Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: بهترین عرصه برای تربیت مدیران جهادی همین اردوهای جهادی است.

 محمد زهرایی در همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی و شکوه هجرت که امروز(۱۳آذر) در کرمانشاه برگزار شد،اظهار کرد: گام دوم انقلاب در حالی آغاز می‌شود که چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته و در این مدت انقلاب به بلوغ رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در این چهل سال انقلاب اسلامی دو روی سکه به خود دیده که یک روی آن پر از دشمنی‌هایی است که به فراخور زمان از سوی دشمنان به انقلاب تحمیل شده و روی دیگر سکه هم حضور پرشور مردم در تمامی عرصه های سرنوشت‌ساز پس از پیروزی انقلاب در دفاع از اسلام و انقلاب بوده است.

زهرایی با تاکید بر لزوم توجه به توانمندیهای داخل کشور، اضافه کرد: شاید برخی که با ایدئولوژی انقلاب خیلی آشنایی ندارند و یا خود را به آن راه می‌زنند به دنبال گشایشی از آن سوی مرزها با مذاکره و برجام و... باشند، اما مگر می شود انقلابی که به دنبال رسیدن به استقلال و آزادی برای همه مردم جهان بوده، با استکبار جهانی که به راحتی به خود اجازه به تاراج بردن ثروت مردم کشورهای مختلف را می‌دهد، همراه شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در ادامه با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده، تاکید کرد: در گام دوم انقلاب بسیجیان وظیفه دارند تهدیدها را به فرصت تبدیل کنند.

وی با بیان اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب از جهادگران به عنوان یک ظرفیت مهم یاد شده، گفت: جهادگران انسانهای مسئولیت پذیری هستند که با سپردن مسئولیت اداره کشور به آنها دیگر مجبور نیستیم گاه و بیگاه دنبال پیدا کردن رانت و دزدی و... بگردیم.

وی با تاکید بر اینکه جوانان و تفکر جهادی دو روح بیانیه گام دوم انقلاب است، ادامه داد: اردوهای جهادی بهترین عرصه برای تربیت مدیران جهادی هستند.

زهرایی با اشاره به فعالیت یازده هزار هسته جهادی جغرافیامحور در کشور ادامه داد: گروه های جهادی هرجا احساس نیاز کنند به فرمان آتش به اختیار مقام معظم رهبری پای کار می‌آیند و منتظر بودجه هم نمی‌مانند.

حسین قبادی‌بصیر رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه  نیز در این همایش با اشاره به رشد اردوهای جهادی در استان کرمانشاه، اظهار کرد: در طول 10 سال گذشته 4403 اردوی جهادی با اعزام 102 هزار و 881 نفر روز در استان داشته‌ایم که 2656 اردوی آن با اعزام 54 هزار و 448 نفرروز در سال جاری انجام شده است. 

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه  با اشاره به ورورد خوب جهادگران در جریان سیل اوایل امسال، گفت: در جریان سیل امسال 192 نفر جهادگر استان در دوره های 10 روزه و بیشتر به مناطق سیل زده استان لرستان و 909 نفر نیز به مناطق سیل زده داخل استان اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در گذشته تعداد گروه‌های جهادی شناسنامه‌دار استان کرمانشاه کمتر از 200 گروه بود، گفت: این آمار در حال حاضر به 378 گروه جهادی شناسنامه‌دار رسیده که نشان از رشد قابل توجه این گروه‌ها دارد. 

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه اضافه کرد: در حال حاضر 827 گروه جهادی محله‌محور در پایگاه‌های مقاومت بسیج استان تشکیل شده که ایجاد این گروه‌ها نقش مهمی در افزایش اردوهای جهادی داشته است.

قبادی‌بصیر اشاره ای هم به اجرای طرح هجرت در سطح 489 مدرسه استان کرمانشاه داشت و افزود: در این طرح 33 هزار نفر روز خدمات اجرا شد.

انتهای پیام
 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی گروه های جهادی كرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۳۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش

 مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کشور در نشست تبیینی مسئولان کانون‌های بسیج فرهنگیان استان کردستان با اشاره به موضوع جذب در آموزش و پرورش و تحولات رقم خورده در این زمینه، آن را محصول تلاش انقلابی فرهنگیان جوان بسیجی عنوان کرد و گفت: ریل جذب آموزش و پرورش بعد از ۸۰ سال توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد.

سجاد صدیقی با اشاره به فرمایش رهبری در خصوص جنگ در عرصه تعلیم و تربیت، جذب در بسیج فرهنگیان را از مهم‌ترین فعالیت در این سازمان عنوان کرد و اظهار داشت: عمق نفوذ انقلاب اسلامی از این طریق باید در مسأله‌ها صورت گیرد.

وی، مکانیزم تربیت نسل توسط دشمن را قاعده‌ای باطل دانست که باید به دست انقلابی‌ها از بین برود.

صدیقی افزود: بسیج فرهنگیان باید آمادگی لازم را برای پیاده‌کردن موضوع تقابل با نقشه دشمن در تعلیم و تربیت را به دست آورد.

وی پایه اساسی هویت بسیج را مردم و حضور آنان دانست و بیان کرد: باید مکانیزم‌ها را برای حضور گسترده و عملی مردم فراهم نماییم.

 مسئول سازمان بسیج فرهنگیان، مأموریت بسیج فرهنگیان را پاسخ به دغدغه رهبری دانست و با بیان اینکه بسیج باید قاعده بد مانع در برابر تحول را بر هم بزند، عنوان کرد: موضع‌گیری بسیج فرهنگیان در برابر کج‌روی‌های دولت در آموزش و پرورش باید بدون اغماض باشد.

وی با بیان اینکه بسیج فرهنگیان باید شانه‌های خود را زیر بار مسئولیت آموزش و پرورش ببرد، تلاش این توده را در راستای تحول در آموزش و پرورش ضروری خواند و گفت: این قشر باید مأموریت‌های خود در آموزش و پرورش را مسأله‌محور نماید.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • علمداران اجتماعی به‌دنبال گره گشایی مشکلات اجتماعی توسط مردم است
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • کار قرارگاهی، زمینه‌ساز حرکت صحیح و اثرگذار در عرصه فرهنگ
  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • طرح مسطورا زمینه تربیت کنشگر عرصه جهاد تبیین است
  • خطیر:گرفتن حق امضای من درست نیست، بعضی دنبال هیجان هستند/ امروز بهترین اتفاق بعد از انقلاب برای استقلال بود+فیلم