Web Analytics Made Easy - Statcounter

«انوشیروان محسنی‌بندپی» استاندار تهران در گفت‌وگو با ایلنا درباره معرفی مکان‌هایی برای تجمعات و اعتراضات در استان تهران گفت: ۹ محل برای اعتراضات قانونی احزاب و گروه‌ها در شهر تهران و شهرستان‌های استان تهران اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: این ۹ منطقه از طریق معاون سیاسی و اجتماعی استانداری اعلام شده است و ما آمادگی لازم برای صدور مجوز در این مناطق را داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار تهران خاطرنشان کرد: در دنیا نیز همین‌گونه است و مکان‌هایی برای تجمعات در نظر گرفته می‌شود. ما نیز این مکان‌ها را اعلام کرده‌ایم، اما برخی نمی‌خواهند از قانون تبعیت کنند.

محسنی‌بندپی در واکنش به اظهارات برخی اعضای شورای شهر تهران مبنی بر اینکه موضوع اختصاص مکان‌هایی برای تجمعات را با یک طرح دو فوریتی مصوب کردند، اما هیات تطبیق این لایحه را در همان سال ۹۶ رد کرد، تصریح کرد: شورای شهر نباید چنین چیزی را تصویب کند. ما این موضوع را اعلام کرده‌ایم.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: یکی از این ۹ منطقه استادیوم شیرودی است و افراد می‌توانند در آنجا تجمعات قانونی خود را برگزار کنند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۹۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور به شدت تشویق شد

به گزارش ورزش سه، صدای تشویق‌ها ابتدا از جایگاه ۱۳ آغاز شد و طرفداران این قسمت با فریاد «تیراختور، تیراختور» سکوت استادیوم را شکستند و سپس شعار دو طرفه «یاشاسین، آذربایجان» سر داده شد.

در ادامه هواداران همین قسمت از ورزشگاه به ترتیب ریکاردو الوز، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، گوستاوو، محمد نادری و… را مورد حمایت قرار دادند.

این در حالی است که تشویق تراکتور به سایر قسمت‌های استادیوم هم تسری پیدا کرد تا در لحظه گرم کردن بازیکنان، آنها مورد حمایت قرار بگیرند.

دیگر خبرها

  • تراکتور به شدت تشویق شد
  • تداوم خشونت پلیس آمریکا با دانشجویان و بازداشت دو استاد دانشگاه  
  • دانشجویان حامی فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم
  • شب خاطره خلبانان هوانیروز در حوزه هنری می شود
  • ویدیو/ پرویز مظلومی: استقلال استادیوم می خواهد
  • انتخابات در تهران تمام الکترونیک است + فیلم
  • ادامه برخوردهای قانونی با فروشندگان مصنوعات طلا با عیار پایین
  • عرضه طلای کم عیار به بازار تایید شد/ برخورد قانونی با فروشندگان
  • عرضه طلای تقلبی به بازار تایید شد/ برخورد قانونی با فروشندگان
  • مکان بازی مرگ و زندگی سپاهان مشخص شد