Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@13:31:38 GMT

تجزیه و تحلیل نقشه‌های هواشناسی

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۶۲۵۵۰

تجزیه و تحلیل نقشه‌های هواشناسی

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،«محمد خسروی» مدیرکل هواشناسی کرمانشاه گفت : براین اساس از روز جمعه تا اوایل یکشنبه با گذر سامانه بارشی دیگری از جو منطقه بارش باران در سطح استان پیش بینی می‌شود.

او با بیان اینکه بارش‌ها در روز شنبه از شدت بیشتری برخوردار است، گفت : این بارش‌ها در نواحی کوهستانی، گردنه‌ها و مناطق سردسیر استان کرمانشاه به صورت برف خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خسروی، ضمن پیش بینی کاهش دمای هوا در سطح استان گفت: صبح فردا نیز همچون امروز شاهد بروز پدید مه صبحگاهی در اطراف رودخانه‌ها و مناطق سردسیر و رگبار پراکنده خواهیم بود.

او با بیان اینکه ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای مرکز استان کرمانشاه بین چهار و هشت درجه سانتیگراد در نوسان بود، گفت: در این مدت سومار با ۱۸ درجه سانتیگراد گرمترین و شهرستان سنقر با صفر درجه سانتیگراد سردترین نقاط استان بودند.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه، میانگین بارش سامانه اخیر در سطح استان کرمانشاه ۳۱.۸ میلی‌متر عنوان کرد و گفت: میانگین بارندگی سال زراعی جاری ۹۳.۱ میلی‌متر است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۴ درصد و نسبت به بلندمدت ۹ درصد کاهش داشته است .

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۲۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در اروند

محمد سبزه زاری مدیر سازمان هواشناسی خوزستان گفت: آسمان امروز آبادان و خرمشهر بارانی است و دمای هوا در این شهر‌ها روی نقشه هواشناسی ۲۴ درجه را نشان می‌دهد که چهار درجه کمتر از دیروز است.

به گفته مدیر سازمان هواشناسی خوزستان در حال حاضر نم نسبی هوا ۷۸ درصد و دید افقی هفت هزار متر است.

او گفت: بیشترین دمای ثبت شده در آبادان و خرمشهر طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۷ درجه و کمترین میزان دمای ثبت شده در این مدت زمانی ۲۴ درجه گزارش شده است.

این مسئول گفت: سرعت وزش باد در آبادان و خرمشهر ۲ متر بر ثانیه و هفت کیلومتر بر ساعت است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • کدام استان‌ها بارانی است؟
  • سامانه بارشی در راه کرمان
  • پیش بینی هواشناسی کشور 12 و 13 اردیبهشت 1403 / بارش باران در بیشتر استان‌ها
  • پیش‌بینی هواشناسی؛ بارش باران در این استان‌ها طی دو روز آینده
  • بارش‌های رگباری زنجان را فرا می‌گیرد
  • بارش باران در بیشتر استان‌ها
  • بارش باران در اروند
  • افزایش ابر و وزش باد پدیده غالب جوی در کرمان
  • استان خراسان رضوی گرم می‌شود
  • ورود سامانه بارشی به کشور؛ استان‌های بارانی کدامند؟