Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@13:14:46 GMT

علت حضور پلیس در برخی معابر پایتخت

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۵۹۷۴۱

علت حضور پلیس در برخی معابر پایتخت

فرمانده انتظامی پایتخت درباره حضور پلیس در برخی معابر، گفت: امنیت مطلوبی برقرار است، اما برای اقدامات پیشگیرانه حضور فعال خواهیم داشت.

به گزارش مشرق، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در خصوص آخرین وضعیت امنیتی پایتخت و چرایی حضور مأموران پلیس در برخی نقاط اظهار داشت: پلیس خود را مکلف می‌داند که امنیت همه نقاط شهر را با جدیت تأمین کند؛ چه بازار، چه معابر، چه میادین و چه نقاط دیگر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید خودمان را جای آشوبگران جا زدیم! +عکس و فیلم زوایای جدیدی از اغتشاشات اخیر روشن شد پلیس‌هایی که نمک روی زخم مردم نپاشیدند +فیلم

فرمانده انتظامی پایتخت تصریح کرد:‌ پلیس در برخی نقاطی که احساس کند دچار خدشه است و برخی عناصر ضدامنیتی می‌خواهند اخلال ایجاد کنند، حضور دارد و اقداماتی پیشگیرانه و پیشدستانه را انجام می‌دهد. 

وی با بیان این مطلب که در حال حاضر وضعیت امنیتی پایتخت در بهترین وضعیت قرار دارد، اعلام کرد: خوشبختانه مشکل خاصی در پایتخت وجود ندارد و مأموران پلیس هم با قدرت شب و روز پای کار هستند و اگر کسی بخواهد اقدام و حرکتی مخل امنیت انجام دهد، با قدرت با آن برخورد خواهیم کرد. 

سردار رحیمی در پاسخ به دیگر پرسش در خصوص آخرین خساراتی که در اغتشاشات به پلیس وارد شد، خاطرنشان کرد: تعدادی از مأموران پلیس در برخورد با اغتشاشگران مجروح و مصدوم شدند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق تحولات لبنان سهمیه بندی بنزین سردار رحیمی پلیس اغتشاش درگیری امنیت ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۹۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده انتظامی الیگودرز گفت : روز گذشته مأموران ایست و بازرسی خمه شهرستان الیگودرز هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور «اصفهان – الیگودرز» به یک دستگاه کامیون مظنون و آن را متوقف کردند.

 سرهنگ علی اسدالهی افزود: مأموران انتظامی، پس از متوقف کردن خودرو و هدایت آن به داخل ایستگاه، در بازرسی از آن ۴ تن روغن خوراکی قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان الیگودرز تصریح کرد: ارزش این محموله توسط کارشناسان ۴ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ اسدالهی خاطر نشان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

وی با تأکید به برخورد قاطعانه با پدیده قاچاق کالا با اشاره به اینکه قاچاق کالا باعث وارد شدن ضربه به اقتصاد کشور می‌شود از شهروندان خواست؛ اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز
  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند
  • برق‌گرفتگی عامل از دست دادن جان کارگر مرغداری در گیلانغرب شد
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی