Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@21:40:13 GMT

هلاکت عامل شهادت ۱۳ مأمور نیروی انتظامی در کرمان

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۶۱۴۰۱

هلاکت عامل شهادت ۱۳ مأمور نیروی انتظامی در کرمان

گروه اجتماعی ــ فرمانده انتظامی استان کرمان از هلاکت «ولی‌داد شه‌بخش» شرور سابقه‌داری که در سال ۱۳۸۸، تعداد ۱۳ تن از مأموران نیروی انتظامی را به شهادت رسانده بود، خبر داد.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان امروز چهارشنبه، 13 آذر با اشاره به 8 ماه کار شناسایی و کار اطلاعاتی ماموران در قرارگاه عملیانی «ابوذر» گفت: در پی هلاکت 2 تن از اشرار مسلح در کویر فهرج توسط تکاوران استان کرمان در هفتم آذر ماه  شناسایی اجساد این قاچاقچیان در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با شناسایی اجساد این افراد مشخص شد، یکی از آنها فردی به نام «ولی‌داد شه‌بخش» بوده که سال 1388 در کویر طبس با نیروهای فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی زمانی که برای دستگیری قاچاقچیان در حال انجام ماموریت بودند، درگیر می‌شود.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: این شرور بی‌رحم 13 تن از جان بر کفان نیروی انتظامی را به بی‌رحمانه‌ترین شکل در آن سال به شهادت می‌رساند.

ناظری تصریح کرد: از دیگر شرارت‌های وی می‌توان به شهادت تعدادی از نیروهای سپاه در منطقه کورین زاهدان، حمل و توزیع مسلحانه مواد مخدر و انجام چندین فقره درگیری مسلحانه دیگر در کویر استان کرمان از سال 1388 تاکنون اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه هلاکت وی مورد تائید اداره کل اطلاعات استان کرمان است، تأکید کرد: هلاکت این شرور موجی از رضایت را در مردم منطقه به همراه داشت که امیدواریم مرهمی باشد، برای دل مادران و فرزندان شهیدانی که برای حفاظت از این مرز و بوم جان خود را نثار کردند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمان اجتماعی ناظری شرور هلاکت قاچاقچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۱۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی انتظامی در اجرای طرح حجاب و عفاف کوتاهی نمی کند

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر جمعه سردار احمدرضا رادان فرمانده کل نیروی انتظامی کشور در مدرسه عالی فقهی الامام علی بن موسی الرضا علیه‌السلام قم حضور یافت و در مراسمی از وی به دلیل اجرای طرح نور تقدیر شد.

فرمانده فراجا در این مراسم گفت: نیروی انتظامی در راستای اجرای طرح حجاب و عفاف کوتاهی نخواهد کرد چرا که هجمه دشمنان در این زمینه بسیار است و خطرات فراوانی جوانان این کشور را تهدید می کند.

وی افزود: نیروی انتظامی در راستای حفظ کشور از هیچ تلاشی در ابعاد مختلف از جمله موضوع حجاب و عفاف در میدان حضور دارد.

سردار رادان با بیان اینکه امروز شبهات فراوانی در موضوع حجاب و عفاف مطرح است افزود: حجاب و عفاف از موضوعاتی است که مورد تاکید دین و قرآن کریم است و این عرصه امروز از سوی دشمنان و داخلی های نادان مورد هجمه است.

وی گفت: حجاب و عفاف خاکریز حق و باطل است و اگر دشمنان با برنامه هایی که در این حوزه دارند به اهداف خود برسند با سایر اهدافشان نیز می رسند.

فرمانده فراجا با تاکید بر اینکه باید از سنگر حجاب و عفاف پاسداری کرد افزود: اگر این خاکریز با شکست مواجه شود کسی باقی نخواهد ماند که در برابر توطئه های جهان استکبار و ظالمان ایستادگی کند.

وی تصریح کرد: امروز که دشمن برای گسترش بی حجابی در جامعه تلاش می کند نباید در جبهه مقابل شاهد شک و تردید باشیم.

در این مراسم مادر شهید معماریان به ایراد سخن پرداخت و از نیروی انتظامی خواست تا در راستای حفظ حجاب و عفاف در جامعه همه تلاش خود با به کار گیرد و در این زمینه کوتاهی نکند چرا که بسیاری از جوانان در برابر هجمه های دشمنان در این عرصه در حال نابودی هستند.

پیام آیت الله مکارم شیرازی نیز خطاب به سردار رادان توسط حجت الاسلام والمسلمین محی‌الدین مکارم شیرازی فرزند این مرجع تقلید قرائت شد.

کد خبر 6089299

دیگر خبرها

  • نیروی انتظامی در اجرای طرح حجاب و عفاف کوتاهی نمی کند
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • تجمع روحانیون در حمایت از طرح حجاب نیروی انتظامی با لباس جنگی (عکس)
  • گریه سردار رادان در میان حامیان برخورد با بی‌حجاب‌ها
  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • آغاز مسابقات فوتسال جام یاریگران زندگی در بخش نگین کویر فهرج
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • توجه به نیروی انسانی رویکرد قوه قضائیه است
  • دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان