Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال زنیت کازان گفت: اختلاف آب و هوایی برزیل با روسیه واضح است و ما هنوز به این شرایط عادت نکرده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم‌های والیبال ساداکروزیرو و زنیت کازان روسیه در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان به میزبانی برزیل مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه با نتیجه 3 بر صفر به سود نماینده برزیل خاتمه پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این مسابقه الکسی وربوف، سرمربی تیم والیبال زنیت کازان اظهار داشت: شروع خوبی برای ما نبود. اختلاف آب و هوایی کاملاً واضح است و ما هنوز نتوانسته‌ایم به شرایط جدید عادت کنیم. ضمن اینکه توپ‌ها جدید را هم بهتر حس می‌کنیم.

وی ادامه داد: تیم سادا واقعاً خوب بازی کرد. در ادامه ما باید شرایط خود را بررسی کنیم و عملکرد ضعیفی که داشتیم را تکرار نکنیم. باید برای مسابقه بعدی خود را آماده کرده و امیدوارم بتوانیم گام به گام پیشرفت کنیم.

همچنین مارسلو مندز، سرمربی تیم والیبال ساداکروزیرو هم درمورد این مسابقه خاطرنشان کرد: ما بازی خوبی انجام دادیم. تقریباً در تمام بخش‌ها خوب بودیم. دریافت‌های ایده‌آلی داشتیم و کم خطا ظاهر شدیم. من واقعاً به این تیم افتخار می‌کنم. اکنون باید تمرکز خود را روی بازی بعدی با لوبه بگذاریم، چراکه مصاف با آنها آنها آسان نخواهد بود.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: روسیه آب والیبال برزیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۹۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، وحید مرادی نایب رئیس فدراسیون، سرپرست گروه و مدیر تیم ملی والیبال در ابتدای این نشست ضمن عذرخواهی برای تاخیر در شروع نشست خبری به دلیل چند تصادف در بزرگراه نیایش گفت: قبلا جلساتی با خبرنگاران داشتیم و در جریان کم و کیف بکارگیری موریس موتا پائز هستند. ماراتن را برای انتخاب پشت سر گذاشتیم و این توفیق را به دست آوردیم که در خدمت ایشان باشیم و از توانایی این مربی بهره ببریم.

وی تصریح کرد: رئیس فدراسیون با توجه شرایط حساس والیبال از بنده خواستند که به عنوان سرپرست کاروان و مدیر تیم ملی در خدمت والیبال باشم تا ملی پوشان با انگیزه بالا در شرایط سخت کنونی که کار سختی پیش رو داریم، وارد مسابقات شوند و به نظر من کسب سهمیه المپیک عملی است و پائز هم به این موضوع باور دارد.

ادامه دارد...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح سرمربی تیم ملی والیبال
  • نشست خبری سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال ایران
  • پائز و یک سورپرایز غیر والیبالی! (عکس)‌
  • گزارش تصویری از اولین نشست خبری پائز سرمربی تیم ملی والیبال
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • «پائز»: می‌خواهیم بهترین اتفاق را برای والیبال ایران رقم بزنیم
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • صبر سرمربی سایپا در انزلی لبریز شد!
  • اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹