Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@03:39:39 GMT

هرگز به ویلموتس سه میلیون دلار ندادیم!

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۶۱۶۴۶

هرگز به ویلموتس سه میلیون دلار ندادیم!

پس از انتشار اخباری که در رابطه با رقم مورد توافق با مارک ویلموتس برای نشستن روی نیمکت تیم ملی ایران، فدراسیون فوتبال به انتشار بیانه ای پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، در بیانیه فدراسیون فوتبال ایران که پس از رسانه ای شدن ارقامی که گفته می شد برای همکاری مربی بلژیکی به وی پیشنهاد و البته مقداری از آن داده شد، آمده است:

 

۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسالت رسانه ملی که متعلق به آحاد مردم است اطلاع رسانی موثق و صحیح از طریق مراجع رسمی و مرتبط در حوزه های مختلف است و بر این اساس انتظار مردم در حوزه فوتبال کمک به رشد و توسعه فوتبال ملی در ابعاد مختلف خواهد بود.

 

۲.اعلام رقم ۳ میلیون دلاری به عنوان مبلغ قرارداد آقای مارک ویلموتس بدینوسیله تکذیب و به صورت ‌کامل رد می شود‌.

 

۳.فدراسیون فوتبال مبلغ و مزایای قرارداد آقای ویلموتس و کادر فنی خارجی وی و همچنین سایر هزینه های مرتبط با فعالیت ایشان را تا زمانی که در ایران حضور داشته اند پرداخت کرده است‌.

 

۴.فدراسیون فوتبال تصریح می کند در صورت فسخ قرارداد برخلاف برخی اظهارات وشایعات هیچ گونه خسارتی متوجه این فدراسیون نخواهد بود.

 

۵.فدراسیون فوتبال مفاد قرارداد را در اختیار مراجع زیربط قرار داده و این روند در صورت درخواست نهادهای مرتبط دیگر هم صورت خواهد پذیرفت.

 

۶.فدراسیون فوتبال با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی صحیح از طریق منابع و مراجع مرتبط با این حوزه بدینوسیله از کلیه رسانه ها خصوصا صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران درخواست می کند با عمل به وظیفه و رسالت حرفه ای و اخلاقی خود از انتشار هرگونه اطلاعات غیرواقعی از مراجع غیر مرتبط که موجب تشویش اذهان عمومی می گردد خودداری نموده و در راستای آگاه سازی جامعه و انتقال اطلاعات درست تنها به انتشار اخبار مستند و موثق در این حوزه اقدام کنند.

تیم ملی ایران مارک ویلموتس (سرمربی) فدراسیون فوتبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران مارک ویلموتس سرمربی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۱۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته استیناف فدراسیون فوتبال رأی خود را درباره باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که به شرح زیر است.

در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به توقف رسیدگی در خصوص شکایت باشگاه پرسپولیس تهران علیه باشگاه آلومینیوم اراک مبنی بر عدم برقراری نظم در بازی مورخ ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ و همچنین رد شکایت باشگاه تجدیدنظرخواه نسبت به عملکرد داور مسابقه صادر گردیده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رأی صادره، ایراد و اعتراض مؤثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تأیید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

کد خبر 6095279

دیگر خبرها

  • اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس
  • فاضل لنکرانی: «امید» در میان اساتید حوزه در حال از بین رفتن است / تعداد شاگردان استادی که ۱۰۰ شاگرد داشت به ۱۰ نفر رسیده / مراجع و رهبری به این مسائل توجه کنند
  • ایران ۷ شخص و ۵ نهاد آمریکایی مرتبط با جنگ علیه فلسطینیان را تحریم کرد
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • قرارداد ۴۴ میلیون دلاری ازبکستان با تجار افغانستانی
  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد
  • غرامت سنگین بایرن برای همکاری با جانشین توخل
  • محرومیت چند مدیر و مدیر برنامه از فصل آینده در فوتبال ایران
  • ۵۰ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی ایران به سایر کشور‌ها
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران