Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، عباس رستمی، مدیرکل استاندارد استان سمنان گفت: ورود استاندارد در بخش‌های مختلف خدماتی در سال‌های گذشته موجب شده است مسیر خدمات‌رسانی مطلوب و رونق اقتصادی در استان هموارتر شود.

او افزود: تدوین استاندارد گردشگری از سال‌های گذشته در استان سمنان پیگیری شد و اعطای نشان استاندارد در این بخش به هتل‌داران و اقامتگاه‌های بوم‌گردی در قالب رویکرد تشویقی اعطا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل استاندارد استان سمنان بیان کرد: دریافت نشان استاندارد در بخش‌های مختلف خدماتی از جمله گردشگری می‌تواند مسیر توسعه و آبادانی در استان را هموارتر کند.

رستمی تصریح کرد: اعطای نشان استاندارد در بخش گردشگری با تایید کارشناسان حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و استادان دانشگاه انجام می‌شود.

او ابراز کرد: اعطای نشان استاندارد در بخش کالا در استان سمنان به نسبت خدمات رونق بیشتری دارد، اما باتوجه به وظیفه ذاتی استاندارد باید مسیر توسعه و اشتغال با توجه به رویکرد کیفیت در بخش خدمات هموار شود.

مدیرکل استاندارد استان سمنان اظهار کرد: گردشگری ظرفیت مهم برای کاهش آمار بیکاری در استان سمنان است که با نگاه توسعه‌ای می‌توان برای ارتقای کیفیت خدمات این بخش اقدام کرد.

۱۵ هتل، ۲ هتل آپارتمان، یک متل، پنج مجتمع گردشگری، ۸۱ اقامتگاه بومگردی، ۵ مهمانپذیر و ۲۳ خانه مسافر در استان سمنان وجود دارد.

انتهای پیام / ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی و گردشگری استاندارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۹۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت پایگاه سلامت در محله تاریخی کهنه‌دژ سمنان آغاز شد

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، احمد ریواده معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی و محمد حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، سیدمحمد حسینی طباطبایی مدیرکل و معاونان راه و شهرسازی استان، کامران قدس رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان، حسین موسوی شهردار و جمعی از مسوولان و فعالان اجتماعی این شهر در آیین آغاز عملیات ساخت و کلنگ‌زنی پایگاه سلامت در محله کهنه‌دژ حضور داشتند.

رییس دانشگاه علوم‌پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی سمنان در این آیین گفت: پایگاه سلامت محله بافت فرسوده کهنه‌دژ سمنان در مساحت ۳۴۵ مترمربع و با زیربنای ۲۲۰ مترمربع یک طبقه به‌منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ساکنان محله احداث می‌شود.

کامران قدس افزود: هشت هزار و ۵۰۰ نفر از ساکنان محله کهنه‌دژ سمنان از خدمات این پایگاه بهداشتی و درمانی بهره‌مند خواهند شد.

این مسوول اظهار کرد: ارایه خدمات واکسیناسیون نوزادان، ویزیت پزشک و ارایه خدمات مشاوره روانشناسی و تغذیه از جمله کارکردهای یک پایگاه سلامت است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • جشنواره کوچ عشایر نشان‌دهنده عظمت و شان جامعه عشایری است
  • ساخت پایگاه سلامت در محله تاریخی کهنه‌دژ سمنان آغاز شد
  • تغییرات اقلیمی بحران جدیدی برای بناهای تاریخی ایجاد کرده است
  • سمینار بین‌المللی تأثیر بحران‌های طبیعی بر بناهای تاریخی با رویکرد کاربرد فناوری‌های نوین برگزار شد
  • ضرغامی: حال مردم خوب هست که به سفر می‌روند
  • حذف سفر از سبد خانوار صحت ندارد/ اتفاقاً حال مردم خوب است و بیشتر هم سفر می‌روند
  • راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور هستند
  • پیگیری وضعیت بیمه کارگران و تاکسی داران در سمنان
  • ضرغامی: گردشگری در کشور افزایش یافته است
  • ضرغامی: هر دولتی بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است / آمار‌ها نشان دهنده افزایش گردشگری است + فیلم