Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-06@09:15:18 GMT

دیاباته بازی با شهرخودرو را از دست داد؟

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۶۲۲۲۳

دیاباته بازی با شهرخودرو را از دست داد؟

آخرین تمرین سنگین استقلال برای بازی حساس با شهرخودرو تحت الشعاع مصدومیت دوباره ستاره این روزهای خط حمله قرار گرفت. آسیب دیدگی شیخ دیاباته آن هم در فاصله 48 ساعت تا بازی مهم با رقیب مشهدی بدترین خبری بود که به استراماچونی و دستیارانش رسید.

شیخ که با 5 بار گلزنی در چهار بازی گذشته ستاره اول این روزهای اردوی استقلال لقب گرفته بود در برخوردی که با سجاد آقایی داشت از ناحیه دنده و قفسه سینه احساس درد شدیدی پیدا کرد و بلافاصله زمین را ترک کرد تا همین خبر همه نگاه ها و توجهات را به اردوی استقلال و وضعیت این بازیکن کلیدی برای بازی روز پنجشنبه مقابل شهرخودرو جلب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که صبح امروز اعلام شد دنده های شیخ استقلالی ها با آسیب و شکستگی روبرو نشده است اما درد شدید موجود در قفسه سینه حسابی برای این بازیکن دردسرساز شد تا جایی که مقرر شد بعد از تصویربرداری و انجام آزمایشات مخصوص دیاباته ظهر امروز با حضور در کلینیک استقلال زیر نظر دکتر امین نوروزی معاون پزشکی باشگاه تست نهایی را بگذراند.

از آن جا که دیاباته سابقه و تجربه تلخی از آسیب دیدگی قفسه سینه و شکستگی دنده در ابتدای ورود به استقلال داشت تست امروز زیر نظر معاون پزشکی باشگاه می تواند تکلیف او برای بازگشت به ترکیب یا دوری از میادین را مشخص کند، موضوعی که آخرین خبرها از دور ماندن این گلزن آماده از ترکیب حداقل برای بازی فردا مقابل شهرخودرو حکایت دارد. با این وجود باید منتظر ماند و دید امروز امین نوروزی چه تجویزی برای ستاره اهل مالی استقلال خواهد داشت.

256 43

کد خبر 1327583

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: شیخ دیاباته باشگاه استقلال دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا انتخابات مجلس یازدهم حسن روحانی باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس عراق سهمیه بندی بنزین امانوئل مکرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۲۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح هر کلاس یک قفسه کتاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، بنا بر اعلام روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در راستای کنترل و کاهش آسـیب‌های اجتماعی در خصوص پوشـــش محلات هدف دفاتر تســهیلگری اقدام به اهدای کتاب کرد.      همزمان با برگزاری گرامیداشت مقام معلم در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، "طرح هر کلاس، یک قفسه کتاب" در مدارس کم برخوردار شهر یزد با حضور مسئولین اجرا شد و دبستان پسرانه دکتر سیدمحمد بهادری و مدرسه دخترانه خاتمی در منطقه کم‌برخوردار صدرآباد از نعمت قفسه کتاب و سرگرمی فکری برخوردار شدند.     این طرح ماندگار با هدف اجرای برنـامه‌های ســلامت اجتماعی و کنترل و کاهش آسـیب‌های اجتماعی در خصوص پوشـــش محلات هدف دفاتر تســهیلگری؛ ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی برگزار شد.      

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن‌ از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان‌ + پخش آنلاین
  • اجرای طرح هر کلاس یک قفسه کتاب
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • این شاید ترکیب استقلال در بازی امروز باشد!
  • خبر امیدوارکننده نکونام از دو مدافع مصدوم
  • قیمت خودرو امروز 16 اردیبهشت 1403
  • قیمت شاهین در بازار امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت روز انواع شاهین، امروز ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خودرو شاهین امروز ۱۵ اردیبهشت چند شد؟ + جدول قیمت