Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در واکنش به برخی شایعات مطرح شده در رسانه ملی بیانه ای منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در این بیانیه آمده است:

۱.رسالت رسانه ملی که متعلق به آحاد مردم است اطلاع رسانی موثق و صحیح از طریق مراجع رسمی و مرتبط در حوزه های مختلف است و بر این اساس انتظار مردم در حوزه فوتبال کمک به رشد و توسعه فوتبال ملی در ابعاد مختلف خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲.اعلام رقم ۳ میلیون دلاری به عنوان مبلغ قرارداد آقای مارک ویلموتس بدینوسیله تکذیب و به صورت ‌کامل رد می شود‌.

۳.فدراسیون فوتبال مبلغ و مزایای قرارداد آقای ویلموتس و کادر فنی خارجی وی و همچنین سایر هزینه های مرتبط با فعالیت ایشان را تا زمانی که در ایران حضور داشته اند پرداخت کرده است‌.

۴.فدراسیون فوتبال تصریح می کند در صورت فسخ قرارداد برخلاف برخی اظهارات و شایعات هیچ گونه خسارتی متوجه این فدراسیون نخواهد بود.

۵.فدراسیون فوتبال مفاد قرارداد را در اختیار مراجع زیربط قرار داده و این روند در صورت درخواست نهادهای مرتبط دیگر هم صورت خواهد پذیرفت.

۶.فدراسیون فوتبال با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی صحیح از طریق منابع و مراجع مرتبط با این حوزه بدینوسیله از کلیه رسانه ها خصوصا صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران درخواست می کند با عمل به وظیفه و رسالت حرفه ای و اخلاقی خود از انتشار هرگونه اطلاعات غیرواقعی از مراجع غیر مرتبط که موجب تشویش اذهان عمومی می گردد خودداری نموده و در راستای آگاه سازی جامعه و انتقال اطلاعات درست تنها به انتشار اخبار مستند و موثق در این حوزه اقدام کنند.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال نماینده مجلس جمهوری اسلامی ایران رسانه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۱۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در گنبدکاووس جمعه بیست و یکم اردیبهشت برگزار می شود و این روزها گنبدی ها همزان با شروع تبلیغات دو نامزد راه یافته به این مرحله مشغول بررسی ویژگی نمایندگان اصلح هستند.

گروهی از مردم بر این باورند که صداقت و پاکی و مردمی بودن باید معیار اصلی انتخابشان باشد و برخی دیگر ترجیح می‌دهند نمیانده مورد نظرشان فردی باسواد، اهل فن، دارای روابط قوی و کارنامه عالی مدیریتی داشته باشد.

در هر حال مردم می گویند : نماینده باید از جنس خود مردم باشد تا گرفتاری های آنان را درک کرده و به گوش مسوولان عالی رتبه برساند و در نهایت منجر به بهبود وضعیت شهر و منطقه خود شود.

در استان گلستان از ۶ حوزه انتخابیه، تکلیف پنج حوزه در دور اول مشخص شد و فقط انتخابات در حوزه گنبدکاووس به دور دوم کشیده شده است.

در مرحله اول انتخابات، طیار ۲۱ هزار و ۸۶۱ رای و آق‌ ارکاکلی ۲۰ هزار و ۵۵۹ رای کسب کردند و به دلیل نرسیدن آرایشان به حد نصاب باید یک بار دیگر برای ورود به مجلس رقابت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • واکنش سایت حسن روحانی به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان
  • واکنش سایت حسن روحانی به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان درباره دلایل ردصلاحیتش
  • پس لرزه ادعای نماینده تندرو مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /روابط با کشور همسایه به مشکل می خورد؟
  • اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس از مرحله کمتر نیست
  • واکنش به اظهارات حسن روحانی درباره دلایل رد صلاحیت خود | آخرین وضعیت لایحه حجاب | شورای نگهبان به مصوبه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان ایراد گرفت؟
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • باورنکردنی؛ اجاره این خانه‌ها در تهران به دلار است
  • اجاره این خانه‌ها به دلار است؛ مستاجران خانه‌های دلاری چه کسانی هستند؟