Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه جلسات و محافل ــ دسترسی به تلاوت‌های تصویری نخبگان قرآنی مشهد، برای علاقه‌مندان در شبکه اجتماعی آپارات فراهم شد.

به گزارش ایکنا؛ آپارات یکی از سرویس‌های اشتراک‌گذاری ویدئو در ایران است که برنامه‌های مختلف تصویری را در بخش‌های مختلف به منظور درخواست رفاه حال علاقه‌مندان در اختیار آنان قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این راستا، فضایی در شبکه اجتماعی آپارات برای علاقه‌مندان و دوستداران قرآن کریم، ایجاد و تلاوت‌های تصویری نخبگان قرآنی مشهد درآن با کیفیت مناسب بارگزاری شده است.
سید مجتبی سادات فاطمی، قاری و داور بین‌المللی قرآن، امکان مشاهده تلاوت تصویری قاریان ممتاز مشهد را در کانالی به آدرس https://www.aparat.com/mojtabasadatfatemi  فراهم کرده است که علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت تلاوت قاریان به این سایت مراجعه کرده و از آخرین تلاوت‌های روز بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا آپارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۹۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشی‌های پنجم اردیبهشت ماه در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مجموعه خبری "اخبار ورزشی"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز ورزشی استان سمنان است که در بخش مشروح خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
علاقه‌مندان به دنیای ورزش می‌توانند این بخش ورزشی را در بخش‌های خبری ۲۰ و ۲۳ سیما مرکز سمنان ببینند.
مجموعه ورزشی خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر و ورزش می‌توانند این اخبار نشاط آور ورزشی استان سمنان را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های ششم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • اجرای نمایش تشریفات ساده در تماشاخانه ماه در اصفهان
  • برگزاری همایش هوش مصنوعی در دانشگاه اراک
  • ارتقای قاریان جوان در طرح ملی تلاوت شباب الرضا(ع)
  • ورزشی‌های پنجم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد