Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی آلبی سلسته ابراز امیدواری کرد که کوپا آمریکای 2020، آخرین حضور لیونل مسی در این رقابت ها نباشد.

طرفداری - لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین تاکید کرد که تیم ملی آرژانتین بیشتر از لیونل مسی به قهرمانی در کوپا آمریکای 2020 نیاز دارد. 

به گزارش Goal، کوپا آمریکای 2020، به میزبانی آرژانتین و کلمبیا برگزار خواهد شد و از این رو آرژانتینی ها امیدوار هستند تا بتوانند با استفاده از مزایای میزبانی، جام قهرمانی این رقابت ها را کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می رسد که در این بین، لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا که تا به حال هیچ جامی را در عرصه ملی لمس نکرده است نیز، بسیار مشتاق به قهرمانی تیمش در رقابت های کوپا 2020 باشد. لیونل اسکالونی، سرمربی آلبی سلسته اما، بر این عقیده است که قهرمانی در کوپا آمریکا، بیشتر از این که برای مسی مهم باشد، برای کشور آرژانتین مهم است. او عنوان کرد: 

نمی دانم که رقابت های کوپا آمریکای 2020، آخرین حضور مسی در این تورنومنت خواهد بود یا خیر اما امیدوارم که اینگونه نباشد. با این حال، آرژانتین بیشتر از او به کسب قهرمانی در این رقابت ها احتیاج دارد. نمی توانم قول قهرمانی بدهم اما با تمام وجود برای رسیدن به این عنوان تلاش خواهیم کرد. 

قرعه کشی کوپا آمریکای 2020، ساعاتی پیش انجام شد و بر طبق آن، آرژانتین با تیم های استرالیا، شیلی، اروگوئه، بولیوی و پاراگوئه همگروه شده است. دیدار افتتاحیه این رقابت ها در تاریخ 12 ژوئن بین آرژانتین و شیلی برگزار خواهد شد. اسکالونی در این خصوص گفت: 

بازی مقابل شیلی در افتتاحیه کوپا آمریکا، دیدار خوبی برای آغاز کارمان در این رقابت ها خواهد بود. دیدار با هر تیمی در بازی اول دشوار است اما بازی با شیلی، بسیار ویژه خواهد بود. شیلی همواره و به خصوص در سال های اخیر، برای آرژانتین مشکل ساز بوده است اما ما نیز تیم خوب و آماده ای در اختیار داریم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۲۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف ستاره بارسا: از نظر روانی فروپاشیدیم!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و چهارم لالیگا روبه‌روی خیرونا به میدان رفت و در یک بازی پرگل و جذاب با نتیجه 2-4 برابر این تیم شکست خورد تا قهرمانی رقیب قدیمی را مسجل کرده باشد.

این بازی علاوه بر اینکه می‌توانست قهرمانی رئال در رقابت‌های این فصل لالیگا را قطعی کند، در تعیین سرنوشت تیم دوم جدول هم تاثیرگذار بود و شاگردان ژاوی با قبول این شکست جایگاه دوم را به خیرونا واگذار کردند و به رده سوم سقوط کردند که به هیچ وجه برای مدیران این باشگاه خوشایند نیست.

آرائوخو پس از پایان بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و موقعیت‌های بسیاری داشتیم برای اینکه بتوانیم نتیجه را 1-3 کنیم اما به اندازه کافی در محوطه جریمه حریف تاثیرگذار نبودیم. وقتی گل مساوی را دریافت کردیم از نظر روانی فروپاشیدیم.

ما باید روحیه و ذهنیت برنده داشته باشیم. باید این موضوع را در فصل بعد اصلاح کنیم. ما تیم خوبی هستیم اما باید پیشرفت کنیم. در این بازی خوب بازی کردیم اما اشتباهاتی داشتیم که بهای سنگینی برای آنها پرداخت کردیم. باید به ادامه فصل فکر کنیم چون این اتفاق دیگر رخ داده است.»

دیگر خبرها

  • یوسفی: انگیزه استقلال برای قهرمانی بیشتر از پرسپولیس است/حمایت هواداران تیم نکونام را به بازی برگرداند
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/ تمرکزمان روی قهرمانی است نه تمدید قرارداد بازیکنان
  • الگری: آینده؟ درک می کنم تیترهای آینده الگری در این هفته ها بسیار داغ است؛ از باشگاه بپرسید
  • «سزار لوئیس منوتی» اسطوره فوتبال آرژانتین در سن 85 سالگی درگذشت
  • معمار فوتبال آرژانتین درگذشت + عکس
  • آرژانتین در غم درگذشت اولین مربی قهرمان جهان
  • مسی و رونالدو تحمل هم را ندارند، رونالدو بیشتر!‏
  • اعتراف ستاره بارسا: از نظر روانی فروپاشیدیم!
  • اعتراف یک پرسپولیسی؛ نکونام و هاشمی نسب شاهکار کرده اند | شانس قهرمانی یک تیم بیشتر است
  • رونالدو به دنبال عقب انداختن جشن قهرمانی الهلال!