Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@01:31:22 GMT

آغاز ثبت نام آزمون ارشد از شنبه

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۵۹۷۷۲

آغاز ثبت نام آزمون ارشد از شنبه

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور از آغاز ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال۹۹ و بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور از روز شنبه ۱۶ آذر ماه خبر داد.

دکتر حسین توکلی در گفت و گو با ایسنا ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: براساس قانون سنجش و پذیرش دانشجو، در دوره‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه ها و  مراکز آموزش عالی مصوب ۱۸ اسفند ۹۴ مجلس شورای اسلامی وهمچنین شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی، آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ در ۶  گروه آموزشی و برای ۱۴۱ کد رشته امتحانی، شامل ۵۴ کد رشته امتحانی علوم انسانی، ۱۷ کد رشته‌ علوم پایه،  ۲۴ کد رشته امتحانی فنی و مهندسی، ۲۳ کد  رشته امتحانی کشاورزی و منابع طبیعی ۱۳  کد رشته امتحانی هنر و ۱۰ کد رشته دامپزشکی با شرایط ضوابط مربوطه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تاکید کرد: اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور به همراه دفترچه راهنمای شرکت در آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ و بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور از روز شنبه ۱۶ آذر ماه ۹۸ بر روی سایت این سازمان قرار خواهد گرفت و ثبت نام نیز همزمان از روز شنبه ۱۶ آذر ماه از طریق سایت سازمان سنجش آغاز می‌شود و در دوشنبه ۲۵ آذرماه ۹۸ پایان می پذیرد.

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور یادآور شد: تمامی متقاضیان ورود به دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ در کلیه رشته های مصوب دفتر گسترش آموزش عالی اعم از دانشگاهها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی، از جمله دانشگاه آزاد اسلامی در این آزمون ثبت نام و شرکت کنند.

توکلی در پایان خاطر نشان کرد: براساس برنامه زمانی پیش بینی شده، آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ و همچنین بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور روزهای پنجشنبه ۲۸ و جمعه ۲۹ فروردین ماه۹۹ در حوزه های مربط برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جزییات آزمون ارشد 99 آزمون کارشناسی ارشد 99 زمان ثبت نام آزمون ارشد 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۹۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیر امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی و حافظان قرآن کریم، مربوط به ترجمه و مفردات کلام الله مجید، همزمان با سراسر کشور در همدان برگزار شد.

رضا فرهادی افزود: استان همدان هم به عنوان یکی از حوزه‌های منتخب این آزمون در حوزه‌های دانشگاه چمران، دانشگاه بوعلی و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر با حضور ۲۷۰ شرکت کننده برگزار کرد که در رشته ۱۰ جز ۴۰ نفر، ۲۰ جزء ۳۹ نفر و در رشته‌های دیگر در مجموع ۱۳۲ نفر حضور داشتند.

او همچنین گفت: نتایج این آزمون خرداد امسال اعلام می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری نوزدهمين دوره آزمون اعطاي مدرک تخصصي به حافظان قران کريم در کرمانشاه
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد
  • آمار نهایی انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی در اردبیل
  • برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد
  • انتخاب رشته بیش از ۸۹ هزار داوطلب آزمون دکتری
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآنی
  • نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در زنجان
  • افزایش رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد شهرکرد