Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@23:13:37 GMT

ممانعت از حضور کرباسچی روی آنتن شبکه افق

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۶۱۳۴۳

ممانعت از حضور کرباسچی روی آنتن شبکه افق

غلامحسن کرباسچی که روز سه شنبه به برنامه «عصرانه» دعوت شده بود، در آخرین لحظات از حضورش در این برنامه ممانعت به عمل آمد.

به گزارش ایسنا، پس از این ماجرا، کرباسچی در توئیتی، توضیحاتی را درباره‌ی حضورش در این برنامه نوشته است.

او در این زمینه توضیح داده است:

«از دیروز با اصرار زیاد از من می‌خواستند در برنامه‌ی عصرانه شبکه افق درباره‌ی پیام اخیر آقای میرحسین موسوی صحبت کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من با این ملاحظه که نمی‌آیم فحاشی کنم و حرف خود را می‌زنم، دعوت را پذیرفتم. تا ساعت ۷ شب یعنی زمان آغاز برنامه بارها پیام دادند و تلفن زدند.

وقتی رسیدم به اتاق گریم رفتم و بعد استودیو. تیتراژ برنامه که شروع شد گفتند به اتاق بغل بروم. مدیر شبکه با خجالت بسیار آمد که میرباقری معاون سیما مخالف است! نفهمیدم به خاطر موسوی بود یا حضور من و یا هر دو. دلم برای مجری حیران شده و جوانان دست‌اندرکار  و عذرخواهی مکررشان سوخت.»

در پی این اتفاق، خبرنگار ایسنا تلاش کرد در گفت‌وگویی با مدیر شبکه افق جزییات این جریان را جویا شود که وی پس از موافقت شفاهی برای گفت‌وگو، در نهایت به‌رغم تماس‌های مکرر خبرنگار ایسنا تا لحظه انتشار این خبر پاسخگو نبوده است. همچنین تهیه‌کننده این برنامه نیز حاضر به گفت‌وگو و ارائه توضیحات لازم نشده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شبکه افق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۱۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد پژو با پایه شبکه برق در بم ۴ مصدوم و ۲ فوتی برجا گذاشت

ایسنا/کرمان رئیس پلیس راه بم _ زاهدان گفت: برخورد یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ با پایه شبکه برق در ورودی شهر بم دوکشته و چهار مجروح بر جای گذاشت.

 سروان نعیم مفلحی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: شامگاه ۱۵ اردیبهشت ماه ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با پایه شبکه برق در محل پارکینگ استقبال، ورودی شهر بم به سمت بلوار خلیج فارس برخورد کرد.

وی با اشاره به مجروحیت چهار و مرگ دو نفر(مادر و فرزند خردسالش) در این حادثه رانندگی، گفت: علت حادثه عدم توانایی راننده در کنترل خودرو بوده است.

 رئیس پلیس راه بم_ زاهدان به رانندگان توصیه کرد که با سرعت مجاز و مطمئنه و توجه کامل به جلو رانندگی کنند تا شاهد وقوع حوادث تلخ جاده‌ای نباشیم.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • پیام کاپیتان بارسا: باید دو ساله تمدید کنید
  • ادامه «بدقولی کنداکتوری تلویزیون» با رخنه شبکه یک
  • حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر
  • هفته‌ای پر از مستند‌های جذاب در شبکه افق
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۱۶‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • برخورد پژو با پایه شبکه برق در بم ۴ مصدوم و ۲ فوتی برجا گذاشت
  • «هفت» دوباره روی آنتن
  • تکلیف نامعلوم عرضه خودروهای وارداتی از فردا!
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت ناباورانه نخبه‌ علمی کشور
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت نخبه‌ علمی کشور