Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر خارجه سوریه ضمن تأکید بر قاومت در برابر اشغالگری آمریکا، گفت که دمشق، تمامی اراضی خود را که تحت کنترل ترکیه و تروریست‌ها قرار دارد، آزاد خواهد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «فیصل مقداد» معاون وزیر خارجه سوریه تأکید کرد که این کشور در مبارزه با تروریسم، پیروزی‌های مهمی به دست آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقداد در جریان سخنرانی در سفارت امارات عربی متحده در دمشق به مناسبت چهل و هشتمین سالگرد روز ملی امارات، گفت که تمام اراضی سوریه تحت حاکمیت دولت این کشور قرار خواهد گرفت و «آنچه در قبضه گروه‌های تروریستی در ادلب و چنگ نیروهای اشغالگر ترکیه در شمال سوریه قرار دارد، به میهن بازخواهد گشت».

خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از این دیپلمات سوری گزارش داد: «به همه اطمینان می‌دهم که سوریه به رهبری رئیس جمهور بشار اسد و به مدد ایستادگی ارتش و جانشفانی‌های آن و ایستادن دوستان و همپیمانان در کنار ما، به تحقق دستاورها تا آزادسازی آخرین وجب از خاک ملی خود ادامه خواهد داد».

وی خطاب به شبه‌نظامیان کُرد موسوم به «نیروهای دموکراتیک سوریه» هم گفت: «به تمامی کسانی که به حمایت آمریکا از مقاصد تجزیه‌طلبانه حساب بازکرده‌اند می‌گوییم که همچنان فرصت دارند تا از این توهمات دست بردارند... زیرا سوریه نخواهد پذیرفت که یک وجب از خاک خود را از دست بدهد. این افراد باید به عقل و وجدان خود رجوع کنند؛ زیرا این توهماتی که اسرائیل، آمریکا و کشورهای غربی در ذهن و دل‌های آنان ایجاد کرده، ثمری نخواهد داشت».

مقداد درباره اشغالگری آمریکا در سوریه نیز تصریح کرد: «ما حضور ایالات متحده آمریکا و چپاول منابع ملی سوریه توسط آن را اشغالگری می‌دانیم و این اشغالگری، مقاومت را به همراه خواهد داشت. ملت و رهبری سوریه و دوستان و همپیمانان ساکت نخواهند نشست».

وی در بخش پایانی اظهارات خود گفت که سوریه، حمایت امارات در جنگ دمشق علیه تروریسم را فراموش نخواهد کرد و «به برادرانمان در امارات عربی متحده می‌گوییم که از شما متشکریم».

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: ترکیه سوریه آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۲۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غریب‌آبادی: ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند

معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه از آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی خبر داد و ‌گفت که همزمان؛ برخی اتباع ایرانی زندانی در پاکستان نیز در آستانه آزادی هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، ‌کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: در جریان سفر رئیس قوه قضائیه به استان هرمزگان، 28 ‌تبعه پاکستان که به جرم ورود غیرقانونی و صید غیرمجاز در زندان به سر می‌بردند، با استفاده از رأفت اسلامی و با تعلیق بخشی از مجازات حبس آنان، آزاد و به کشور خود بازگردانده می‌شوند. 

وی افزود: در چارچوب توافقات به عمل آمده با پاکستان، برخی اتباع ایرانی زندانی در این کشور نیز آزاد خواهند شد و این فرایند میان دو کشور تا تعیین تکلیف تمامی افراد بازداشتی در ایران و پاکستان، ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • حمله موشکی به پایگاه آمریکا در شرق سوریه
  • حمله به پایگاه آمریکا در شرق سوریه
  • غریب‌آبادی: ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند
  • ادعای وزیر دفاع ترکیه درباره حضور پ ک ک در داخل مرزهای ایران
  • رایزنی وزیرخارجه استونی درباره کشتی توقیفی در ایران
  • ادعای ترکیه مبنی بر کشتن ۴۳ تروریست در یک هفته
  • معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد کاشان معرفی شد
  • فیدان: تصمیم ورود به پرونده بین‌المللی علیه اسرائیل گرفتیم