Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@02:47:49 GMT

معرفی دبیر و هیات داوران بخش عکس جشنواره ملی مادر

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۶۱۵۹۵

معرفی دبیر و هیات داوران بخش عکس جشنواره ملی مادر

جشنواره ملی فیلم و عکس «مادر» به همت موسسه فرهنگی و هنری نیلافرهنگ و به منظور ارج نهادن به جایگاه والای مادر و با هدف توجه به تحول و تعالی انسانی و جامعه در اسفندماه سال‌جاری برگزار خواهد شد و فاطمه گودرزی نیز برای دومین بار دبیری این جشنواره را بر عهده دارد.

فاطمه ابراهیمی فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد روانشناسی مدیریت انسان گرا با گرایش روابط انسانی و مدیریت و مدرس عکاسی پرتره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیمی نویسنده و محقق کتاب‌های مفاخر امروز همچون خاک عشق (داستان زندگی منیژه آرمین)، از سبزوار تا سرزمین رویا (داستان زندگی حمید سبزواری)، نبضم را بگیر همهمه بودن دارد.

احمد ناطقی فارغ التحصیل کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و دارای مدرک دکترای هنر با گرایش عکاسی، مولف کتاب‌های تصویری «مشق عشق» با موضوع حج، «تولد در زندان» مستند اجتماعی، «رسول عشق و امید»، «صدای سکوت» با موضوع حلبچه و «نقش عشق» با موضوع امام حسین (ع) است.

فرزاد هاشمی متولد ۱۸ آبان ۱۳۳۹ در تهران و دانش‌آموخته مهندسی معماری  است و فعالیت عکاسی خود را همزمان با وقایع انقلاب در سال ۱۳۵۷ آغاز کرد.

هاشمی موسس و مدیر مسئول مجله عکس ۱۳۶۴ تا ۱۳۶۸، موسس و مدیر آژانس عکس صفیر از سال ۱۳۶۸ تاکنون، داور چندین نمایشگاه و دو سالانه عکس داخلی و بین‌المللی بوده است.

منصوره معتمدی کارشناس طراحی و عکاس آژانس گتی ایمیجز است.

برچسب‌ها جشنواره فیلم جشنواره ملی عکس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جشنواره فیلم جشنواره ملی عکس جشنواره فیلم جشنواره ملی عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۱۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید مصطفی موتورچی دبیر پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در احکامی جداگانه خانم‌ها اعظم بروجردی، الهام چرخنده و وفا طرفه را به عنوان هیات داوران پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد منصوب کرد.

در متن این احکام آمده است: با سلام و تحیات الهی برگزاری پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد مرهون کوشش و جوشش تلاشگرانی است که از آغاز شکل‌گیری این رویداد، بر مدار آرمان‌های شهدا و امام راحل کوشیده‌اند. هنرمندان متعهد و جوان این عرصه چشم انتظار حضور معنوی و تأثیرگذار شما هستند که با اندیشه مبارک و تجربه گران‌سنگ خود ظرفیت‌های پیدا و پنهان هنر آنان را مورد مهر و ستایش قرار دهید. از این رو سرکار عالی را به عنوان عضو هیئت داوران «پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد» منصوب می‌نمایم.

امید است با همراهی شما بتوانیم گام موثری در برگزاری موفق این جشنواره برداریم. لازم به ذکر است پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»
  • تران آن هونگ رییس داوران جشنواره فیلم شانگهای ۲۰۲۴ شد
  • برترین‌های دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج معرفی شد
  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • مایک لی زنبور طلایی را می‌گیرد/ تجلیل برای یک عمر دستاورد هنری
  • داوران جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران جشنواره کن چه کسانی هستند؟
  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر