Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخی رسانه‌های ایتالیایی از احتمال برکناری کارلتو از سرمربیگری ناپولی و ورود شاگردان قدیمی او به عنوان جانشین‌اش خبر داده‌اند. ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، باشگاه ناپولی با جنارو گتوسو، سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال میلان تماس گرفته تا شرایط او را برای گرفتن جای کارلو آنچلوتی جویا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق ادعای این شبکه آنچلوتی که تیمش هشت بازی متوالی در تمامی رقابت‌ها و شش هفته متوالی در سری A موفق به کسب پیروزی نشده است، روز دهم دسامبر (6 روز دیگر) اخراج می‌شود و حتی اگر این اتفاق در این تاریخ رخ ندهد، جدایی او از آبی‌پوشان شهر ناپل در پایان فصل قطعی است.

گتوسو گزینه اول اورلیو دلورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی برای جانشینی کارلتو است. او چندی پیش از باشگاه جنوا هم پیشنهاد مربیگری داشت اما آن را رد کرد.

در همین حال سایت کالچو مرکاتو مدعی شده است که کریستیانو جیونتولی مدیرورزشی باشگاه ناپولی طی 48 ساعت گذشته با گتوسو تماس گرفته است تا از او بپرسد که چه زمانی می‌تواند هدایت این تیم را برعهده بگیرد. طبق ادعای این سایت، دلورنتیس تصمیم خود را برای اخراج آنچلوتی گرفته است و می‌خواهد او را بعد از بازی با خنک در هفته پایانی لیگ قهرمانان اروپا اخراج کند.

آنچلوتی بازیکنان ناپولی را به اردوی اجباری برد/ مالک باشگاه به خواسته‌اش رسید

از فیورنتینا به عنوان دیگر مشتری آنچلوتی یاد می‌شود.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ناپولی کارلو آنچلوتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ناپولی کارلو آنچلوتی ناپولی کارلو آنچلوتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۱۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل ماتیاس اولیورا به رم (ناپولی 1-1 آاس رم)

گل ماتیاس اولیورا به رم (ناپولی 1-1 آاس رم)

دیگر خبرها

  • شاهکار کارلتو؛ ادامه شکست‌ناپذیری کارلو آنچلوتی مقابل بایرن مونیخ
  • بایرن ۲ رئال ۲ : نه، مادرید نمی‌بازد! / طبق میل کارلتو
  • دوئل کارلتو و توخل در مونیخ برنده نداشت / سرنوشت صعود به مادرید کشیده شد!
  • آنچلوتی: کمی استرس دارم!
  • آنچلوتی: هدف رئال فینال است نه نیمه‌نهایی
  • بایرن - رئال: در این‌جا همه‌چیز با شکوه‌ است
  • آنچلوتی آدامس می‌جود چون سیگار ممنوع است!‏
  • گل تامی آبراهام به ناپولی (ناپولی 2-2 آاس رم)
  • گل ماتیاس اولیورا به رم (ناپولی 1-1 آاس رم)
  • فقط سه پنالتی زن برای پرسپولیس مانده بود!