای باز خواهیم کرد