Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان سرگرمی و تفریح عربستان سعودی که دست راست ولی عهد این کشور به شمار می‌رود و دچار چند بیماری است، برای درمان به خارج از این کشور سفر کرد. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، منابع رسانه‌ای از سفر درمانی «ترکی آل الشیخ» مشاور «بن سلمان»، ولی عهد عربستان و رئیس هیأت سرگرمی و تفریح به خارج از این کشور خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



برخی منابع رسانه‌ای از جمله «المصریة السعودیة»، «المصری الیوم» و «المستقله» عراق با انتشار این خبر نوشتند: ترکی آل الشیخ، این سفر را به دلیل مشغول بودن به امور مربوط به بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا و دیگر امور مربوط به هیأت سرگرمی و تفریح با تاخیر انجام داده است.

به گفته منابع رسانه‌ای، یک تیم پزشکی آمریکایی و اروپایی، وضعیت سلامت ترکی آل الشیخ را تحت کنترل دارند. وی دارای مشکل خونریزی، خواب نامنظم، ضعف در پمپاژ خون به پا‌ها و همچنین دچار یک توده در سر است که احتمالا غده باشد. پزشکان در حال حاضر نمی‌خواهند با جراحی آن را دستکاری کنند.

این منابع، ابراز امیدواری کردند که آل الشیخ بزودی به عربستان بازگردد.

منابع رسانه‌ای هیچ اشاره‌ای به کشوری که وی برای درمان به آن سفر کرده، نکردند، اما وی سال پیش برای درمان به آمریکا سفر کرده بود.

نوامبر سال گذشته نیز پس از بازگشت آل‌الشیخ از سفر درمانی به نیویورک و انجام چند عمل جراحی در آمریکا، اخباری درباره ابتلای آل‌الشیخ به سرطان منتشر شده بود که وی در پستی در توئیتر، آن را تکذیب کرده بود.

رئیس هیأت سرگرمی و تفریح عربستان سعودی از شخصیت‌های نزدیک و وفادار به محمد بن سلمان است که نزدیک یک سال است، در این پست به او خدمت می‌کند و بسیاری او را دست راست محمد بن سلمان می‌دانند.

او که زمانی به عنوان یک نظامی در وزارت کشور عربستان فعالیت داشت، به دلیل خدماتش به درجه مشاور دیوان پادشاهی با رتبه وزیر رسید. توجه ویژه بن‌سلمان به او، اعتراض برخی از شاهزادگان سعودی را برانگیخته تا جایی که در انتقاد از، ولی عهد عربستان او را فردی می‌دانند که یک مشاور در دیوان پادشاهی و رئیس اداره کل ورزش را بر عموزاده‌هایش ترجیح می‌دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۰۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است

سیدمحمد حسینی روز دوشنبه پس از حضور در مراسم روز ملی خلیج فارس در پاسخ به پرسش ایرنا در این باره افزود: قوانین متفرقه و پراکنده ای برای ایرنیان خارج از کشور وجود دارد که دولت در حال متمرکز کردن این قوانین است.

وی تاکید کرد: شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور نیز فعال تر از گذشته در حال کار در این حوزه است و رییس جمهور در این زمینه اهتمام ویژه دارد.

حسینی توضیح داد: مسائل و ابهاماتی درباره این افراد وجود دارد که از جمله آنها می توان به تابعیت کودکان ایرانیانی که در خارج از کشور به دنیا می آیند اشاره کرد که این مباحث در کمیسیون سیاسی و دفاعی دولت مطرح شده است که به صحن دولت می آید و سپس به صورت لایحه تقدیم مجلس می شود.

وی یادآور شد: برای هنرمندان و فعالان فرهنگی خارج از کشور نیز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعال است و زمینه برای بازگشت و کار آنان وجود دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • نخست‌وزیر مالزی: برای برقراری عدالت در قبال فلسطینی‌ها قاطعانه عمل می‌کنیم
  • استفاده از منابع مسدودی آزادشده ارزی کلید خورد
  • راست و دروغ تبلیغ محصولات غذایی در تلویزیون
  • استفاده از منابع مسدودی آزاد شده ارزی کلید خورد | ارز حج امسال از این طریق به کشور عربستان منتقل شد
  • حرف‌های سلمان نون خ با مردم در ساختمان صدا و سیما |‌ ویدئو
  • بن سلمان: مخالف آوارگی مردم غزه هستیم
  • تأکید بن سلمان بر مخالفت عربستان با کوچ اجباری مردم فلسطین
  • بانک مرکزی: گشایش‌های جدید ارزی در راه است
  • معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!