Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@05:25:23 GMT

مهار اژدها این بار در شبکه سوم سیما

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۶۰۶۰۰

مهار اژدها این بار در شبکه سوم سیما

مستندی درباره نقش آقازاده‌ها در واردات و مشکلات تولیدی ناشی از آن امروز دوباره پخش می‌شود. ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا‌، مستند "مهار اژدها" از شبکه سوم سیما پخش می‌شود.

مستند چالشی و جنجالی "مهار اژدها" به نویسندگی و کارگردانی محمد دیندار  که برای اولین‌بار به شکلی جامع‌ به آسیب‌شناسی واردات کالاهای مشابه پرداخته و پشت پرده‌های واردات و نقش برخی آقازاده‌ها و نیز مشکلات تولیدی و معیشتی کارگران را با حضور چهره‌های سیاسی، اقتصادی،کارگری، ورزشی و هنری به تصویر کشیده، چهارشنبه ساعت 18 از شبکه سوم سیما پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است این اثر که قبلاً از شبکه مستند پخش شده است، به دلیل استقبال فراوان و درخواست‌های مکرر این‌بار از شبکه سوم سیما به روی آنتن می‌رود.

مستندهای روایت فتح بر پرده سینما حقیقتنمایش چهره واقعی آمریکا از شبکه مستندمستند شبکه الجزیره قطر|40 دقیقه نفسگیر برای یگان ویژه ارتش اسرائیل در نوارغزه

انتهای پیام/

R1544/P/S4,34,1430/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تلویزیون سینمای مستند مستند

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تلویزیون سینمای مستند مستند تلویزیون سینمای مستند مستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۰۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی مشهدی و شهرام قائدی با «بدل» به شبکه سه می‌آیند

سریال «بدل» هم اکنون مراحل پایانی تدوین و صداگذاری خود را می‌گذراند و قرار است بعد از سریال «هفت سر اژدها» به روی آنتن شبکه سه سیما برود.

در سریال «بدل» بازیگرانی همچون شهرام قائدی، هادی عامل هاشمی، داریوش سلیمی، اصغر حیدری، ساعد هدایتی، اشکان اشتیاق، فرزانه سهیلی، ابوالفضل رجبی و پریسا مقتدی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این سریال به کارگردانی و نویسندگی علی مشهدی (علیرضا مسعودی) و به تهیه کنندگی رضا نصیری محصول سیما فیلم است و در فضایی طنز به تحول انسان پرداخته است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • مرحله نهایی کشتی فرنگی جام تختی از شبکه ۳
  • «دیدار در سنگلج» محصول شبکه مستند
  • سریال جدید شبکه سه مشخص شد
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روزهای نفسگیر در چهارمحال
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • روایت عشق و فلسفه در شبکه چهار
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روز‌های نفسگیر در چهارمحال و بختیاری
  • علی مشهدی و شهرام قائدی با «بدل» به شبکه سه می‌آیند
  • پخش مستند «نیمه شب ۲۴ آوریل» از شبکه دو سیما
  • پویش «کابوسِت منم» در شبکه یک