Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@03:02:36 GMT

تشکیل جلسه کمیته انتخابات حزب «هدا»

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۶۰۸۵۰

تشکیل جلسه کمیته انتخابات حزب «هدا»

کمیته انتخابات حزب هدا با حضور دبیرکل، رئیس دفتر سیاسی و کمیته انتخابات، نائب رئیس دفتر سیاسی و اعضای کمیته انتخابات برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، عصر روز گذشته ١٢ آذر، کمیته انتخابات حزب هدا با حضور دبیرکل حزب، رئیس دفتر سیاسی و کمیته انتخابات، نائب رئیس دفتر سیاسی و اعضای کمیته انتخابات در محل دفتر مرکزی حزب برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه ضمن بحث و بررسی رویدادهای روز جامعه و تبادل اخبار و اطلاعات،  بر مواضع حزب در برسمیت شناختن حق اعتراض شهروندان به تصمیمات مسئولان کشوری مطابق اصل ٢٧قانون اساسی و همچنین تلاش برای جلوگیری از به خشونت کشیده شدن اعتراضات تأکید شد. 

در ادامه جلسه موارد زیر به تصویب حاضران رسید:

۱- از اعضای حزب و افرادی که توانمندی و تخصص لازم برای ایفای مسئولیت نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی را دارند دعوت می شود برای حضور در انتخابات مجلس یازدهم به عنوان کاندیدا ثبت نام نمایند.‌‌‌‌

۲- در جلسه آتی شورای مرکزی برنامه های عملیاتی حزب برای روزهای منتهی به انتخابات مورد ارزیابی مجدد قرار خواهدگرفت.

۳-مصوب شد همایش یک روزه ای با حضور اعضای کادر حزب شامل شورای مرکزی، بازرسان، روسای کمیته های مرکزی و سرپرستان استانها برای ایجاد هماهنگی بیشتر در خصوص فعالیت های حزب برای انتخابات آتی مجلس در نیمه اول دی ماه برگزار شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات مجلس شورای اسلامی رئیس دفتر سیاسی دفتر سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۰۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)

محمود واعظی، عضو کابینه دولت روحانی، در گفتگو با خبرآنلاین گفت: به نظرم برخی اطلاعاتی که به جناب آقای رییسی می‌دهند درست نیست و به همین دلیل ایشان بارها در مصاحبه‌ها مطالبی گفته‌اند که با مطالبی که اعضای خود کابینه در دوهفته قبل گفته بودند یا دو هفته بعد گفته‌اند متفاوت است.

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رییس دفتر روحانی: هیچ اختلافی بین آقای جهانگیری و اعضای دولت وجود ندارد رییس دفتر روحانی: در سخنرانی ترامپ تصمیم اجرایی مطرح نشد

دیگر خبرها

  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • روسیه از حضور بیش از ۳۰۰۰ مزدور خارجی در جنگ اوکراین خبر داد
  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • جلسه شورای اسلامی اهواز برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد!
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • آغاز به کار هیئت امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای استان تهران