Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،مدیرکل ثبت احوال استان زنجان گفت: طی هشت ماهه امسال ۱۱ هزار و ۳۲۸ واقعه ولادت در این استان به ثبت رسیده که ۹۹.۶۳ درصد آن در مهلت قانونی (۱۵ روزه) بوده است. 
سید علی شفیعی افزود: تعداد ولادت ثبت شده تا یکسال پس از وقوع درهشت ماهه سال جاری برابر با ۱۱ هزار و ۲۸۲ واقعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او درصد ثبت در مهلت قانونی را برابر با ۹۹.۶۳ درصد اعلام کرد و گفت: تعداد ولادت ثبت شده در مهلت قانونی در مدت یاد شده برابر با ۱۱ هزار و ۲۴۰ واقعه است.

شفیعی افزود: تعداد ولادت‌های ثبت شده روزانه درهشت ماهه امسال به طور متوسط برابر با ۴۶ مورد واقعه ولادت بوده که به طور تقریبی در هر یک ساعت دو واقعه ولادت به ثبت رسیده است.

مدیر کل ثبت احوال استان زنجان درادامه اظهار کرد: تعداد موالید پسر و دختر طی مدت یاد شده به ترتیب برابر با ۵۷۰۶ واقعه و ۵۶۲۲ واقعه بوده است.

سید علی شفیعی به موالید چندقلو زایی اشاره کرد و افزود: درمدت یاد شده ۴۰۹ مورد چند قلو زایی ثبت شده که ازاین تعداد ۱۹۲ مورد دوقلوزایی، تعداد ۷ مورد سه قلو زایی و ۱ مورد چهار قلو زایی بوده است.

او خاطر نشان کرد: نسبت جنسی پسر به دختر درهشت ماهه امسال برابر با ۱۰۱ می‌باشد، یعنی به ازای ثبت تولد هر ۱۰۰ دختر، تولد ۱۰۱ پسر به ثبت رسیده است.

به گفته این مقام مسئول ، طی مدت یاد شده به تفکیک ۷۴۶۱ واقعه ولادت در مناطق شهری و ۳۸۶۷ واقعه در مناطق روستایی این استان به ثبت رسیده است.   انتهای پیام/ن


منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ثبت احوال کارت هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۲۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک تولد بهرام رادان به سبک محسن کیایی!

آفتاب‌‌نیوز :

محسن کیایی با انتشار یک عکس در اینستاگرام تولد بهرام رادان را تبریک گفت.

کیایی نوشت: بهرام جون٬ برادر٬ رفیق تولدت مبارکمون!

محسن کیایی (زاده ۶ شهریور ۱۳۶۰ - تهران) بازیگر و نویسنده اهل ایران است. وی برادر مصطفی کیایی کارگردان سینما است. از کار‌های او می‌توان به دینامیت، لونه زنبور، بی گناه، مطرب، هتل و هم گناه اشاره کرد.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • زد و خورد زکی‌پور قبل از پرسپولیس!(عکس)
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!
  • خلاقیت در طراحی کیک تولد با ویندوز 11 (فیلم)
  • (ویدئو) جشن تولد ۴۱ سالگی افسانه پاکرو
  • تبریک تولد بهرام رادان به سبک محسن کیایی!
  • خراسان جنوبی به لحاظ افزایش ولادت چهارمین استان کشور است
  • برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی برنامه داریم
  • تصاویری از یک واقعه محیرالعقول در بیابان‌های عربستان؛ ابر سقوط کرد؟
  • عکس| عکس‌های جدید حامد آهنگی در تولد لاکچری پسرش
  • تخصیص پروژه مسکن به ۱۰۱۴ نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان زنجان