Web Analytics Made Easy - Statcounter

در هفته دوم مسابقات لیگ دسته یک هندبال باشگاه های کشور کیمیا کاشت کردستان و هیات هندبال مریوان در خانه به مصاف کرمانشاه و همدان خواهند رفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ هفته دوم مسابقات لیگ دسته یک هندبال مردان باشگاه های کشور روز جمعه 15 آذر ماه در شهرهای مختلف کشور برگزار می شود.

نمایندگان استان کردستان در این هفته در خانه با تیم های کرمانشاه و همدان دیدار می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیمیا کاشت کردستان که هفته قبل نماینده لرستان را شکست داد در این هفته در سالن نابینایان شهرک بهاران سنندج پذیرای کرمانشاه خواهد بود.

هیات هندبال مریوان هم که با تساویی که هفته گذشته مقابل کرمانشاه بدست آورد در این هفته به دنبال پیروزی و کسب دو امتیاز است تا خود را به رده های بالای جدول برساند.

تیم هیات هندبال همدان که در لحظه های پایانی به لیگ اضافه شد در ورزشگاه 1200 نفره مریوان با دیگر نماینده کردستان رقابت خواهد کرد.

رقابت های لیگ دسته یک هندبال در چهار گروه پنج تیمی و در سه مرحله برگزار خواهد شد که در مرحله نخست و گروهی این رقابت ها سه تیم از هر گروه به مرحله دوم صعود خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان فدراسیون هندبال لیگ دسته یک هندبال کیمیا کاشت کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۱۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردنه تته بعد از ۵ ماه بازگشایی شد + عکس

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از بازگشایی گردنه تته بعد از پنج ماه خبر داد و گفت: این گردنه با تلاش ۲۰ روزه عوامل راهداری بازگشایی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سید شهرام کهریزی با بیان اینکه گردنه تته بین شهرستان پاوه در استان کرمانشاه و شهرستان سروآباد استان کردستان قرار دارد، افزود: این گردنه محور ارتباطی شهرستان پاوه و شهرهای نودشه و نوسود در استان کرمانشاه به شهرستان سروآباد و مریوان در استان کردستان است.

کهریزی با بیان اینکه همه ساله به دلیل بارش سنگین برف این گردنه چندین ماه از سال پوشیده از برف بوده و مسدود می شود، افزود: با توجه به سخت گذر بودن این محور، امکان انجام عملیات برف روبی در آن وجود ندارد و معمولا بازگشایی آن به اوایل بهار سال آینده موکول می شود.

وی با بیان اینکه این گردنه امسال هم حدود پنج ماه مسدود بود، اظهار کرد: ارتفاع برف در این گردنه نزدیک به پنج متر بود که در برخی نقاط تا هشت متر هم می رسید.

وی از آغاز عملیات برف روبی این گردنه از ۱۴ فروردین امسال خبر داد که تا روز گذشته(پنجم اردیبهشت) بدون وقفه ادامه داشت و افزود: بالغ بر ۵۴۰ هزار مترمکعب برف در این محور برداشته شد.

کهریزی از طول ۲۱ کیلومتری گردنه تته یاد کرد که ۱۷ کیلومتر آن در حوزه جغرافیایی استان کرمانشاه و مابقی در استان کردستان قرار دارد و یادآور شد: اکنون با تلاش عوامل راهداری تمام مسیر ۲۱ کیلومتری این گردنه باز است و در بازگشایی قسمتی که در محدوده استان کردستان بود نیز همکاری کردیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • منچستریونایتد - برنلی؛ ترکیب رسمی
  • لایپزیش - دورتموند؛ ترکیب رسمی
  • انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • روایت سازنده مستند «مشتی اسماعیل» از شالیکاری
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان
  • گردنه تته بعد از ۵ ماه بازگشایی شد + عکس
  • مشارکت منابع طبیعی و آبخیزداری استان و مرکز آموزش قدس سپاه همدان برای تولید و کاشت نهال
  • اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در همدان
  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال
  • اورتون - لیورپول؛ ترکیب رسمی