Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس علیخانی مدیر تعاون روستایی استان قزوین روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این محصولات شامل گندم و کلزا و گوجه فرنگی بوده است.

وی اظهار داشت: ۲۹ هزار تن از خرید تضمینی امسال تعاون روستایی قزوین به محصول گندم اختصاص داشته و ۶۴۰۰ تن نیز مربوط به کلزا بوده است.

این مسوول گفت: در سال جاری همچنین هفت هزار تن گوجه فرنگی از کشاورزان استان به شکل حمایتی توسط تعاون روستایی قزوین خریداری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه گندم و کلزا جزو محصولات استراتژیک و گوجه نیز از محصولات پرمصرف در جامعه است، یادآور شد: خریدهای حمایتی و تضمینی توسط تعاون روستایی در راستای حمایت دولت از کشاورزان، تعادل بخشی به بازار و قیمت ها و همچنین تامین محصولات اساسی و پرمصرف انجام می شود.

علیخانی همچنین گفت: هر ساله از سوی تعاونی های زیر نظر تعاون روستایی نیز خرید توافقی محصولات کشاورزی از جمله شیر و کنجاله و ... انجام می شود.

تعاون روستایی از سال ۱۳۴۸ در کشور فعال و راه اندازی شده است.

تعاونی های کشاورزی، روستایی، زنان زیر نظر این مجموعه به فعالیت می پردازند.

تقویت تعاون و گسترش تولید و بازرگانی در روستاها با بهره گیری از تشکل های بخش خصوصی و مردمی از جمله اهداف این دستگاه به شمار می رود.

تعاون روستایی اکنون به عنوان یکی از دستگاه های زیرمجموعه وزارت جهاد کشاورزی به فعالیت می پردازد.

برچسب‌ها تعاون روستایی استان قزوین خرید تضمینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تعاون روستایی استان قزوین خرید تضمینی تعاون روستایی استان قزوین خرید تضمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۲۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید ۵۳۰ تن گوشت مرغ منجمد در استان قزوین

بهزاد غیاثوند مدیر کل پشتیبانی امور دام استان قزوین گفت: ۵۳۰ تن گوشت مرغ منجمد شیرینگ پک شده خریداری و در سردخانه‌های این شرکت ذخیره سازی شده است.

وی افزود: این طرح از اواخر سال ۱۴۰۲ تاکنون در استان آغاز شده است و همچنان  ادامه دارد.

مدیر کل پشتیبانی امور دام استان قزوین گفت: این طرح در راستای اجرای سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی با هدف حمایت از تولید و طبق مجوز‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی و پس از هماهنگی با سازمان جهاد کشاورزی، تشکل‌ها و کشتارگاه‌های صنعتی انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی در فارس خریداری شد
  • آغاز خرید گندم و کلزا در مناطق گرمسیری استان کرمانشاه
  • قطع آب و خسارت به محصولات دغدغه‌ی کشاورزان قزوینی+ فیلم
  • کشاورزان کماکان چشم انتظار اصلاح قیمت خرید تضمینی گندم
  • خرید ۵۳۰ تن گوشت مرغ منجمد در استان قزوین
  • دولت تا حد امکان برای برنج و چای «خرید تضمینی» نخواهد داشت
  • فعال شدن مراکز خرید محصولات کشاورزی در استان گلستان از ۱۵ اردیبهشت
  • مراکز خرید محصولات کشاورزی در استان گلستان از ۱۵ اردیبهشت فعال می‌شود
  • خرید تضمینی ۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان فارس
  • خرید تضمینی گندم در فارس به ۶۰ هزار تن رسید