Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهرمان مرحله سوم تور تنیس روی میز بانوان ایران گفت: تمریناتم را از خیلی وقت پیش شروع کردم اما در این دو هفته آخر با تمام توانم تمرین می‌کنم تا بتوانم در ترکیب اصلی تیم ملی باشم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مریم فرعی، قهرمان مرحله سوم تور تنیس روی میز بانوان ایران، طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص این رقابت‌ها بیان کرد: سطح این دوره از مسابقات بسیار بالا بود و همه بازیکنان برتر و رنکینگ‌های بالای ایران با آمادگی بسیار خوبی حضور داشتند، فقط ندا شهسواری در این تورنمنت شرکت نکرده بود، همین موضوع باعث شد تا سطح مسابقات بسیار بالا باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من سه سال پیش در رده سنی جوانان و نوجوانان اول بودم اما مصدومیتی که داشتم، کمی من را عقب انداخت. پس از گذشت سه سال، امسال هم تمریناتم را خیلی جدی‌تر دنبال کنم و هم با آمادگی کامل در مسابقات ظاهر شدم.

وی افزود: در هر سه مرحله تور ایران مقام آوردم، کم‌کم پیشرفت کردم تا در آخرین مرحله این تور توانستم بهترین عملکرد خودم را به نمایش بگذارم و عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را با حضور رنکینگ‌های برتر ایران از آن خود کنم.

فرعی اظهار داشت: مسابقات انتخابی تیم ملی 25 آبان ماه برگزار خواهد، تمام تلاشم را می‌کنم تا بتوانم موفق باشم. من تمریناتم را از خیلی وقت پیش شروع کردم اما در این دو هفته آخر با تمام توانم تمرین می‌کنم تا بتوانم عضو ترکیب اصلی تیم ملی بشوم.

قهرمان مرحله سوم تور تنیس روی میز بانوان ایران در پایان گفت: تیم ملی تنیس روی میز بانوان ایران در بخش تیمی برای کسب سهمیه المپیک بازی نمی‌کنند، چون اختلاف زیادی دارند و شانس کسب سهمیه در بخش تیمی خیلی کم است، فقط آقایان برای کسب سهمیه تیمی به مسابقات اعزام می‌شوند. اما در بخش انفرادی ما در دو دوره گذشته توانستیم کسب سهمیه کنیم. ندا شهسواری تا به حال توانسته سهمیه حضور در دو دوره المپیک تابستانی را به دست بیاورد. خیلی خوش‌بین هستیم که بتوانیم جواز حضور در المپیک 2020 توکیو را نیز بگیریم. همه ورزشکاران آمادگی بالایی دارند و مسابقات، تمرینات و اردوها باعث شده پیشرفت خوبی داشته باشند. امیدوارم ابتدا بتوانیم در رقابت‌های انتخابی تیم ملی جزو 2 نفر برتر باشم چون فقط دو نفر برتر برای اعزام به مسابقات انتخاب می‌شوند، پس از آن خرداد ماه برای کسب جواز حضور در المپیک تلاش کنم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تنیس روی میز خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۰۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، اعضاء هیات رییسه فدراسیون دوومیدانی روز پنج‌شنبه با حضور حسین مطیعی سرپرست این فدراسیون تشکیل جلسه دادند که یکی از مهمترین مصوبه‌های این نشست اعزام ورزشکاران به رقابت‌های بین المللی در راستای کسب سهمیه المپیک و پیگیری مسایل و امور مرتبط با آن بود.

در حال حاضر فرزانه فصیحی با کسب مدال طلا در مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا سهمیه حضور در بازی‌های المپیک پاریس را کسب کرده است. حسن تفتیان، حمیده اسماعیل نژاد، مهدی پیرجهان، مهدی صابری و حسین رسولی دوومیدانی کارانی هستند که شانس این را دارند از طریق رنکینگ جهانی ورودی المپیک را کسب کنند که برخی از ورزشکاران در رقابت برای حفظ جایگاه خود هستند.

پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدارسیون دوومیدانی در گفت وگو با خبرنگار مهر درخصوص برنامه این ۵ دونده برای کسب سهمیه المپیک پاریس اظهار داشت: روز چهارشنبه ما جلسه ای با ورزشکارانی داشتیم که این شانس را دارند تا بتوانند سهمیه بازیهای المپیک ۲۰۲۴ پاریس را به دست بیاورند. البته در این جلسه حمیده اسماعیل نژاد و فرزانه فصیحی حضور نداشتند و قرار شد با این دو نفر به طور مجازی جلسه را برگزار کنیم.

وی افزود: اما در جلسه‌ای که با سایر ملی پوشان داشتیم مقرر شد حسین رسولی نماینده پرتاب دیسک ایران در مسابقات ازبکستان، کره جنوبی، جام کازانوف قزاقستان و در نهایت مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا کند. مهدی پیرجهان نیز به مسابقات قطر، غرب آسیا، مسابقات قزاقستان اعزام خواهد شد، پیرجهان علاوه بر این در مسابقات قهرمانی کشور نیز شرکت خواهد کرد.

سرپرست دبیری فدارسیون دوومیدانی ادامه داد: مهدی صابری در پرتاب وزنه نیز مسابقات نیجریه، سنگال، قزاقستان و قهرمانی کشور را دارد و باید در این رویدادها حضور پیدا کند و در نهایت حسن تفتیان را در ماده ۱۰۰ متر داریم که او هم قرار است در رقابت های جایزه بزرگ کشور امارات، فرانسه، قزاقستان و در پایان مسابقات قهرمانی کشور حضور داشته باشد.

معتمدی در پایان تاکید کرد: نتایج این جلسات و اعزام به مسابقات مانند یک قرارداد دو طرفه بین فدارسیون دوومیدانی و ورزشکاران منعقد می گردد که هر دو طرف با توجه به تعهدی که دارند موظف به اجرای قرارداد می باشند.

کد خبر 6089555

دیگر خبرها

  • شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • شانس ۶۰ درصدی تیروکمان برای سهمیه المپیک/ هزینه ۱۰ میلیاردی سفر به چین و کره
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • خداداد: سرنوشت دست استقلال است
  • افغانستان و قرقیزستان در شانس مجدد جام جهانی
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا
  • جا ماندگان جام ؛ شانس مدعیان غیر از پرسپولیس