Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@18:53:55 GMT

فرزاد حسنی و نورا هاشمی در «مدرسه پینوکیو»

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۶۱۷۷۳

فرزاد حسنی و نورا هاشمی در «مدرسه پینوکیو»

فرزاد حسنی، نورا هاشمی، بابک صحرایی و نیلوفر لاری پور رئالیسمی جادویی را روی صحنه می‌برند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی پروژه، نمایش «مدرسه پینوکیو» به نویسندگی و کارگردانی آرش سنجابی از روز هفدهم آذرماه  ساعت ۱۸ در عمارت نوفل لوشاتو اجرا می‌شود.

در این اثر نمایشی فرزاد حسنی، نورا هاشمی، بابک صحرایی، نیلوفر لاری پور، مروارید کاشیان، علیرضا میرزامحمدعلی، رازیما میرزایی، رویا دعوتی، سوزان صفانیا و فریبرز گلبن به ایفای نقش می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیگر عوامل اصلی این نمایش عبارتند از: تهیه کننده: امیرعلی تقی زاده، مدیر پروژه: پویا امینی، مجری طرح: مهدی کاسه ساز، بازیگردان: فرزاد حسنی، موسیقی: ستار اورکی، خواننده: حمید حامی، ترانه سرا: بابک صحرایی، تنظیم کننده ترانه: رضا تاجبخش، طراح حرکت: رازیما میرزایی، مدیر روابط عمومی: سیدمحمدصادق سیادت، مشاور رسانه‌ای: فرنوش آبا و عکاس: ساقی بلیغ.

مدرسه پینوکیو بر اساس برداشتی آزاد از رمان«بختیار علی»نوشته شده است و در خلاصه آن آمده است: الان چیز زیادی از اون مجموعه رخدادها یادم نیست، اما بهش میگفتن مدرسه پینوکیو!

علاقمندان برای تهیه بلیت این نمایش می‌توانند به سایت تیوال یا گیشه عمارت نوفل لوشاتو مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فرزاد حسني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۱۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سطح مبارزه علیه ملخ های بومی به ۲۷ هزارهکتار رسید

سعید معین در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنابر آمار تاکنون در ۲۷ هزارهکتار مبارزه علیه ملخ های بومی در ۱۴ استان کشور صورت گرفته است.

او با بیان اینکه ۸۰ درصد مبارزه علیه ملخ های بومی مربوط به ملخ های مراکشی است، افزود: برآوردها حاکی از آن است که سطح مبارزه علیه ملخ های بومی تا اوایل شهریور به ۲۰۰ هزارهکتار برسد.

او  گفت: هم اکنون هیچ مشکلی برای تامین سموم مورد نیاز وجود ندارد.

مدیرکل مبارزه با آفات عمومی و همگانی حفظ نباتات با بیان اینکه جای هیچ گونه نگرانی برای مبارزه با ملخ های صحرایی وجود ندارد، افزود: با توجه به شرایط جوی و بارش، خبری از حمله ملخ های صحرایی نیست و به عبارتی دیگر آمدن ملخ در بهار منتفی شده است.

او گفت: اواخر اردیبهشت و خرداد با شروع بادهای موسمی ملخ های صحرایی از شبه جزیره عربستان به سمت ایالت های شمالی هندوستان و تابستان گذرا می روند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • مرور زندگی «آقای خاص» کشتی با روایت فرزاد حسنی
  • فرزاد حسنی «آقای خاص» را روایت می‌کند
  • فرزاد حسنی راوی ناگفته‌های زندگی سرمربی تیم ملی شد
  • کارگران به تولید هویت می‌بخشند
  • (تصاویر) چهره واقعی زن داعشی سریال پایتخت | نیلوفر رجایی کیست؟!
  • پینوکیویی که کارآفرین است
  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • سطح مبارزه علیه ملخ های بومی به ۲۷ هزارهکتار رسید
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد