Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@19:05:59 GMT

استاندارد سازی فشار آب در شهرکرد

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۶۳۰۹۲

استاندارد سازی فشار آب در شهرکرد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری چهارمحال و بختیاری گفت:کاهش فشار آب در برخی مناطق شهر شهرکرد در راستای استانداردسازی و توزیع عادلانه فشار آب در تمامی مناطق شهر انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ قدرت‌الله بیگلری روز چهارشنبه گفت: در برخی مناطق شهر گلایه‌هایی در خصوص کاهش افت فشار آب وجود دارد که ما این موضوع را تایید می‌کنیم چرا که فشار آب را در ماه‌های اخیر کاهش داده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، توزیع فشار آب را از مهمترین اهداف این برنامه عنوان کرد و گفت: یکی از وظایف شرکت آب و فاضلاب که به صورت جدی پیگیری می‌شود، توزیع عادلانه فشار آب در همه مناطق شهر است.

بیگلری، تعداد مشترکان آب و فاضلاب شهری در سطح شهرکرد را ۲۰۰ هزار نفر اعلام کرد و افزود: در برخی موارد فشار بالای آب سبب ترکیدگی و شکستگی لوله‌های انتقال آب شده است که برای جلوگیری از این موضوع فشار آب را در حد استاندارد کاهش داده‌ایم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: با زون‌بندی شبکه توزیع و تقلیل فشار آب گام مهمی در صرفه‌جویی مصرف آب و جلوگیری از پرت آب نیز برداشته است.

بیگلری با بیان اینکه فشار استاندارد آب جوابگوی واحدهای مسکونی بیش از ۴ طبقه نیست، اظهار داشت: ساختمان‌ها بالای ۴ طبقه بنا بر قوانین موجود باید با نصب پمپ آب، مصرف سایر طبقات را تامین کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آب و فاضلاب استاندارد چهارمحال و بختیاری شرکت آب و فاضلاب برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۳۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد آبرسانی در ۱۲۵ روستای لرستان

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت:طرح جهاد آبرسانی  لرستان برای آبرسانی به ۱۲۵ روستای استان با پیشرفت ۷۰ درصد در حال انجام است .
یاسر اکبریان افزود:با اجرای طرح آبرسانی،۱۲۵ روستای لرستان با جمعیتی معادل ۷۱ هزار نفر تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان قرار خواهند گرفت.
مدیرعامل آبفای لرستان گفت: همچنین ۷۰ روستای لرستان در قالب طرح جهاد آبرسانی انجام شده است و مابقی روستاها تا پایان دولت سیزدهم انجام می‌شود.
اکبریان افزود: با پیگیری های انجام شده در وزارت نیرو و شرکت مهندسی آبفای کشور تلاش خواهیم کرد تعداد روستاهای برخوردار از این طرح را افزایش دهیم که پیش بینی  می شود در مجموع این روستاها به ۳۰۰ مورد برسد.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: قرار داد مرحله ی دوم طرح جهاد آبرسانی لرستان به زودی نهایی می‌شود‌.

دیگر خبرها

  • تصفیه فاضلاب ١١ شهر و روستای استان همدان
  • استانداردسازی آدرس‌های اماکن از طریق سامانه ملی جی نف
  • نیویورک میزبان جزیره آزمایشگاهی اقلیمی
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • کاهش ۲۸ درصدی مصرف انرژی با بهینه‌سازی موتورخانه‌ها
  • تخریب بیش از ۳۰۰ هکتار مزارع آلوده به فاضلاب خام در شیراز
  • جهاد آبرسانی در ۱۲۵ روستای لرستان
  • اطلاعیه احتمال قطعی یا افت فشار آب در برخی از مناطق ارومیه
  • برق ۳۰ نقطه در اهواز قطع شد
  • وضعیت برق مناطق اهواز به حالت عادی در آمده است