Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه اجتماعی ــ مسئول سازندگی بسیج دانشجویی چهارمحال‌وبختیاری از افزایش ۲۵ درصدی اعزام گروه‌های جهادی چهارمحال‌وبختیاری به مناطق محروم خبر داد.

وفا همتی، مسئول سازندگی بسیج دانشجویی چهارمحال‌وبختیاری، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، اظهار کرد: اعزام اردوهای جهادی سپاه در قالب گروه‌های مختلف، همه ساله طی اردوهای 3 روزه، 7 روزه و 10 روزه در سطح استان انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به استقبال برابر بانوان و آقایان برای حضور در این اردوها، افزود: گروه‌های اعزامی از 12 نفر تا 60 نفر هستند که حوزه‌ فعالیت بانوان امور فرهنگی، کاهش آسیب‌های اجتماعی و پزشکی و زمینه فعالیت آقایان فعالیت‌های عمرانی، اشتغال‌زایی و حوزه منابع طبیعی است.

همتی تصریح کرد: روند خدمت‌رسانی به مناطق محروم طی چندسال گذشته افزایش یافته و شاهد حضور اقشار مختلف اعم از دانشجویان، طلاب، کسبه، دانش‌آموزان و مدیران اداری در این مناطق هستیم.

وی ادامه داد: مناطق اعزامی از مناطق 10 ‌گانه استان شامل منطقه مشایخ در شهرستان کیار، منطقه دیناران و میان‌کوه در شهرستان اردل، دهستان موگویی و بخش بازفت در شهرستان کوهرنگ، منطقه آورگان و چغاخور در شهرستان بروجن، روستای آزادگان در شهرستان بن، روستای شوراب صغیر در شهرستان سامان و شهر سودجان و مرغملک در شهرستان شهرکرد است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن چهارمحال و بختیاری اردوهای جهادی بسیج دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۹۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح جهش تولید گندم در دیم‌زارهای چهارمحال‌وبختیاری

رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال‌وبختیاری گفت: برنامه جهش تولید در دیم‌زار ها برای دومین سال با مشارکت ستاد فرمان اجرای امام (ره)کار خودش را آغاز کرد و جهش تولید گندم در دیم‌زارها اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، حسین برزگر امروز_شنبه هشت اردیبهشت_ در همایش جهش تولید در دیمزارها و بزرگداشت روز گندم و نان در روستای امام قیس، اظهار کرد: در زمینه تولید گندم استان، با حضور ۴۰ هزار کشاورز، ۱۰ هزار ماشین‌آلات کشاورزی، ۱۲ هزار تن نهادهای کود شیمیایی و بیش از ۱۵ هزار تن بذر به عنوان گسترده‌ترین ساز و کار اقتصادی تولیدی بخش کشاورزی است.

وی افزود: در دنیا بیش از ۶۰ درصد غذای تولیدی از آب سبز یا آب باران است و در کشور و به تناسب در استان این مقدار کمتر از ۲۰ درصد است.

رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: برنامه جهش تولید در دیم‌زارها برای دومین سال با مشارکت ستاد فرمان اجرای امام (ره) کار خودش را آغاز کرد، جهش تولید گندم در دیم‌زارها سال گذشته در مساحتی نزدیک به ۳۰ هزار هکتار اجرایی شد و در سال‌جاری این مقدار به دو برابر یعنی ۶۰ هزار هکتار خواهد رسید.

برزگر افزود: در این طرح توزیع ۶۵ ماشین‌آلات کشاورزی پیشرفته کشت مستقیم، توزیع متنوع بذری و تخفیفات بیمه‌ای از ثمرات این طرح بود.

کد خبر 748426

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • اجرای طرح جهش تولید گندم در دیم‌زارهای چهارمحال‌وبختیاری
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • فعالیت ۶۸ دانشجو معلم جهادگر به مدت ۱۷ روز در ارومیه و خوی
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد
  • برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار
  • سفر استاندار چهارمحال وبختیاری به ناغان