Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-06@15:05:36 GMT

تصادف مرگبار رانندگان تیبا و ۲۰۶ + تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۵۹۹۸۶

جلال ملکی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران پویا با اعلام خبر تصادف مرگبار در اتوبان تهران ـ کرج درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 7:15 صبح امروز حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق اتوبان تهران ـ کرج، حوالی کیلومتر 12 به سمت تهران به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی از دو مسیر مختلف به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد دو دستگاه خودروی سواری تیبا و پژو 206 به شدت با یکدیگر برخورد کردند؛ بر اثر این حادثه یکی از رانندگان به بیرون پرتاب شده و دیگری، داخل خودرو محبوس بود.

وی تصریح کرد: آتش‌نشانان با استفاده تجهیزات هیدرولیکی قطعات خودرو را برش داده و راننده محبوس را از خودرو خارج کردند.

ملکی افزود: در معاینات اولیه مشخص شد هر دو راننده به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده‌اند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران متذکر شد: ترافیک سنگینی بر اثر این حادثه در محل ایجاد شده که رفته رفته با حضور عوامل راهور و ایمن‌سازی محل حادثه برطرف شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۹۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع حریق در یک انباری ۲۰ متری واقع در خبابان لاله‌زار خبر داد.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حریق در یک انباری کوچک به مساحت حدود ۲۰ مترمربع که در طبقه دوم یک واحد صنفی قرار داشت رخ داده است. داخل این انبار لوازم و قطعات فلزی مربوط به لوستر و ... نگهداری می‌شد که آتش‌نشانان بلافاصله برای اطفاء حریق وارد عمل شده و موفق شدند تا شعله‌های آتش را در عرض چند دقیقه مهار و به طورکامل اطفاء کنند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه درپی این حریق دود زیادی به آسمان بلند شده بود، اظهارکرد: همچنین با توجه به عرض کم خیابان لاله‌زار ترافیکی نیز در این مسیر ایجاد شده بود که همین موضوع موجب حساسیت کسبه و برخی از شهروندان شده بود، اما خوشبختانه این حریق بسیار جزئی بود و هیچگونه خسارت جانی به دنبال نداشت.

به گفته ملکی، آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل به ماموریت خود خاتمه داده و به ایستگاه بازگشتند. کارشناسان آتش‌نشانی هم علت این حادثه را بررسی و اعلام خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار
  • تصادف مرگبار در گتوند خوزستان
  • تصادف مرگبار در شهرستان گتوند
  • واژگونی مرگبار یک ال ۹۰ در رشت
  • نجات مصدومان حادثه واژگونی خودرو و ریزش بنزین در رشت
  • جنون در سرعت ، راننده را به آغوش مرگ کشاند
  • نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • گرفتار شدن ۳ خودرو در گل و لای اتوبان شهید خرازی
  • نجات دو محبوس حادثه واژگونی پژو ۲۰۶ در مشهد