Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@06:14:24 GMT

دونالد ترامپ شخصیت اصلی یک فیلم ایرانی شد

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۶۰۷۱۶

دونالد ترامپ شخصیت اصلی یک فیلم ایرانی شد

سیدجواد هاشمی کارگردان سینما درباره آخرین وضعیت ساخت فیلم سینمایی «شهر گربه ها» گفت: حدود ۱۵ روز است که فیلمبرداری فیلم سینمایی «شهر گربه ها» به پایان رسیده و ما در حال حاضر در حال تولید بخش ویژوآل افکت فیلم سینمایی «شهر گربه ها» هستیم.

یکی از شخصیت های اصلی این فیلم دونالد ترامپ است و حتی نام او در تیتراژ می آید یعنی در کنار آقای فرهاد آییش، علیرضا خمسه، امین زندگانی، الیکا عبدالرزاقی و یوسف صیادی نام دونالد ترامپ هم در تیتراژ نوشته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قرار است دونالد ترامپ به طور طبیعی انیمیت شود و مثل بقیه بازیگران حرف بزند، بخندد و گریه کند و ... البته مشخص است که شمایل آن 3D است. باید بگویم زمانی رسیدن مرزهای رئالیته در وجوه ویژوآل افکت در سینمای ایران محال به نظر می رسید اما حالا من به این بخش به قدری اعتماد دارم که در فیلمم یک شخصیت را حذف کرده ام و به جای آن نگاهم به یک محدوده خالی است و دونالد ترامپ را در این محدوده جایگزین بازیگران واقعی کرده ام. مطمئنم  «شهر گربه ها» یک فیلم خوب و جزو کارهای درخشان از نظر ویژوآل افکت می شود چرا که ما در این اثر یک شهر را بازسازی کرده ایم که شهر گربه ها نام دارد.

هاشمی در پایان گفت: ما در این فیلم تلاش کرده ایم که گریم، صحنه، لباس و آکسسوارهای خوب داشته باشیم تا عصای دستمان باشد با این وجود مسلما انتظار من در بخش ویژوآل افکت از بخش های دیگر به مراتب بالاتر است چون تماشاگر این بخش را زیاد در سینمای ایران ندیده است. این را هم بگویم که ما بالای هشت ساعت مشغول گریم بازیگران بوده ایم البته همیشه در آثار من یکی از حرف های اصلی را گریم می زند و مخاطب را جذب می کند چراکه برای مثال کودک تاکنون آدم های واقعی در شمایل گربه ندیده است به همین دلیل ما به گریم توجه می کنیم و این موضوع برای تماشاگر جذابیت ایجاد می کند. معتقدم «شهر گربه ها» هم در آمار فروش، رکورد فیلم های من را می زند و هم کار عجیب و غریب و استثنایی در زمینه ویژوآل افکت می شود./مهر 

بیشتر بخوانید

بحث بر سر دفاع جواد هاشمی از گلشیفته فراهانی ادامه دارد

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۰۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکوردزنی «مست عشق» در روز نخست اکران


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مجموع فروش این فیلم در روز نخست، ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بوده است.

فیلم «مست عشق» درباره سیر زندگی مولانا و مواجهه او با شمس تبریزی است که حسن فتحی آن را در ایران و ترکیه ساخته است.  

مست عشق در شرایطی به این رکوردشکنی دست یافته که این رکورد طی یک دهه اخیر، در اختیار فیلم ساعت ۵ عصر مهران مدیری بوده است. طی یک دهه اخیر، علاوه بر ساعت ۵ عصر، چند فیلم دیگر نیز بوده‌اند که آمار خوبی از خود به جای گذاشته‌اند: فروشنده در روز نخست اکران خود، ۲۵ هزار مخاطب داشت. نهنگ عنبر ۲، ۲۱ هزار مخاطب، ما همه با هم هستیم ۲۹ هزار مخاطب، هزارپا ۲۷ هزار مخاطب، مطرب ۳۵ هزار مخاطب و گشت ۲ نیز ۳۵ هزار مخاطب داشته است.

دو فیلم پرفروش امسال یعنی تمساح خونی و سال گربه نیز به ترتیب در روز نخست نمایش خود، ۱۸ هزار و ۳۱ هزار مخاطب را به سینما کشاندند.

استقبال ۵۱ هزار نفری مخاطبان در روز نخست نمایش این فیلم در شرایطی رقم خورد که تمساح خونی به عنوان پرفروش‌ترین فیلم امسال سینماهای کشور، طی روز گذشته، ۲۰ هزار مخاطب داشت و سال گربه نیز به عنوان دومین فیلم پرفروش امسال، نتوانست بیش از ۱۷ هزار مخاطب جذب کند.

دیگر خبرها

  • پرینت سه بعدی زره برای تبدیل گربه پشمالو به جنگجو! (فیلم)
  • رکوردزنی «مست عشق» در روز نخست اکران
  • پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه!
  • (ویدیو) بازیگر معروف «نون خ» و خواستگاری از دختر ترامپ!
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • آیا گربه‌ها واقعا ۹ جان دارند؟
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • ترامپ محدودیت‌های جدید در پرونده کلاهبرداری خود را پذیرفت
  • ببینید | لحظاتی دیدنی از زاویه دید گربه از دنیا!