Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-28@11:16:15 GMT

بررسی ارائه سبدمعیشتی به رانندگان

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۶۳۰۰۸

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران از تعیین جزئیات سبدهای معیشتی برای رانندگان در تدوین توافقنامه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با تامین اجتماعی خبر داد. ناطقان: محمد امامی امین در پایان جلسه ستاد تنظیم بازار استان تهران در تشریح مصوبات این جلسه گفت: امروز مقرر شد برای جلوگیری از زیان انباشته دامداران در استان تهران نامه‌ای با امضای استاندار تهران به وزیر صنعت، معدن و تجارت ارسال شود تا از واردات دام سنگین خودداری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین اداره کل پشتیبانی دامداری نیز ملزم به خرید از دامداران داخلی شد.

وی افزود: در این جلسه در بحث سوخت نیز بار دیگر بر عدم افزایش نرخ کرایه‌های حوزه حمل و نقل تاکید و مقرر شد که این موضوع توسط شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور مورد بررسی قرار بگیرد تا در حوزه جبران هزینه‌های ناوگان، مشوق‌هایی در قالب بیمه تامین اجتماعی و سبدهای معیشتی برای رانندگان در نظر گرفته شود.

وی تاکید کرد: توافقنامه‌ای میان سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها کشور و تامین اجتماعی در دست نگارش است که در قالب آن جزئیات سبدهای معیشتی برای رانندگان مشخص خواهد شد.

در این جلسه محمد تقی زاده، معاون عمرانی استانداری تهران نیز با اشاره به اینکه برخی تاکسی‌های اینترنتی افزایش کرایه داشته‌اند، افزود: با توجه به مصوبات جلسه قبل ۱۰۰ لیتر سوخت اضافه به وانت بارها اختصاص داده شود. همچنین مقرر شد مسافربرهای شهری و بین شهری توسط اداره کل راهداری استان ساماندهی شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود بر لزوم نظارت بر آژانس‌های کرایه اتومبیل تاکید کرد و افزود: آن دسته از آژانس‌هایی که تحت نظارت شهرداری‌ها هستند توسط خود شهرداری‌ها نظارت بر روی آنها اعمال می‌شود و مابقی نیز اتحادیه‌های مربوطه باید نظارت بر روی آنها را انجام دهند.

وی تاکید کرد: هر گونه افزایش کرایه باید در شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور مطرح شود که ما نیز پیشنهاد طرح این موضوع را به وزارت کشور داده‌ایم البته اطلاعات میدانی نشان می‌دهد در حال حاضر برخی تاکسی‌های اینترنتی افزایشی در کرایه‌های خود داشته‌اند.
منبع: ایسنا برچسب ها: سبد معیشتی ، رانندگان ، ارائه

منبع: ناطقان

کلیدواژه: سبد معیشتی رانندگان ارائه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۳۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز

روابط عمومی آب‌ منطقه‌ای مازندران، جلسه بررسی وضعیت تقسیم و توزیع آب در دشت هراز در فصل زراعی جاری در با حضور مدیرعامل، معاونین حفاظت و بهره‌برداری و طرح و توسعه شرکت آب‌منطقه‌ای مازندران و فرمانداران شهرستان‌های محدوده دشت هراز برگزار شد. 

داودیان مدیرعامل شرکت آب‌منطقه‌ای مازندران در این جلسه ضمن تشریح آخرین وضعیت بارش و منابع آب استان در دشت هراز گزارشی نیز درخصوص آخرین وضعیت آبدهی رودخانه هراز ارائه کرد.

برنامه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز و سهم هر شهرستان، نحوه توزیع و نوبت بندی در حال انجام در این دشت نیز تشریح شد.

فرمانداران شهرستان‌های محدوده این دشت نیز در این جلسه ضمن بیان مشکلات شهرستان‌های خود در حوزه تامین آب کشاورزی، پیشنهادات خود را به منظور بهبود وضعیت تقسیم و توزیع آب مطرح نمودند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ضرب‌الاجل به پاستور
  • بهترین کپی ترید فارکس باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ بررسی جامع
  • ◄ کرایه رانندگان کامیون در جیب انبارداران/ نقش انبارها در فقر کامیونداران
  • شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال، برنامه ارائه دهند
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • رئیس‌جمهور: بازدید از اکسپوی تهران فرصتی بسیار ارزشمند برای آشنایی آفریقا با ظرفیت‌های ایران است
  • برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز
  • دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • دستور رییسی برای رفع مشکلات درمانی وآموزشی درجنوب غرب تهران
  • ضرب الأجل قالیباف به دولت رئیسی