Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-09@08:04:55 GMT

همگروه های ایران دوباره با هم بازی می‌کنند

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۶۳۲۴۵

همگروه های ایران دوباره با هم بازی می‌کنند

تیم های ملی عراق و بحرین در نیمه نهایی جام خلیج فارس باید به مصاف هم بروند.

به گزارش ورزش سه، تورنمنت جام خلیج فارس بین هشت کشور عربی در قطر در حال برگزاری است و مرحله گروهی آن به پایان رسیده است.


با اتمام دور گروهی و تعیین رده بندی تیم ها، مشخص شد که در مرحله نیمه نهایی، تیم های ملی عربستان و قطر باید به مصاف هم بروند و تیم های عراق و بحرین نیز با یکدیگر دیدار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عراق و بحرین، دو همگروهی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی و جام ملتها هستند که کار را برای صعود تیم ملی دشوار کرده اند و شرایط وخیم اخیر ایران به دلیل باخت مقابل همین دو تیم ایجاد شده است. هرچند نیمکت تیم ملی ایران در حال حاضر وضعیت مشخصی ندارد، اما دیدار دو تیم بحرین و عراق باید مورد بررسی کادر فنی تیم ملی قرار بگیرد.

 

تیم ملی فوتبال ایران پس از بازی مقابل تیم های هنگ کنگ و کامبوج، دو بازی بسیار حساس مقابل بحرین و عراق به ترتیب در روزهای پانزدهم و بیستم خرداد خواهد داشت. این دو دیدار، تعیین می کند که تیم ایران به مرحله بعدی مقدماتی جام جهانی خواهد رفت یا خیر.

عراق تیم ملی بحرین بحرین تیم ملی عراق

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عراق تیم ملی بحرین بحرین تیم ملی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۳۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی جدید تیم ملی ویتنام باز هم از کره

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام رسمی فدراسیون فوتبال ویتنام، کیم سانگ سیک به‌عنوان جانشین فیلیپ تروسیه و سرمربی تیم ملی و تیم زیر 23 سال این کشور قرار است آغاز فعالیت کند.

این قرارداد دو ساله است و با توجه به اینکه تروسیه خودش مدتی قبل به‌صورت رسمی برای جدایی از این تیم، تمایل نشان داده بود، فدراسیون فوتبال ویتنام تصمیم به فسخ قرارداد او گرفت تا بدین ترتیب در دو بازی باقی‌مانده از مرحله دوم مقدماتی جام جهانی، این مرد 45 ساله کره‌ای به‌عنوان سرمربی تیمشان روی نیمکت بنشیند. 

کیم که خودش تا سال 2013 به‌عنوان بازیکن برای جونبوک موتورز و تیم ملی کره جنوبی بازی می‌کرد، در سال 2020 وارد حرفه مربیگری شد و با تیم جونبوک موتورز در طی 3 سال توانست یک قهرمانی لیگ و حذفی را جشن بگیرد. 

ویتنام با عملکردی که در سال‌های گذشته داشت، تبدیل به یک تیم شگفتی‌ساز شده بود اما تروسیه در این تیم نتوانست انتظارات را برآورده کند. ویتنام در جام ملت‌های آسیا با قبول سه شکست در گروه ژاپن، عراق و اندونزی، خیلی زود در مرحله گروهی حذف شد و پس از آن هم در مقدماتی جام جهانی 2026، در گروهی که فیلیپین، اندونزی و عراق حضور دارند، تنها در بازی رفت برابر فیلیپین به پیروزی رسید و در سه بازی دیگر خود شکست خورده است.

البته این تیم هنوز شانس صعود دارد ولی مسیر پیشروی آنها مبتنی به کسب 2 پیروزی در مقابل فیلیپین و عراق در خرداد ماه است که البته در طرف مقابل نیاز دارند اندونزی در هر 2 بازی خود شکست بخورند!

دیگر خبرها

  • دکتر شهریاری: امروز تمام کفر در مقابل تمام اسلام ایستاده است
  • جزئیات توافق برای تاسیس شعب دانشگاه‌های ایرانی در عراق
  • وزیر علوم: دانشگاه‌های کم دانشجو ادغام می‌شوند
  • حسرت بزرگ سردار؛ وقتی کارلوس کی‌روش گفت: تعویض؛ خودم داوطلبانه قبول کردم
  • بزرگترین حسرت سردار آزمون
  • شکست جوانان ایران مقابل شاگردان مسعود شجاعی
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • گسترش حلقه آتش؛ واکاوی راهبرد جدید مقاومت علیه رژیم صهیونیستی
  • سرمربی جدید تیم ملی ویتنام باز هم از کره
  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل نفر چهارم رنکینگ جهان